otuz üç 🍀

3.6K 464 381
                                    









evvvvetttt
herkese merho 🫵🏻





*
*
*






Taehyung öğle arasındalarken kollarını bağlamış bir şekilde boş boş yemeğine bakıyordu. "Tae, yesene." Hoseok omeganın tabldotunu işaret ederek konuştuğunda Taehyung dudaklarını büzmeye devam etmişti. "Jungkook nerede?" Konudan tamamen bağımsız bambaşka bir soru sorduğunda Hoseok omuz silkerek cevap vermişti.

"Sınavla ilgili bir şeyler soracaktı hocaya." Yoongi araya girmişti, tek eli telefonundaydı. Jimin'le mesajlaştığını anlamamak için aptal olmak lazımdı. "Test kitabıyla öğretmenler odasında geziyordu."

"Sahi, son senenizde olan sizsiniz ama Jungkook sizden daha hırslı ders konusunda. Buna şaşırıyorum ben de." Taehyung alay ederek iki arkadaşına bakmıştı.

Hoseok, "Benim için çocuk oyuncağı." demişti. "Yetenek sınavına gireceğim, yazılı sınavdan aldığım puanın önemi yok."

Taehyung Yoongi'ye baktığında, alfa yemeğinden bir kaşık alıp, "Ben geceleri çalışıyorum." demişti. "Biliyorsunuz, ev bir tek onlar uyurken sessiz oluyor." Yoongi ailesini kastederek konuştuğunda Taehyung anladığına dair kafa sallamıştı.

Yemekhanenin girişine bakışları değdiğinde, Jungkook'u bir kızla beraber konuşarak içeri girerken görmüştü. Kaşları ondan habersiz çatılırken, alfayı ve yanında, omega olduğunu artık kurdunun hisleri sayesinde rahatlıkla anlayabildiği kızı izlemeye başlamıştı. "Bu kız kim?" diye başıyla işaret ederek sorduğunda Yoongi'yle Hoseok esmerin işaret ettiği yöne bakmışlardı.

"Bilmem." Hoseok cevapladığında Yoongi de bilmediğine dair omuz silkmişti.

Jungkook kızla beraber masaya geldiğinde Taehyung hala yemeğini yemiyor, kolları bağlı bir şekilde alfayı izliyordu. "Selam beyler." Jungkook arkadaşlarına selam vermiş ve kıza dönmüştü. "Soruya yemekten sonra bakalım, olur mu Mina?" diye sormuştu. Kız onu başıyla onayladıktan sonra Taehyung, omega kızın elini Jungkook'un koluna attığını görmüştü. "Teşekkür ederim Jungkook." demişti kız samimiyetle gülümserken. "Çok yardımcı oldun."

"Rica ederim." Jungkook da kabalık olmasın diye kıza gülümsemiş ve omega kitabı alıp diğerlerine 'Afiyet olsun.' dileyerek yanlarından uzaklaşmıştı. Jungkook arkadaşlarına döndüğünde, Taehyung'un kendisine olan bakışlarını fark etmemiş, direkt olarak Yoongi ve Hoseok'a bakmıştı. "Ben yemek alıp geliyorum." dedikten sonra gözden kaybolmuştu.

Taehyung, iki masa ileride, arkadaşlarının yanına oturan kızı ve hemen arkasında tabldot alıp sıraya giren Jungkook'u büyük bir dikkatle göz hapsine almıştı. Yoongi telefonuyla ilgilenip hiçbir şeyin farkında olmazken, Hoseok'un kolunu dürtmesi ve esmeri işaret etmesiyle ona ve onun baktığı yöne bakmıştı. "Taehyung?" Esmerin ilgisini kısa bir an kendisine çektiğinde, "Ne oldu?" diye sormuştu. "Kızla bir sorunun mu var?"

"Tanımadığım birisiyle niye sorunum olsun hyung?" Taehyung sertçe Yoongi'ye bakarak söylediğinde alfa hissettiği kızgın feromonlarla geriye adım atmıştı.

Bunun üzerine Hoseok burnunu kaşımış, "Şey, Taehyung." diyerek arkadaşının yeniden kendilerine dönmesini sağlamıştı. "Feromonların... Biraz kontrolsüz mü ne?" Sırıtarak ve yumuşatmaya çalışarak söylediğinde Taehyung ne yaptığını fark etmişti.

where's my soulmate? [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin