Rodinné drama

683 88 5
                                    

"Takže sa ti podarilo presvedčiť nejakých ľudí, aby niečo venovali do aukcie? Ako?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Takže sa ti podarilo presvedčiť nejakých ľudí, aby niečo venovali do aukcie? Ako?"

"Kto vie, možno chcú vyzerať lepšie v očiach spoločnosti." Nadvihla som nad Kaiovou otázkou ramenom. "Ale nech to robia z akéhokoľvek dôvodu, peniaze z aukcie pôjdu na dobrú vec. Nič viac som nikdy nechcela."

"Máš všetko pripravené na sobotu?"

"Ja áno, ako si na tom ty s kuchármi?" Zdvihla som od nášho obeda pohľad. 

Posledné tri dni, od kedy sme sa vrátili z Nemecka, pri obede nepreberáme nič viac ako prácu. Nie že by mi to vadilo, ale Kai vyzerá, ako keby nebol vo vlastnej koži.

Neviem čo sa stalo, a tak sa ho na to ani nepýtam, ale každým dňom sa vzďaľuje a všetko necháva na profesionálnej úrovni.

Znova, nie že by mi to vadilo, ale tento muž predo mnou ma spoznal za posledné dni viac ako niektorí ľudia za rok. A nebudem klamať, dostal sa mi pod kožu. Ale ako sa to nemohlo stať, keď pre mňa spravil tak veľa? Najprv Chiara a následne Tony. Nemôžem len tak ignorovať jeho skutky.

"Áno, dobre." Povedal pomedzi jedenie. 

Ťažko som si vydýchla, unavená z jeho prístupu ku konverzácii. "Kai, čo..." 

Skôr ako som sa ho mohla spýtať čo sa s ním deje, do kancelárie vtrhla moja malá sestra. "Začína to byť absurdné, Adrianna. Je také ťažké zdvihnúť mobil?" Ruku si položila na odhalený bok. Mala na sebe rifľovú sukňu, ktorá bola až príliš krátka na môj vkus, a červený top.

"Clara, povedala som ti, že tam nemôžeš ísť." Dobehla ju Nicole.

"Daj mi pokoj, Nicole." Clara ju prepustila pohybom ruky. "Nemáš niečo lepšie na práci?"

Viem zvládnuť uštipačné slová mojej sestry, som na ne už zvyknutá, ale nebude urážať môj personál. 

"Za prvé." Postavila som sa. "Clara, ospravedlň sa Nicole."

"Jasné." Odfrkla si a preložila si ruky cez hruď. 

"Myslím to vážne, Clara." Tvrdo som povedala. "Ospravedlň sa alebo ťa nechám vyviesť z tejto budovy."

"Prosím?" Jej obočie takmer vyletelo na vyššie poschodie tejto budovy. "To by si nespravila."

"Skús ma." Ruky som si preložila cez hruď ako ona.

"Fajn." Povedala pomedzi zuby. "Prepáč, Nicole. Spokojná?"

"Nie. Pozri sa na ňu, a aspoň sa hraj, že to myslíš úprimne."

"Toto je smiešne." Zamrmlala si popod nos, než sa otočila k Nicole vo dverách. "Mrzí ma to."

"Dostatočné dobré, Nicole?" Povedala som s pohľadom na moju sestru, ktorá mala nutkanie pretočiť očami.

His contract #4Where stories live. Discover now