Percentá

728 90 4
                                    

Bola som sprostá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bola som sprostá. Sprostá. Sprostá. Sprostá. Sprostá.

Ako som mohla podpísať takú zmluvu? Hlavne keď viem, že ten hotel nepredám aj keby mi pri hlave niekto držal zbraň? 

Mojim rozhodnutím som si spravila iba viac práce. Ale aká je šanca, že sa Acker bude snažiť na každodennej báze? Celkom nízka, že?

Ale navaril ti dobré raňajky, takže je tu nejaké pozitívum. 

To je pravda. A áno, mohli byť otrávené, ale keď som otvorila dózu a pocítila arómu čerstvo spravenej slaniny, naozaj ma to nezaujímalo. Zjedla som každé sústo. 

"Je neskoro." Povedala som si pre seba, keď som sa pozrela na hodinky. Mala som totiž schôdzu s Thomasom Smithom, a mešká tri minúty. Ak je niečo čo nenávidím, je to to, keď ľudia nechodia na čas. Pre mňa to znamená, že im nezáleží na tej schôdzi dostatočne, aby tam boli na čas.

Odsunula som sa od stola a prešla okolo neho k dverám. Chcela som ísť za Nicole a dať jej vedieť, že ak by Smith ešte stále prišiel, že prepásol svoju šancu. Ak niekto nie je schopný chodiť na čas, alebo dať aspoň dopredu vedieť, že nedorazí, nechcem, aby mal prístup k mojej spoločnosti.

Otvorila som dvere mojej kancelárie a bola som prekvapená, keď som videla Nicole sedieť za jej stolom, obrovský úsmev na jej tvári, kým sa rozprávala s kým iným ako Thomasom Smithom osobne.

Povedal niečo, čo som nepočula, ale Nicole sa nad tým zasmiala. Videla som ako sa na ňu pozeral už v piatok, hlavne keď spolu tancovali, ale momentálne vyzerá ako keby bol pod nejakým kúzlom.

Trhalo mi srdce, sarkazmus, keď som si odkašľala, a tým ich prerušila. "Pán Smith."

Úsmev Nicole ihneď klesol a dokonca sa aj odsunula od stola, aby medzi nich dvoch dala nejaký väčší priestor.

"Slečna Keller." Zdvihol ku mne pohľad Smith. "Ospravedlňujem sa, stratil som menší pojem o čase." Venoval Nicole ďalší rýchly pohľad. 

"Prosím, poďme do mojej kancelárie." Rukou som ukázala za mňa a Smith sa pohol z miesta, vstupujúc dnu. 

Pozrela som sa na Nicole, ktorá vyzerala previnilo. Chcela som jej niečo povedať, ale nie je to moje miesto. Poznám ľudí ako je Smith a čokoľvek na čo som pred chvíľou narazila, neskončí dobre.

Zatvorila som za sebou dvere a išla si sadnúť na moje miesto, Smith oproti mne. 

Mala som včera dostatočne veľa času, aby som si zistila, čo je Smith zač. Prešla som stovkami článkov, videla do čoho investuje, spoznala ho cez oči bulváru. Nevplýva na mňa ako zlý podnikateľ, skôr ako dobrý potencionálny investor. 

"Nechcem, aby sme tu chodili okolo horúcej kaše." Začal on, čo ma mierne prekvapilo, ale potom som si spomenula, že je to chlap, a tí radi dominujú v každej situácii. "Som si istý, že váš a aj môj čas je drahý, doslova, takže mi rovno povedzte čo odo mňa chcete, slečna Keller."

His contract #4Where stories live. Discover now