ben tam şu an çok önemli bi işimi unuttuğumu fark ettim ve sıçtımama hala gelmişim burada fic düzenliyorum.
benden adam olmaz.
*
*
*Jungkook odaya girdiklerinde oda kartını bir köşeye fırlatmış ve Taehyung'u tutup kucaklayarak ikisini de yatağa götürmüştü. Çift kişilik büyük yatağa omegasının bedenini serdiğinde ellerini iki yanına koyup, ona yukarıdan serseri bir bakış atmıştı.
Taehyung kıkırdarken, "Ne oldu?" demişti. "Ayılamadın mı hala?"
"Çok güzelsin. Sana daha öncesinde aşık olmayı nasıl akıl edememişim onu düşünüyorum." Jungkook fısıldadığında Taehyung utanarak alfasına bakmıştı.
"Aynısı benim için de geçerli."
"Bu gece için emin misin Taehyung?"
"Evet." Taehyung düşünmeden cevaplamıştı. "Sen olduğun sürece her zaman eminim." Eli alfanın pantolonuna giderken konuşmuştu. Jungkook kemerini çözüp pantolonunun düğmesini açıp gömleğini çıkartmıştı. Aynı işlemi Taehyung'a da yaparken gözlerini omeganın yüzünden ve bedeninden hiç ayırmamıştı.
Taehyung'un ceketi ve şortu üzerinden ayrıldığında, Jungkook dayanamamış, omegasının dudaklarına yeniden kapanmıştı. Yeterince ayrı kalmışlardı.
Öpüşmeleri sertleşirken, ikisinin de dudakları hafifçe sızlıyordu. Taehyung kendi dudaklarını ısırarak kanattığından canı biraz yanıyordu. Jungkook öptükçe iyileştiğini hissediyordu, orası ayrıydı.
Nefessiz kalana kadar öpüşmüşlerdi. Dağınık ancak yavaşlardı. Jungkook özellikle yavaşlamış, Taehyung ve kendisinin her anı hatırlamasını isteyerek devam etmişti. Bu ilk unutulmamalıydı.
Kısa bir an ayrıldıklarında Jungkook esmerin süveterini sonrasında da kendi tişört ve pantolonunu çıkartmıştı. İkisi de loş ışıklı lüks otel odasında güzel Seul manzarasına baktıkları bir yatağın üzerinde, birbirlerine hem şehvet hem de aşkla bakıyor ve öyle dokunuyorlardı.
Taehyung'un elleri Jungkook'un dövmeli kolundan güzel yüzüne uzanıyor, Jungkook'un elleri omegasının baksırdan başka hiçbir şeyi olmayan çıplak teninde geziniyordu.
Jungkook uzanıp Taehyung'u yanağından öpmüş ve omegayı şımarıkça kıkırdatmıştı. Öpücükleri yavaş yavaş, hissettirerek dudaklarına, çenesine, boynuna inmişti. Jungkook, Taehyung'un gördüğü her yerdeki benlerinin üzerini öpüyordu. Boynuna geldiğinde dudaklarını aralamış, ıslak sesler çıkartarak Taehyung kendisine daha çok yer açarken omeganın boynunu birkaç saate moraracağını bile bile emmişti.
Taehyung sızlanırken kalçasını kaldırıp Jungkook'un çoktan büyük olan sertliğine sürtüyordu. Bir yandan ona sıkıca tutunurken, Jungkook'un kollarında tırnak izlerini bıraktığına emin oluyordu. Alfa, esmerin boynundaki dudaklarını biraz aşağı kaydırıp, mühür bölgesine üflemişti. Omega yerinde titrerken, Jungkook mühür bölgesini yalayıp Taehyung'u yeniden ismiyle inletmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
where's my soulmate? [taekook]
Fanfictionkim taehyung, kurduyla sorunlar yaşamasına rağmen hayata tutunmayı başaran bir omegaydı. jeon jungkook ise, aramakta olduğu ruh eşinin yasını tutan bir alfa. [Alfa!Jeon & Omega!Kim] [Texting & Düz Yazı]