otuz altı 🍀

3.1K 445 259
                                    






selaaam

peçeteleri hazırlayın 💪🏻









*
*
*







Taehyung, birkaç gündür huzursuzdu. Okula gidip gelmek canını sıkmaya başlamıştı.

Derslerden dolayı değildi, insanların bakışlarına katlanamıyordu. Çünkü, olay bu ya! Okulda sürekli insanların gözünün önünde olan iki yakın arkadaş ruh eşi çıkmıştı. Taehyung başta bu durumu kendi lehine çevirmek istemiş olabilirdi.

Mina denen kıza bunu söylerken tereddüt etmemişti, okulda dedikoduya sebep olan da kendisiydi ve umursamamıştı. Jungkook'u kıskanmayacaktı ve tüm sorun çözülecekti.

İşler istediği gibi gitmemişti.

Bu defa da insanlar kendisine bakıp Jungkook adına üzüldüklerine dair kötü yorumlarda bulunuyorlardı. Taehyung'un omegasının pek de sağlıklı olmadığı, çevredeki sağlıklı(!) kurtlar tarafından hissediliyordu. Omega her ne kadar son günlerde iyileşmiş olsa da, bu önceden bilinen bir gerçekti. Hiçbir zaman kabul edip açıkça söylememişti ama çevredeki bazı insanlar dedikoduya hep devam ediyordu.

Jungkook'a Taehyung'u yakıştırmama gafletinde bulunuyorlardı. Taehyung onları takmamaya çalışıyordu, kimsenin ağzı torba değildi, büzecek hali yoktu! O ve Jungkook hallerinden memnunlarken birilerinin söylenmelerine kulak asacak değildi.

Ta ki, insanlar Taehyung'u gördükleri halde bu art niyetli yorumları onun gözünün içine baka baka yapmaya başlayana kadar.

Taehyung kantinden dönerken bir grup öğrencinin yanından geçiyordu. Omegaya baka baka, oldukça yüksek bir tonda ne dediklerini gayet net duymuştu esmer. "Yazık gerçekten! Kim omega gibi hissetmeyen sıradan bir insanla eş çıkmak ister ki? Çok sürmez, Jungkook bir şekilde bu bağı kırmanın yolunu bulur ve prangalarından kurtulur."

Taehyung artık dayanamadığını hissediyordu. Daha fazla görmezden gelemiyordu. O, ebeveynleri tarafından, haddini bilmez birkaç uslanmazın kendisini aşağılamasına izin vermesi için yetiştirilmemişti.

"Ne fark eder ki?" demişti esmerin yakınında duran bir başka kız. Taehyung'a irite edici bir bakış atıp, "Jungkook onu diğer arkadaşlarına teslim eder. Nasılsa bildiği en iyi iş alfalarla yatıp kalkmak."

Taehyung duraksamıştı. Kanın beynine sıçradığını hissederken, gözlerinden mavi parıltılar geçmişti. Omegasını hiç bu kadar yukarıda hissetmemişti. Kurdu, bu haddini bilmezlere saldırmak istiyordu.

Kimse bizimle böyle konuşamaz. Bırak onlara günlerini göstereyim!"

Taehyung bu noktadan sonra kurduyla ilk kez birleşmişti. Her zaman merak ettiği hissi, bu şekilde, ucuz insanlar tarafından aşağılanırken yaşamak istememişti. Ancak elinden bir şey gelmezdi.

Omega Taehyung'un üzerinde kontrole geçerken, gözlerinin rengi tamamen berrak bir maviye dönmüştü. Kendisine alfa arkadaşlarıyla yattığı imasını yapan kıza ışık hızında dönmüş ve sarı saçlı omegayı yakalarından tuttuğu gibi sırtını duvara vurmasına sebep olmuştu. Elinde, Jungkook için aldığı muzlu süt dururken, onun varlığını hatırlayarak pipeti dişleriyle sökmüş ve süte batırarak tek seferde kızın üzerine boşaltmıştı.

where's my soulmate? [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin