kırk yedi 🍀

2.4K 393 325
                                    








heyyy
selam tatli cocuklar 🙂‍↔️

yillik iznimi dusunurken kafayi yicem 😭☝🏻

neyse biz fice devam edelim

gecen bolume gelen yorumlar cok guzeldi hepiniz cok haklisiniz hepinizi teker teker opuyorum yanaciklarinizdan 😎🙂‍↔️










*
*
*









Taehyung Jimin'le dışarı çıktığının akşamında beklediği üzere Jungkook'u görememişti. Görünen o ki Jungkook Yoongi'nin davetini reddedip evde kalmayı tercih etmişti. Yoongi ne söylediyse söylesin Jungkook'u dışarı gelmeye ikna edemediğini söylemişti. Anlattıklarına göre, Jungkook da bitap bir haldeydi.

Taehyung yarattığı karmaşa sebebiyle Jungkook'u düşürdüğü durum yüzünden bir kez daha üzülmüştü. Jimin ona destek vermeye çalışsa da pek faydalı olmamıştı.

Ertesi günü, Taehyung annesiyle beraber mutfağa girmiş ve yine Jungkook'un en sevdiği tatlıyı yapmıştı. Annesi oğluna bir şey sormasa da, belli bir gönül alma işiyle meşgul olduğunu anlamış ve ona yardımcı olmuştu. Kahvaltıdan sonra Taehyung giyinip hazırlanmış, tatlısını alıp karşı eve yürümüştü.

Kendisine, alacağı tepki kötü olursa bile bundan çok büyük bir şekilde etkilenmemesi gerektiğini hatırlatmış ve zili öyle çalmıştı.

"Taehyung? Hoşgeldin tatlım!" Jungkook'un annesi kapıyı açınca Taehyung yüzünü düşürmemeye çalışmıştı. Ne bekliyordu? Elbette annesi açacaktı kapıyı. Jungkook'un acı içinde yataktan kalkıp gelmesi saçmalık olurdu. "Merhaba Minyeon teyze." diye kadına selam vermişti. "Jungkook evde mi diye soracaktım?"

"Ah." Kadının yüzü ufaktan düşmüştü. "Üzgünüm tatlım ama Jungkook evde yok. Az önce babasıyla çıktı. Ona iş yerinde yardımcı olacağını söyledi."

Taehyung'un da yüzü düşerken tatlıyı kadına uzatmıştı. "Sorun değil. Bunu onun için, ay yani, sizin için yapmıştım. Afiyetle yiyin." demişti. Kadın tatlı tabağını alırken, "Harika görünüyor canım." demişti. "Eline sağlık. Jungkook'a tatlıyı senin yaptığını söyleyeceğim, hiç merak etme."

"Sorun değil, söylemesen de olur. Umarım beğenirsiniz." Minyeon çocuğa bir kez daha teşekkür ettiğinde, Taehyung Jungkook'u görememenin verdiği hüzünle evine geri dönmüştü.

"Ne dedi? Beğendi mi?" Annesi heyecanla sorduğunda Taehyung kadına bakmıştı üzgünce. "Evde değilmiş. Babasıyla işe gitmiş."

"Ah, eminim akşam gelince tadına bakıp seni arayacaktır. Endişelenme bebeğim." Kadın oğlunu teselli etmeye çalışsa da Taehyung'un keyfi tamamen kaçmıştı.

Umuyordu ki, Jungkook ona tatlı için de olsa yazsın.




• • •



Jungkook yazmamıştı.

Taehyung kalbi ertesi günü kırık bir şekilde hayatına devam etmişti. Jungkook'un ona yazmasını, aramasını istemişti. Belki de annesi ona tatlıyı kendisinin yaptığını söylememişti. Ama Minyeon teyze kesin söylerdi, özellikle aralarının bozuk olduğunu biliyorsa, ki böyle bir durumdalarken bilmeme gibi bir ihtimali yoktu. Annesiyle konuşmuş ve durumu öğrenmiştir hiç değilse de.

where's my soulmate? [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin