kırk altı 🍀

2.5K 389 365
                                    










valla bakın yazar yazmaz saldım

iyi okumalar 😭













*
*
*








"Siz çocuklar aklınızı peynir ekmekle mi yediniz?"

Namjoon Taehyung'un doktorluğunu yapmaya başladığından beri, esmer onu ilk kez bu kadar kızgın görüyordu. Bir doktor olarak kendisini azarlamaya hakkı var sayılırdı. Özellikle de böyle bir konuda.

Taehyung gergince ensesini kaşıyıp Jungkook'a bir bakış atmıştı. Jungkook alt dudağını yerken Namjoon'u izliyordu.

"Ya hamile kalsaydın?"

Taehyung hemen itiraz etmek için ağzını aralamıştı ki Namjoon durdurmuştu. "Hiç başlama benim kurdum hasta diye. Bu bahaneyi geçeli çok oldu. Gayet sağlıklı ilerliyor değerlerin. Artık hayatında hiçbir şey imkansız değil, bunu sana geçen gün de söyledim."

"Ne?" Jungkook yerinde dikleşip sonunda konuşmaya dahil olmuştu. "Ne söyledin? Ben neyi kaçırdım?"

Namjoon esmere 'Açıklama yap.' der gibi bakmıştı. Taehyung derin bir nefes bırakıp mecburen geçen seferki randevusunda, Namjoon'a sorduklarını alfasına açıklamıştı.

Jungkook esmeri dinledikten sonra şaşkınca ikiliye bakmıştı. "İhtimal var mı? Böyle bir şey mümkün mü?"

Namjoon derin bir nefes vermişti. "Şu an için çok düşük bir ihtimal. Ancak ileride ne olur bilemeyiz. Dikkatli olmak zorundasınız."

Jungkook şokla Taehyung'a dönmüştü. "Böyle bir ihtimal var ve bana söylemiyorsun?"

"Umutlandırmak istemedim. Hem daha çok senelerden bahsediyordu. Bugün böyle bir şeyin olacağının düşük bir ihtimal olduğunu biliyorum, o yüzden daha rahat davrandım." Taehyung hızlıca açıklamaya çalışmıştı.

"Bunun umutlanmakla ne alakası var? Sen bana ihtimal sıfır dedin diye ben bu kadar rahat davrandım." Namjoon'a dikkatli bir bakış atıp omegaya yeniden dönmüştü. "Konuşturtma beni şimdi burada."

"Yo, yo! Rahat olun." Namjoon kollarını bağlayarak arkasına yaslanırken, gergin görünen Taehyung'a bakmıştı. "Taehyung sana önceki konuşmalarımızı da anlatsın. O akıllanmıyor, belki sen onu akıllandırırsın."

"Ne konuşuldu başka?" Jungkook Taehyung'a artık sinirli bir ifadeyle bakıyordu. Aldığı bakışlar, esmeri daha da germişti.

"Bir şey değil. Sadece ilk zamanlarda Namjoon hyungun yaptığı bir uyarıydı. Hastalığımın başlarında yani."

"Nedir?"

Taehyung tedirgin bir bakışla Namjoon'a bakıp, yeniden konuşmuştu. "Omegalar... Biraz oyunbaz olabiliyorlarmış. Henüz benim kurdumu tanıyamadığımız için ve onu kontrol etmeyi bilmediğim için bizi kandırabilirmiş."

Jungkook, kızgınlıklarını geçirdikleri hafta, omegayla karşılaştığı zamanları bir bir hatırlarken, göz bebekleri endişeyle büyümüştü. "N-nasıl?"

where's my soulmate? [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin