"Myslíš to vážne, Kai?" Zdvihol som pohľad od počítača ku Killianovi.
"Máme problém." Stručne som povedal, kým som písal ďalší e-mail.
"Nie, ty máš problém. Išiel si vôbec spať?" Vošiel viacej do miestnosti.
Sklonil som zrak k môjmu oblečeniu zo včera. "Nie."
"Do riti, Kai, toto nemôžeš robiť. Ak by sa to stalo raz, nič by som nepovedal, ale..."
"Nepočul si ma?" Prerušil som ho. "Máme problém, Killian. Ten hotel v Španielsku? Ten, o ktorý som vyjednával takmer rok?"
"Dobre, fajn." Pretočil očami. "Čo s ním?"
"Konečne som došiel k niečomu s Kellerom. Mali sme zmluvu, za pár mesiacov by bola platná a ten hotel by bol náš." Postavil som sa a podišiel k nemu s počítačom v ruke.
"Dobre, takže čo sa stalo?"
"Zrušila sa." Otvoril som na počítači správu a ukázal mu ju. "Vedel som, že bolo riziko, že by sa mohla zrušiť v prípade, že odstúpi z jeho pozície. Nemyslel som si, že sa to ale stane. Tá spoločnosť je jeho deckom, vybudoval ju sám s jeho manželkou."
"Takže sa zmenilo vedenie?" Zdvihol pohľad od obrazovky, než sa k nej naspäť vrátil. "Kto je nový generálny riaditeľ?"
"Letím do Miami, aby som to zistil." Zobral som mu notebook z rúk. "Potrebujeme ten hotel."
"Preháňaš." Posadil sa na stoličku. "Prežijeme bez neho. Prídeme na iný plán."
Hotel Keller-Díaz na ostrove Tenerife, ktorý patrí Španielsku, je hotel s jednou z najlepších lokácií a nie je to kvôli výhľadu a plážiam.
V minulosti sme mali problém so Španielmi. Malý konflikt, ktorý takmer viedol k vojne. Došli sme k dohode, že sa nepozabíjame, ale to neznamená, že si zrazu veríme. Čakám na deň, kedy sa dohoda poruší a Španieli nás napadnú.
Tenerife leží na jednej z dôležitých námorných trás medzi Európu, Afrikou a Amerikou. Hotel by sa dal jednoducho premeniť na miesto, ktoré by bolo základňou pre zber informácií a vojenské využitie v oblasti pašovania zbraní, drog alebo iných produktov na nelegálnom trhu.
Kvôli tomu, že je Tenerife tak blízko k africkému kontinentu, by sme po nejakej dohode mali prístup k cenným zdrojom ako je ropa alebo minerály.
Hotel je jeden z najluxusnejších a najviac prestížnych nie len na ostrove, ale v celom Španielsku. Ktorákoľvek mafia by získala ten hotel, by vytočila všetky ostatné.
Španielska mafia sa taktiež pokúšala odkúpiť Keller-Díaz na Tenerife, ale márne.
Keller nemal v pláne predať hotel aj napriek tomu, že bol Američan. Avšak bol slabý. Iba nedávno stratil svoju ženu, a áno, zniem ako kretén, ale ja som to použil proti nemu. Tlačil som naňho dokým sa nevzdal.
YOU ARE READING
His contract #4
RomanceKeď Kai zistí, že zmluva, ktorú uzavrel, je zrušená, rozhodne sa ísť zistiť, čo sa pokazilo. To čo sa pokazilo, má meno. Adrianna. Keď jej otec dal jeho spoločnosť, spravila nejaké zmeny. Zmeny, ktoré sa Kaiovi moc nepáčili. On chce kúpiť jeden z je...