düt düttt ‼️cinsel içerik alarmı
normalde vermem bu uyarıyı ama bu bölüm vermek zorundayım. arkadaşlar biraz kendini kaybediyor da ☺️
hadi iyi okumalar
*
*
*"Ah, ahh! Jungkook-"
Jungkook, omegasının içinde bilmem kaçıncı turunu atarken onu ağlatarak sona ulaştırdığında, Taehyung tamamen bitmişti. Bitmişti ama kurdu için aynı şeyi söylemek mümkün değildi. Omegası yılların intikamını almak istermiş gibi sadece Taehyung'u ele geçirip istediklerini yapmakla ilgileniyordu.
Jungkook, Taehyung'un yorgunluktan uyuyakaldığını düşündüğü bir anda, onun üzerini örtüp iç çamaşırını giymiş ve balkona çıkmıştı. Balkon dışarıdan görünmeyen siyah bir camekanla kaplı olduğundan, alfa rahat takılabiliyordu. Şu an ise kasları ağrıdığından, banyo yapmakla uğraşmak istemiyordu. Hoş, uğraşsa bile Taehyung yarım saat sonra yine acı içinde uyanıp ikisini de kirletmek için hazır olacaktı.
Dinlenmek için sigarasını yakmış ve balkonda hava almıştı. Oturduğu yerden ara ara Taehyung'a bakıyor, onun uyku halinde ve güvende olduğundan emin olduktan sonra telefonuna dönüyordu.
Orada ne kadar süre oturdu bilmiyordu fakat kendisi de gevşemişti. Oturduğu yerde kafası geriye düşerken gözleri kapanmıştı. Omega yalnızca iki gündür kızgınlıktaydı, kendisi henüz girmemişti, ki bu çok şaşırtıcıydı, yine de onu memnun etmek ve onunla ilgilenmek için fazlaca uğraştığından, Jungkook yorulmuştu.
Uykuyla uyanıklık arasında gidip gelirken, kucağındaki ağırlığı hissederek gözlerini aralamıştı. "Taehyung." Mırıldandığında ve kızaran gözlerini ovduğunda Taehyung'u düşmemesi için belinden tutarak desteklemişti.
"Uyandırmak istememiştim." diye mahcubiyetle mırıldanmıştı omega. "Yatakta yalnız kalmaktan hoşlanmadığım için yanına gelmek istemiştim." Ses tonundaki cilvelenme Jungkook'a omeganın uyanık olduğunu gayet net anlatıyordu.
Alfa onu belinden sarmış ve oturuşunu değiştirirken bacaklarını iki yana açıp esmerin, kasıklarına yerleşmesini sağlamıştı. "Ne kadardır uyuyorsun?" diye sormuştu esmer. "Uykun varsa seni rahat bırakabilirim?"
"Böyle bir şey yapmayacaksın." Jungkook var olan bir gerçeği hatırlatarak konuştuğunda Taehyung kıkırdamıştı.
"Doğru ama yine de kibarlık etmek istedim." Sonra duraksamıştı. "Sen neden kızgınlığa girmedin?"
"Sen erken girdin, benlik bir sorun yok. Bir, iki güne ben de girmiş olurum."
"Hmm." Taehyung mırıldandığında Jungkook'un çıplak göğsünde parmaklarını gezdirmeye başlamıştı. Jungkook oturup bir süre omegasının yapacaklarını izlemeye başlamıştı. Taehyung alt dudağını ısırırken, ne yaptığının farkında değildi. Sadece büyülenmiş gibi Jungkook'un yapılı vücudunu izliyor, ona istediği gibi dokunuyordu. Omegası onu yeniden ele geçirmeye başlamıştı.
Uzanıp alfanın çiçeklerini öptüğünde Jungkook uyarılmayı hissetmişti. Taehyung, fazla uzaklaşmadan Jungkook'a dönüp hafifçe gülümsemişti. "Hadi bi' oyun oynayalım." Alfa kaşlarını anlamadığına dair çattığında Taehyung devam etmişti. "Süre tutalım. Bahse varırım seni 10 dakikadan kısa sürede boşaltırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
where's my soulmate? [taekook]
Fanfictionkim taehyung, kurduyla sorunlar yaşamasına rağmen hayata tutunmayı başaran bir omegaydı. jeon jungkook ise, aramakta olduğu ruh eşinin yasını tutan bir alfa. [Alfa!Jeon & Omega!Kim] [Texting & Düz Yazı]