Mám rád pravidlá.
Prinášajú do života určitú stabilitu. Pretože kde sú pravidlá, tam je istota.
A ak ľudia majú aspoň trocha dôstojnosti, pravidlá neporušia. Hlavne ak sa to týka podnikania a obchodu.
Som obchodník skrz naskrz. A ako jeden z malého percenta ľudí na planéte, ja si svoju prácu užívam.
Rád uzatváram dohody, zúčastňujem sa obchodných stretnutí, presviedčam ľudí o tom, že viem viac ako oni, a preto by mali dať na moje rady.
Vyžívam sa v tom.
Niekedy až tak veľmi, že zabudnem na čas.
"Znova?" Zdvihol som pohľad od stola, ktorý bol pokrytý papiermi k dverám pracovne, v ktorých stál Killian a Lyssa, môj veľký brat s jeho priateľkou.
Killian, ktorý sa na mňa nesúhlasne pozeral, mal na sebe čierny oblek, avšak jeho sako mala Lyssa, ktorá pod ním mala biele saténové šaty.
Našli ma presne tam, kde som sedel, keď odchádzali na ich spoločný večer.
"Pôjdem skontrolovať Lucy," Lyssa sa postavila na špičky a pobozkala Killiana na líce. "Dobrú noc, Kai."
"Dobrú." Kývol som na ňu hlavou, než sa stratila za dverami.
"Je jedna hodina ráno." Povedal s rukami preloženými cez hruď, jeho pohľad tvrdý. "Čo tu ešte robíš?"
"Iba som sa pozeral na nejaké čísla." Pozrel som sa na notebook na kraji stola a na čas, ktorý bol v pravom dolnom rohu. Naozaj som stratil pojem o čase.
"Alebo, vypočuj ma, mohol by si spať." Jeho hlas sršal sarkazmom.
"Killian..." Nechcel som mať znova túto konverzáciu. Je to už druhýkrát za tento mesiac, čo sa mu nepáči, že pracujem viac ako by som mal.
Čomu ale nerozumie je, že ak sa o to nebudem starať ja, nikto iný to nespraví. Áno, mohli by sme na to najať ľudí, ale čo ak by to odflákli? Keď to spravím sám, tak mám istotu, že viem čo sa deje s našimi financiami a majetkom.
Ďalší dôvod prečo to robím je, že sa pokúšam Killianovi zobrať nejakú váhu z jeho ramien. Od kedy bol malý mal na ramenách váhu celého sveta. Staral sa o štyroch mladších súrodencov, keď to od neho nikto ani nežiadal.
Avšak teraz, keď konečne začal myslieť aj na seba, našiel si rodinu. Ženu, ktorú miluje, a dieťa, ktoré síce biologicky nie je jeho, ale to neznamená, že ju nemiluje ako dcéru.
A to, čo sa za posledný rok dialo taktiež preňho nebolo najjednoduchšie. Na rok sme stratili Lyssu, mysliac si, že je mŕtva. Našťastie sa vrátila späť. Odvtedy v podstate bývam v jeho pracovni, aby s nimi mohol tráviť čas.
"Nepáči sa mi, že pracuješ po nociach, Kai. Máš život. Nepracoval som tak ťažko, aby si skončil na mojom mieste."
"Zamyslel si sa niekedy nad tým, že mi to možno nevadí? Že by som rád skončil na tvojom mieste?"
YOU ARE READING
His contract #4
RomanceKeď Kai zistí, že zmluva, ktorú uzavrel, je zrušená, rozhodne sa ísť zistiť, čo sa pokazilo. To čo sa pokazilo, má meno. Adrianna. Keď jej otec dal jeho spoločnosť, spravila nejaké zmeny. Zmeny, ktoré sa Kaiovi moc nepáčili. On chce kúpiť jeden z je...