elli üç 🍀

1.7K 229 300
                                    









götümden ter aktı şu bölümü yazacağım diye.

ben bu kitaptan anlamsızca çok sıkıldım, beklentilerim çöp oldu resmen. hamile taehyung için de heyecanlıydım ama o kadar sıkıldım ki hamile taehyung bile bana keyif vermedi.

umarım size verir 🤗









*
*
*






2029, ilkbahar, yeni ev


Taehyung ve Jungkook gün içerisinde gezdikleri üçüncü evden de emlakçıyla vedalaşarak hüsranla ayrılmışlardı.

"Hiçbiri güzel değil. Ben resim odası istiyorum, sense spor salonu." Taehyung kollarını önünde bağlayarak ön koltuğa yerleşmiş ve sinirle mırıldanmıştı. "Neden iki kişiye 5 odalı ev olmazmış efendim?"

Jungkook da sürücü koltuğuna geçerken, söylenmeye devam eden sevgilisinin kemerini bağlamayı unuttuğunu fark etmiş ve o söylenmeye devam ederken uzanıp omegasının kemerini bağlamıştı. Geri çekilirken omegasının dudaklarına tatlı bir öpücük bırakmıştı. "Elbet vereni buluruz hayatım, sakin ol."

"Satın alalım Jungkook. İstediğimiz gibi düzenleriz!" Taehyung daha önce tartıştıkları bu konuyu yine gündeme getirdiğinde Jungkook sıkıntıyla iç çekmişti.

"Henüz bir ev satın alamayız Taehyung, bunu konuştuk."

"Ama Seul'de yeni evli bir çifte kimse 5 odalı bir ev kiralamıyor!" Taehyung yükselerek söylemişti. "Hayır, ben belki dört çocuk yapıp dördünü de ayrı odalara yerleştireceğim. Kime ne?"

Jungkook onun sevimli serzenişlerine gülümsemiş, arabayı çalıştırmıştı. "Biz önce bir tanesini yapalım, sonra diğer çocuklar için sana ve onlara şato satın alırım güzelim."

Taehyung gözleri parlarken sevgilisinin omzuna yaslanıp şirinlik yapmıştı hemen. "Yapar mısın gerçekten? Bana ve minik versiyonlarımıza ev alır mısın?"

"Bir günde 5 farklı işte deli gibi çalışmam gerekse de alırım bebeğim." Taehyung Jungkook'tan asla böyle bir şey istemezdi, ancak alfanın kendisine sunduğu bu samimi sözlere inanıyordu. Jungkook'un sevgisinin boyutu Taehyung'a bir masaldaymış gibi hissettiriyordu.

"Peki, şimdi ne yapacağız?" Geri çekilirken sormuştu esmer.

"Bakmaya devam edeceğiz. En olmadı üç odalı bir ev bakarız, bir odayı ikimizin hobi odası yaparız."

Taehyung bu fikri bir süre düşünmüş ve onaylamıştı. "Pekala ama çocuğumun odası güneş almak zorunda. Öyle bir ev bulabilecek miyiz?"

Jungkook çocuk hayali kuran sevgilisine gülümsemeye devam etmişti. "Gerekirse güneşi çocuğumuzun odasına taşırım aşkım. Sen hiç merak etme."








"Sonuçlarımız geldi!" Taehyung ve Jungkook'un gittiği doktor bilgisayarına bakarken söylemişti. Namjoon'un doktorluk yaptığı hastaneden, onun tavsiye ettiği bir doğum kontrol doktorundan randevu almışlardı. Beta doktor da yanlarındayken üçü de heyecanlı bir şekilde doktorun söyleyeceklerini bekliyordu.

where's my soulmate? [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin