Riziko

759 87 3
                                    

V momente ako sa zatvorili dvere výťahu, Adrianna miznúc za nimi, zavolal som Killianovi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

V momente ako sa zatvorili dvere výťahu, Adrianna miznúc za nimi, zavolal som Killianovi. Bolo mi jedno či niečo robí. Musel ma vypočuť.

Nepamätám si, kedy som naposledy takto kričal na môjho brata. Celú dobu ostal ticho, prijímajúc všetko čo som naňho hádzal, ale ak mám povedať pravdu, iba ma to viac iritovalo.

Chápem, že sa bojí, ale nemal právo spraviť niečo také bez môjho vedomia.

A ako si myslíš, že sa cíti Val?

Nie, prestaň, toto nie je o nej.

Killian mal vedieť lepšie ako to čo spravil. Neviem čo ho to vôbec napadlo. A Nyx? Chcem ju zaškrtiť pretože všetko iba zkomplikovala.

Po tom ako som zložil, vrátil som sa naspäť do bytu. Nyx som našiel sedieť na mojom gauči, prepínajúc kanály na telke.

"Adrianna je....niečo." Zasmiala sa.

"Uvedomuješ si čo si práve spravila?" Ruky som si preložil na hrudi, stojac od nej iba pár metrov.

"Uvedomuješ si, že ona je riziko, že? Viem čo tu robíš, ale som prekvapená, že ti to trvá tak dlho. Je to kvôli tomu, že je žena?" Konečne sa na mňa pozrela s pobaveným úsmevom. "Zamiloval si, KaiKai?"

"Zatvor si ústa. Nevieš o čom..."

"Oh môj bože, ty si sa zamiloval." Vyskočila z gauča, každým krokom zmenšujúc vzdialenosť medzi nami. "Chápem čo na nej vidíš, ale..."

"Dosť." Zvýšil som hlas.

"Trafila som nerv?" Nadvihla obočím.

Nyx, ktorá stála na mieste, ani nežmurkla, keď som ju chytil za krk. "Čo si myslíš, že robíš?"

"Toto prináša nejaké spomienky." Zasmiala sa.

Varovne som stlačil jej krehký krk. "Toto nie je vtip, Nyx."

"Vtip?" Odfrkla si. "Vieš čo je vtip? To, že si myslíš, že máš akúkoľvek kontrolu."

V priebehu sekúnd mi pretočila ruku do uhla, v ktorom mala možnosť mi ju zlomiť. Bol som ako bábika, kým mi podkopla nohy a zarazila si koleno do môjho chrbta, držiac ma tvárou pevne pri zemi.

Sklonila sa k môjmu uchu, moja celá ruka pevne v jej zovretí. "Adrianna je riziko." Povedala pomedzi zuby. "Ja som tu, aby som ťa chránila."

"Zlez zo mňa." Pokúsil som sa ju striasť, ale márne.

"Keď sa upokojíš. Si dospelý chlap, chovaj sa tak."

"Nevieš, čo si teraz spravila. Vieš prečo som tu? Všetko si pokazila."

"Ty máš svoju prácu, ja mám svoju. Náplň tej mojej je, že neskončíš s guľkou v hlave, ty idiot. Nevidím ťa desať mesiacov a z teba sa stane mäkota. Dostaneš sa niekomu do nohavičiek a zrazu..."

His contract #4Where stories live. Discover now