Som rada, že so mnou Kai išiel. Pomohol mi na chvíľu zabudnúť na celý ten problém s hotelom.
A dokázala som mu, že mám lepší vkus na zmrzlinu ako on. Bola to sladká výhra.
"Takže čo robí tvoj brat?" Spýtala som sa, keď sme pomaly kráčali naspäť do hotela bok po boku.
"Ktorý?" Zasmial sa, kým si ruky vložil do vreciek jeho čiernych nohavíc.
"Máš troch súrodencov, že?" Pomaly prikývol, ale vyhol sa očnému kontaktu, ale o tom som si nič nemyslela. Prečo by klamal o niečom takom, že? "Začni s najstarším. Už si stretol moju sestru, takže je rad na tebe. Povedz mi o tvojej rodine."
"Killian je..." Vydýchol si, ako keby nevedel ako má pokračovať. "Obchodník, v zmysle. Žije v New Yorku s jeho priateľkou a dcérou."
"Si ujo?" Nadvihla som prekvapene obočím.
"Mhm." Pousmial sa. "Volá sa Lucy, má takmer osem."
"Máš neter a tvoja obľúbená zmrzlina je čokoládová, ty ju vôbec nerozmaznávaš, čo?"
"Nevracajme sa k tej téme." Zasmial sa. "Ale áno, mám neter. Popravde, je adoptovaná."
"Naozaj?" Ruky si som si preložila cez hruď, kráčajúc ďalej. "Koľko mala, keď ju adoptovali?"
"Šesť. Lucy je to najlepšie, čo sa našej rodine mohlo stať. Lyssa, priateľka môjho brata, nemôže mať deti, takže pre nich dvoch je tak trochu požehnaním."
Nechcela som vyzvedať prečo Lyssa nemôže mať deti, nie je to slušné, ale som rada, že aj napriek tomu si adoptovali dieťa. Hlavne keď staršie deti majú problém sa dostať do lepších domovov, keďže väčšina párov chcú malé deti.
"A tvoji ďalší bratia? Majú oni deti?"
"Oh, kdeže. Sebastian a Finn sú odo mňa o niečo mladší." Pousmial sa. "Popravde neviem ako Sebastian má priateľku, nie to ešte dieťa. A Finn sa pokúša si dať najprv dokopy život s jeho priateľkou. Ale myslím si, že ak niekto bude mať deti, bude to on a Lexi."
"Máte medzi sebou dobrý vzťah, čo?" Smutne som sa usmiala. Vidím ako milujúco rozpráva o jeho súrodencoch. Zaujíma ma, aké to je.
"Mali sme ťažké detstvo, a tak sme si vždy boli blízky. Ak by sme nemali jeden druhého, neviem ako by sme dopadli." Zapozeral sa pred nás. "Už som ti spomínal, že naši rodičia tam neboli, keď sme boli malí."
"Áno, spomenul si to na Morozovovej párty." Prikývla som.
"Otec zomrel takmer pred rokom." Povedal bez čo i len žmurknutia. "Prosím, nehovor úprimnú sústrasť, pretože mi to je úprimne jedno." Pozrel sa na mňa, čakajúc nejakú reakciu.
"Naozaj ho nenávidíš." Uznala som.
"Nie. Nič k nemu necítim. Nezaslúži si to, pretože nebol dobrý človek a bol na hovno otec. Zaslúžil si zomrieť už dávno." Za celý život som nevidela nikoho oči tak stmavnúť ako Kaiove, keď hovorí o jeho otcovi. Musel to byť naozaj na hovno otec.
YOU ARE READING
His contract #4
RomanceKeď Kai zistí, že zmluva, ktorú uzavrel, je zrušená, rozhodne sa ísť zistiť, čo sa pokazilo. To čo sa pokazilo, má meno. Adrianna. Keď jej otec dal jeho spoločnosť, spravila nejaké zmeny. Zmeny, ktoré sa Kaiovi moc nepáčili. On chce kúpiť jeden z je...