Part 5

560 58 2
                                    

Well hey❤
Χίλια συγνώμη που δεν ανέβαζα παρτ τόσο καιρο!
Για να με συγχωρησετε σας έχω έτοιμο το Part 5!!! Yayyyy❤
ⓔⓝⓙⓞⓨ❤❤

Ε: Να μου εξηγησεις? Τι να μου εξηγησεις? Ξοδεψα μαζι σου 7 μηνες. 7 μηνες με εκανες χαρουμενη, αλλα αυτη η χαρα ηταν ψευτικη.

Δάκρυα πλεον κυλούσαν απο τα ματια μου καθώς είχα πάρει την απόφαση μου.

Ε: Niall...εγω...

Εκλαιγα και σχεδόν δεν ακουγομουν.

Ν: Μην το τελειωσεις Eliza ασε με-

Τώρα δάκρυα έτρεχαν και απο τα δικά του γαλανά ματια καθώς ήρθε και με αγκάλιασε.Η αγκαλιά του ηταν αυτό που χρειαζομουν. Παντα ένιωθα ασφαλής οταν με αγκαλιαζε.

Ε: Δεν θέλω να το κανω αυτό αλλά εγω-

Ν: Οχι, οχι.

Είπε τόσο σιγανα και νομιζω πως είχε χλομιασει.

Ε: Πρεπει να καταλάβεις, γαμωτο. Απλώς θέλω λίγο χρονο.... Μπορείς να μου δωσεις λίγο χρονο?

Ν: Ποσο χρονο?

Ε: Οσο χρειαστει.

Ν: Δηλαδη?

Ε: Δηλαδη οσο χρειαστει για να αποφασισω τι θα κανω.

Του ειπα και κοιταξα το πατωμα.

Ν: Δηλαδή τώρα πρεπει να φύγω?

Ε: Μάλλον..

Ν: Είσαι σίγουρη πως αυτό θέλεις?

Ε: Σου ειπα ναι.

Ν: Να προσεχείς.

Ηρθε και μου έδωσε ενα φιλί στο μάγουλο.

Ε: Και εσύ.

Niall's pov:

  Βγηκα απο το σπίτι της και έμεινα εξω απο την πόρτα. Μετα απο λίγο την άκουσα να κλαίει. Γιατί το κανει αυτό αφού δεν το θέλει? Και τώρα κλαίει... Αν με άφηνε να της εξηγήσω θα καταλάβαινε.

Αλλά τώρα πρέπει να περιμένω οσο χρειαστει. Κατευθηνθηκα προς το αυτοκίνητο μου. Δεν έπρεπε να γίνουν έτσι τα πραγματα... Δεν μπορουσα να πάω σπίτι μου και τελικά πήγα στον Liam. Μόλις με είδε έτσι ανησύχησε και με ρώτησε τι συνέβη. Αφού εγω του εξηγησα προσπάθησε να με παρηγορήσει αλλά δεν με βοήθησε πολύ...

L: Ήρεμισε  Niall!  Απλως θέλει τον χρονο της. Είναι πολύ άσχημο αυτό που της έκανες...

Ν: Το ξέρω λες να μην το ξέρω? Αλλά αν με άφηνε να της εξηγήσω θα καταλάβαινε γιατί θα της ελεγα οτ-( με διέκοψε ο Liam )

Tell me the truthWhere stories live. Discover now