Pozeral som sa na Adrianninu tvár, čakajúc na to čo povie.
To, že som jej povedal pravdu o tom, kto Val je, som ešte ani raz nespravil. Nikdy som si nedovolil ohroziť bezpečie mojej sestry, ale teraz som to spravil. A prečo? Ani sám neviem. Asi som proste nechcel, aby si Adrianna myslela, že mám niečo s mojou sestrou.
"Vážne?" Nadvihla obočím. "Bože, Kai." Pretočila očami. "Nemusíš klamať. Chápem to, máš priateľku. Nemusíme sa o tomto ďalej baviť. Je to tvoj osobný život, do ktorého mi nič nie je. Sme v pohode, neviem prečo..."
"Čo tým myslíš, ona je naozaj moja sestra." Frustrovane som povedal. Prečo mi neverí?
Neveriacky sa na mňa pozrela. "Fajn, povedzme, že ti verím." Konečne. "Ak je naozaj tvoja sestra, tak to znamená, že si klamal. Takže mi povedz, Kai, klamal si vtedy alebo mi klameš teraz?" Do riti.
Toto je pozícia, v ktorej sa žiadny chlap nechce nikdy ocitnúť.
Akúkoľvek možnosť zvolím, budem v jej očiach klamárom, narušujúc jej dôveru.
"Adrianna..."
"Je to ľahká otázka." Prerušila ma. "Ale nemyslím si, že potrebujem naozajstnú odpoveď. Som unavená a popravde nemám náladu na...toto." Rukami ukázala na mňa. "Tento večer bol úspechom, nezničme ho, dobre?" Pokúsila sa okolo mňa prešmyknúť, ale ja som ju zachytil za zápästie.
"Mrzí ma to, Adrianna." Pravdivo som povedal. "Nechcel som..."
"Nechaj to tak." Zakývala hlavou. "Nepotrebujem od teba nič počuť. Kai, mám spoločnosť, ktorú musím riadiť, povinnosti, ktoré si vyžadujú moju pozornosť, ľudí, ktorí sa na mňa spoliehajú. Tvoje osobné vzťahy sú na rebríčku vecí, o ktoré sa musím starať, nižšie ako spánok."
"Nechcel som klamať, ale..."
"Tak si nemal." Tvrdo povedala. "Nenávidím, keď sa ľudia ospravedlňujú za veci, ktoré sa oni sami rozhodli spraviť. Buď chlap a čeľ následkom tvojich rozhodnutí." Vytrhla si ruku z môjho zovretia a začala kráčať preč.
"Prečo ťa to trápi?" Spýtal som sa, keď už bola takmer pri dverách.
"Čo prosím?" Otočila sa na mieste.
"Prečo ťa zaujíma či mám priateľku? Prečo si sa mi celý večer vyhýbala? Bolo to kvôli Val?" Neviem či som sa ju pokúšal vytočiť ešte viac, ale chcel som odpovede.
"Ja som sa vyhýbala tebe?" Odfrkla si, dotknutá mojimi slovami. "Ty si ten, ktorý sa mi vyhýbal takmer celý týždeň."
"Mal som toho veľa..."
"Proste povedz, že si čas trávil s Val. Prečo sa bojíš to povedať? Nie je to..."
"Čo tým myslíš, že som s ňou trávil čas?" Zamračil som sa. "Val prišla iba dnes do Miami."
YOU ARE READING
His contract #4
RomanceKeď Kai zistí, že zmluva, ktorú uzavrel, je zrušená, rozhodne sa ísť zistiť, čo sa pokazilo. To čo sa pokazilo, má meno. Adrianna. Keď jej otec dal jeho spoločnosť, spravila nejaké zmeny. Zmeny, ktoré sa Kaiovi moc nepáčili. On chce kúpiť jeden z je...