yirmi yedi 🍀

3.2K 501 341
                                    










aşkta dertler katmer katmer
dellenirsem hak ver hak ver

jk'den taehyung'a ithaf ettim gitti bu şarkıyı ĞENDOWMSOWKEKW











*
*
*







"Şimdi doktor bey, ben diyorum ki, bu alfayı nasıl adam ederim? Yani, siz diyin Adem'in oğlu ben diyeyim ilk insan. Böyle bir kıskançlık, böyle bir ilkellik yok yani anlayacağınız. Acaba 'Omegalar Alfaları Nasıl Dize Getirmeli?' adlı bir kitap bulabilir miyiz? Bulabilirsek çok mutlu olurum."

Jimin odanın içinde Namjoon'la konuşurken, Namjoon Taehyung'u muayene etmeyi bitirmiş ve paravanın arkasından çıkmıştı. Asistanına test için aldığı örnekleri verip eldivenlerini çöp kutusuna atarken derin bir nefes vermiş ve masasına geçmişti. "Pekala Jimin, sana yardımcı olacak birkaç önerim var." demiş ve masaya bıraktığı dinlenme gözlüklerini takmıştı.

Jimin heyecanlı bir tavırla yerinde toparlarken Namjoon'un koltuklarından birine oturmuştu. Taehyung da üzerini toparlamış bir şekilde arka taraftan çıkıp, gülümseyerek arkadaşının yanındaki boş koltuğa oturmuştu. "Dinle."

"Dinliyorum." Jimin heyecanla Namjoon'un diyeceklerini beklemişti ancak beta doktor gülümseyip kafasını iki yana sallamıştı.

"Hayır Jimin, dinle. Eğer alfanın bir sorunu olduğunu düşünüyorsan ve bu kesinlikle fiziksel bir sorun değilse, otur ve dinle."

"Nasıl yani?" Jimin'in kafası karışırken Taehyung'a bakmıştı, 'Ne diyor bu adam?' der gibilerinden. Taehyung sessizce oturmayı sürdürüyordu. Namjoon bilgisayarına dönerken, "Dinleyeceksin yalnızca Jimin." diye dediklerini tekrar etmişti. "Alfana problemin ne olduğunu sor. Eminim sana kendini açıklayacak fırsatı olduğu zaman, seni memnun edecektir."

"Yoongi konuşmayı sevmez ki."

"Bunu bilemezsin. Onunla düzgün bir şekilde konuşmayı denediniz mi?"

"Hayır, sanırım." Jimin düşüncelere dalarken yanıtlamıştı.

Namjoon Jimin'in kendisini anladığını düşünerek Taehyung'a dönmüştü. "Evet, test sonuçların çıkınca yeniden gelmeni istiyorum. İki gün kadar sürer."
Taehyung başını onaylar anlamda salladıktan sonra devam etmişti. "Durumun şimdilik iyi görünüyor. İlaçlarına aynı dozda devam et. Kızgınlık için kullanman gereken ilaçlara da 2 hafta sonra aynı şekilde yeniden başla. Kurdunu kızgınlığa yeniden hazırlayacaktır."

"Anladım, tamam." Taehyung mırıldanarak onaylamıştı. Bir şey söylemek ister gibi yeniden Namjoon'a döndüğünde, Namjoon o konuşmadan devam etmişti. "Çiçeklerinden bahsedelim." Esmerin gelmek istediği konuya parmak basan Namjoon ile Taehyung hafifçe gülümsemişti.

"Garip hissediyorum."

"Ne anlamda bir gariplik? İyi mi kötü mü?"

"Kurdum iyi hissediyor, ben ise kötü."

"Kurdun için olağan bir hareket. Peki sen neden kötü hissediyorsun?"

"Sebebi çok açık değil mi?" Taehyung kırgın bir şekilde konuşmuştu. "Jungkook'a ruh eşim olabileceğini söylemişsiniz. Neden bana da söylemediniz?"

where's my soulmate? [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin