on dört 🍀

3.5K 423 136
                                    












biraz keyfim yok ama sonunda bölümü tamamlayabildim 🫡

yeni bölüm ne zaman gelir hiç bilmiyorum. şu olaylar bi bitsin, düzelicez inşallah 🥹

herrr neyse

iyi okumalar 🧚🏽‍♀️









*
*
*








"Öğünlerini atlatmıyorsun değil mi?"

Namjoon'un sorusunu sıkılmış bir yüz ifadesiyle yanıtlamıştı esmer. "Hayır, hayır ve ikna olman için üçüncü kez hayır. Her şeyim yerli yerinde."

"Güzel." Namjoon Taehyung'un ekstrem tavırlarına alışıktı. Onu yadırgamadan kendi muayenesine ve sorularına devam etmişti. "Sedyeye geç bakalım."

Taehyung oturduğu deri koltuktan kalkmış ve kendisine söylendiği gibi sedyeye oturmuştu. Jungkook, esmerin isteği üzerine odanın içinde bulunuyor ve doktor ile arkadaşının iletişimini izliyordu.

Namjoon sedyedeki Taehyung'un derin nefes alıp vermesini söylemiş ve nefeslerini dinlemişti. Birkaç saniyelik sessizlikten sonra, "İyi gibi görünüyorsun." demişti. "İyiyim zaten." diyerek kendini beğenmiş bir tavırla cevaplamıştı adamı esmer de.

"Pekala, o halde ilaçların dozunu arttırmamda bir sakınca yok."

"Ne? Neden?" Taehyung ilaçları sevmiyordu. Yeteri kadar yan etkisini çekiyordu zaten.

"Tedavinin bir parçası bu. Artık yarım tablet değil, tam tablet almanı istiyorum senden."

"Of!" Taehyung bunu duyduğuna sevinmemişti. Namjoon bilgisayarının başına geçip gözlüklerini takarken omega yerinden kalkmamıştı. "Yan etkiler artacak mı?"

"Her zamanki şeyler." diye açıklamıştı Namjoon. "Depresif hissedebilirsin. Uykusuzluk yapabilir. Halsizlik, yorgunluk, kas ağrıları. Sana dediğim gibi beslenmene ve yaşam standartlarına dikkat edersen bu yan etkileri çabucak atlatırsın."

Esmer yalnızca kafa sallayarak onaylamakla yetinmişti. Yalnızca bir an önce iyileşmek ve eski neşeli, sıkıntısız hayatına geri dönmek istiyordu.

"Bir de reçetene bir ilaç daha ekliyorum."

"Ne?" Taehyung dikleşmişti.

"18'ini tamamlamak üzeresin ve hala kızgınlık geçirmedin. Bu ilaç kızgınlıklarının başlamasına yardımcı olacak." Omega kızgınlık lafını duyunca gerilmiş ve ensesini kaşımıştı. İstemsizce bakışları Jungkook'la buluşmuştu.

"Bir ay boyunca akşam yemeklerinden sonra bu ilacı al. Etki edecek mi diye bir bakalım. Kızgınlık geçirirsen bile bu diğer omegalarınkinden farklı yaşanabilir."

"Nasıl yani? Ne olacak?" Taehyung gerilerek sormuştu.

"Yani, bunu ben kestiremiyorum. Çok ağır da geçebilir, çok rahat da. Omegana bağlı. Omeganın yaşama ihtiyacına bağlı."

"Yani diğer ilaç işe yaramaya devam ederse bu ilaç da işe yarayacak öyle mi?"

"Aynen öyle. Ruh haline dikkat etmeyi unutma. Stresten ve kaostan uzak dur. Mutlu bir gün geçir."

where's my soulmate? [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin