Part 7

423 53 8
                                    

    Γεια σας❤❤❤ Αυτό το παρτ θα είναι ενα αποχαιρετιστήριο part-δωρο, γιατί μετα δεν θα μπορω να ανεβαζω :'( Ενα μεγαλο συγνώμη στις readers μου που τις αγαπώ πολύΚορίτσια εύχομαι να με συγχωρεσετε... Επίσης ενα μεγαλο ευχαριστώ σε οσες διαβάζουν την ιστορία (400+ reads σας λατρεύω❤)!
   Να μην σας κουραζω άλλο για αυτο....
❤❤❤ⓔⓝⓖⓞⓨⓨⓨⓨ❤❤❤

    Eliza's pov:

Και τοτε ενιωσα δύο χέρια να με αγκαλιάζουν...

Δυο χέρια που τα ήξερα...

Μια τρυφερή αγκαλιά γεματη αγάπη...

Ένιωσαν ασφάλεια και στήριγμα σε αυτήν την αγκαλιά...

Μακάρι να είναι ο Niall...

Γυρίσω με τα ματια κλειστά για να αντικρισω τον ανθρωπο που με αγκάλιαζε...

Ε: Niall?

Είπα καθώς είχα κλειστά τα ματια.

?: Eliza! Ξυπνά!

Άνοιξα τα ματια μου και αντίκρισα την Gella και δίπλα την Angy... Απογοητευμένη κοίταξα κάτω...

Α: Ήθελες να είναι ο Niall, έτσι δεν ειναι?

Ε: Έτσι είναι...

G: Αχ βρε Eliza. Πρέπει να τον συγχωρήσεις και να τον αφήσεις να σου εξηγήσει... Αφού και εσύ τον θέλεις πίσω!

Α: Δίκιο έχει η Gella! Και επίσης δεν είσαι περίεργη να μάθεις γιατί σου είπε τοσα ψέματα?

Ε: Ειμαι. Αλλα- δεν ξερω.

G:Τέλος πάντων. Πάμε να δουμε τον Alex?

A: Ναι, παμε!
      Μπήκαμε μέσα στο νοσοκομειο και κατευθυνθηκαμε προς το δωμάτιο του.Προς μεγάλη μου έκπληξη το δωμάτιο ηταν γεμάτο γιατρούς! Η μαμά του Alex ηταν απ'εξω.

Ε: Κύρια Χριστινα.Τι έγινε??

Χ: Ο Alex ξύπνησε!

Α: Ξύπνησε??

G: Αλήθεια?

Χ: Ναι πριν απο λίγο! Οι γιατροί θα τον πάρουν για εξετάσεις σε λίγο.

Tell me the truthTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang