Na začiatok

1.6K 76 6
                                    

Vitajte pri štvrtej knihe v sérii o Ackeroch! 

Nemôžem tomu uveriť, že začínam ďalšiu knihu, ale za všetko vďačím vám. Ďakujem za všetku podporu či už tu na Wattpade alebo na TikToku. Vždy si rada čítam vaše komentáre a názory na moje knihy.

*****

Pár ďalších vecí, než sa pustíme do príbehu:

Toto je štvrtá kniha v sérii, takže ak ste odo mňa ešte nič nečítali, odporúčam vám ísť od začiatku, knihy idú nasledovne --> Enemies at first sight, (nie je nutná ako ostatné, ale postavy z nej sa nachádzajú v ďalších knihách), His assassin, His temptation, His challenge.

Všetky mená, miesta atď... sú vymyslené takže nehľadajte reálnych ľudí v knihe. Všetky obrázky sú stiahnuté z Pinterestu a dúfam, že vám nebude vadiť, ak sa outfity budú vyskytovať medzi textom v niektorých častiach.

*****

Diely budú vychádzať znova v pondelky a štvrtky (deň alebo dva skôr, ak ich mám napísané dopredu)

Na TikToku budú útržky z knihy, a tak sa uistite, že ma tam sledujete:

TikTok SK: dark_light233

TikTok ENG: darklight4820

Znova musím podotknúť, že knihy píšem iba ako koníček, a tak ak sa vám kniha nepáči, jednoducho ju zatvorte, negatívne komentáre si nechajte pre seba. 

Avšak ak vidíte niekde nejaké gramatické chyby, budem rada za opravu.



A tí, čo ste sa dostali až tu, prajem vám príjemné čítanie a dúfam, že sa vám kniha bude páčiť <333

Prvý diel vychádza 27.6.2024!

His contract #4Where stories live. Discover now