DADDY'S HOME
HOME FOR ME
💜✨dolu dolu bir bangtan bölümüyle geldim. 6.7k.
kemerleri bağlayın, bugün bts ile uçuşa geçiyoruz 🤏🏻*
*
*Taehyung, Jungkook, Jimin, Yoongi ve Hoseok buluşma ayarladıkları kafede otururlarken derin bir sohbetin içindelerdi. Ortada bir konu vardı ve her kafadan ses çıkıyor, ciddi anlamda tartışıyorlardı.
"Bakın abi, Void Stiles için her şeyimi veririm, nokta."
"O kurt adam bile değildi, saçmalık!" Yoongi Jimin'e karşı çıkmıştı. Biraz kıskandığı söylenebilirdi.
Hoseok, "Chae de böyle abi." diye Yoongi'yi desteklemişti. "Ulan ucube bir insanın neyini seviyorsunuz?"
"Sensin ucube, seni küçük iğrenç bulanık!" Taehyung oturduğu yerden zıplayıp Hoseok'un saçını çekmiş ve bağırmasına sebep olmuştu. "Stiles hakkında konuşurken saygı duruşuna geçeceksin!"
"Onu özel kılan hiçbir şey yok dizide!" Jungkook Taehyung'a karşı çıktığında Taehyung sevgilisine şokla dönmüştü.
"Sözünü geri al!"
"Almam."
"Sözünü geri al! Stiles olmasa 2 bölüm sonra ölürlerdi."
"Lydia daha zeki üstelik özel gücü var." Jungkook da gıcıklığına başka bir karakteri savunmaya geçtiğinde Taehyung, "Onlar birlikte bitirim ikili olabilirler ama Stiles en zekisiydi, bu nesnel arkadaşlar." demiş ve Jimin'e dönüp kendisini desteklemesini ister gibi bir bakış atmıştı.
"Stiles en zekisi." demişti Jimin hemen. "Bunu Lydia da çok iyi biliyordu."
"Adam ortadan kaybolduğunda Lydia onu kurtardı yalnız." Hoseok karşı çıktığında Taehyung, "Çünkü Stiles'tan sonraki en zeki kişi o! Ve özel gücü var." diye çığırmıştı.
Jungkook Taehyung'un bu konuyu aşırı ciddiye alıp yükselmesine gülmek ve sinirlenmek arasında gidip geliyordu. Kendisini bu karakteri savunduğu kadar savunmazdı, emindi alfa.
"Selam beyler, aşık oldum!" Jin masalarına koşa koşa gelip yanlarına oturduğunda ilk söylediği cümle bu olmuştu. Herkes bir saniye kadar susup Jin'e bakmış, sonra hiçbir şey olmamış gibi kendi aralarındaki ateşli tartışmaya geri dönmüşlerdi.
"Scott alfaların yüz karası mesela. Benim kocam ondan daha alfa." Jimin Yoongi'yle alay edip sırtında elini gezdirdiğinde Yoongi gururla göğsünü kabartmıştı. "Yani ben de alfayım tabii ki ama Scott konusunda haklısın. Hayatımda böyle ezik bir alfa tanımadım."
"Scott iyidi arkadaşlar, adam gerçek alfaydı amına koyayım!" Hoseok karşı çıktığında Taehyung ona yüzünü buruşturmuştu.
"Alo!" Jin sesini yükseltip yeniden hepsinin dikkatini kendi üzerine çekmişti. "Aşık oldum diyorum amına koduklarım bi' takın beni."
"Sen hep aşık oluyorsun, o yüzden önemsiz gördük bu konuyu fark ettiysen." Jungkook cevaplayıp Taehyung'un omzuna elini atmış ve omegayı kendisine yaslamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
where's my soulmate? [taekook]
Fanfictionkim taehyung, kurduyla sorunlar yaşamasına rağmen hayata tutunmayı başaran bir omegaydı. jeon jungkook ise, aramakta olduğu ruh eşinin yasını tutan bir alfa. [Alfa!Jeon & Omega!Kim] [Texting & Düz Yazı]