Val

608 83 2
                                    

Nemôže uveriť, že sa pozerám na moju malú sestru

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nemôže uveriť, že sa pozerám na moju malú sestru. Ani neviem ako dlho to je, od kedy som ju nevidel.

"Prečo si mi nepovedala, že sa zastavíš?"

"Bola som na ceste do LA, keď som si povedala, že mám dosť času na to, aby som prišla pozrieť môjho..." Zastavila sa, obzerajúc sa okolo. "Brata." Potichu povedala. 

Valentina Cara Acker oficiálne neexistuje. Nemáme sestru, nikdy sme ju nemali. Spravili sme to preto, aby sme ju chránili pred životom v mafii. Má falošné doklady, rodný list, proste všetko. Avšak trvala na tom, že si nechá svoje meno.

"Chýbal si mi." Smutne sa usmiala. "Všetci mi chýbate."

"Vieš, že nás môžeš kedykoľvek navštíviť."

"Ja viem, iba..." Ťažko si vydýchla.

"Je všetko v poriadku?" Zamračil som sa, premeriavajúc si ju pohľadom. "Stalo sa niečo?"

"Pohádala som sa s Ryanom." Potichu povedala, spomínajúc jej priateľa.

Neviem prečo s ním ešte stále je, kedže podľa toho čo mi o ňom hovorí, nerobia nič iné, len sa hádajú. Avšak to nie je moje miesto, moje miesto je také, kde keď jej zlomí srdce, tak ja mu zlomím väz.

O Ryanovi nevieme takmer nič. Sľúbili sme Val, že nebudeme zasahovať do ich vzťahu. Napriek tomu, že sme všetci vedeli, že to nie je dobrý nápad, spravili sme to, čo od nás chcela. 

Na to, že je Val najmladšia, nám všetkým rozkazuje horšie ako Killian.

"Viem, čo chceš povedať, ale ja ho milujem, Kai. Iba máme ťažké obdobie." 

Obdobie? Povedal by som, že posledný rok ak nie viac.

"Potrebovala som na chvíľu vypadnúť, vyčistiť si hlavu, takže som si povedala, že vás navštívim."

"Si si istá, že tu nie si kvôli Chiare?" Zasmial som sa.

"Chceš pravdu?" Nadvihla obočím. 

"Oh, ty jedna..."

"Kde môžem zohnať nejaký alkohol?" Rozhliadla sa po miestnosti. 

"Bez šance." Odfrkol som si. "Zoženieme ti vodu." 

"Nudné." Pretočila očami.

"Máš smolu."

"Začínaš sa meniť na Killiana." Prižmúrila očami.

"Ďakujem." Zasmial som sa.

"Nebol to kompliment." Zamrmlala si popod nos.

Nenávidím moju malú sestru.

Nedokázal by si ju nenávidieť ani keby ťa zastrelila.

Pravda.

*****

His contract #4Where stories live. Discover now