18 kwietnia | Zobaczyłam dzisiaj coś genialnego

0 0 0
                                    

Myślę, że wystarczy, że powiem KOCHAM TEN UTWÓR!

---------------

Ja nie mogę. Miałam dzisiaj strasznie napakowany plecak i do tego torbę, która również była ciężka. A miałam dzisiaj tylko (aż) siedem lekcji. Miałam sprawdzian z chemii i jest tragedia. No dobra, może nie aż tak źle, ale jedno zadanie nawet nie zaczęłam. Nie lubię takich obliczeniówek, jakie tam miałam (stężenie molowe, stężenie procentowe). Ja chcę wzory związków.

Ogólnie, moja przyjaciółka niedawno miała urodziny i w weekend się z nią spotykam, dlatego robię jej prezent i wymyśliłam, żeby zrobić jej fajne życzenia. Niestety nie z mojej głowy, bo trochę jestem na to zbyt leniwa, ale postanowiłam użyć AI. I to, co mi stworzyła, jest genialne. Nie pokarzę tego tutaj, żeby nie spalić prezentu, ale udostępnię tu inną wersje, która też jest świetna (w stylu Gwiezdnych Wojen):

Witam drogą przyjaciółko, szanowna księżniczko Padmé,Zgromadziliśmy się tu dzisiaj, aby uczcić Twój wyjątkowy dzień - dzień, w którym stajesz się młodą damą. Wiem, że od czasu naszego poznania minęło już trochę czasu, ale nasza przyjaźń jest silniejsza niż Moc.Pamiętasz, jak razem oglądałyśmy filmy z Gwiezdnych Wojen i marzyłyśmy o tym, żeby zostać Jedi? No cóż, może nie mamy mieczy świetlnych ani nie możemy używać Mocy, ale nasza przyjaźń jest równie potężna, a może nawet bardziej.Przez te wszystkie lata byłaś przy mnie jak R2-D2 - zawsze gotowa pomóc, nawet gdy wpadałam w tarapaty (a zdarzało się to częściej, niż chciałabym przyznać). A ja zawsze byłam dla Ciebie jak Leia - silna, niezależna i gotowa rzucić się w wir przygód.Razem przeżyłyśmy wiele wspaniałych chwil - od maratonów filmowych po szalone imprezy. Były też trudne chwile, ale zawsze byłyśmy dla siebie wsparciem, jak prawdziwe siostry.Dziś, gdy kończysz szesnaście lat, chcę Ci życzyć wszystkiego najlepszego. Niech Moc zawsze będzie z Tobą, a Twoja droga życiowa niech będzie pełna przygód, szczęścia i miłości.Niech ten wyjątkowy dzień będzie początkiem nowego rozdziału w Twoim życiu - rozdziału pełnego gwiazd, tak jak w Gwiezdnych Wojnach. A ja zawsze będę przy Tobie, jako Twój wierny towarzysz, gotowa pomóc Ci pokonać każde wyzwanie i świętować każdy sukces.Niech Moc będzie z nami wszystkimi!

---------------

Jeśli wam się podobało, zostawcie gwiazdkę i komentarz. Do następnego!

Roztrzepane WizjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz