Part 18♥

363 48 8
                                    

Ν: Δεν ηταν τιποτα ειδες? Το παθαινει συχνα ο υπολογιστης.


Ε: Οκ..

Ν: Ειδες την συνταγη?

Ε: Ναι, ναι αλλα λεω να παρουμε καμια πιτσα. Τι λες?

Ν: Κανενα προβλημα, απλα δεν λεγαμε να μαγειρεψουμε?

Ε: Ναι το ξερω, απλως δεν νιωθω τοσο καλα...

Ν: Εισαι καλα? Οντως εισαι λιγο χλωμη... Εγινε κατι?

Ε: Οχι τιποτα!

Ν: Ξαπλωσε στον καναπε και παραγγελνω τις πιτσες.

Πηρα το κινητο μου και εστειλα μνμα στην Gella:

Προς Gella:

Πρεπει να μιλησουμε. Πρεπει να με βοηθησεις!

Απο Gella:

Τι εγινε? Με τρομαζεις!

Προς Gella:

Καποιος εστειλε με e-mail μια φωτογραφια στον Niall που δεν πρεπει να δει.

Απο Gella:

Τι φωτογραφια? Την ειδε?

Προς Gella:

Την διεγραψα. Αλλα πρεπει να του το πω. Δεν θελω να του κρυβω την αληθεια.

Απο Gella:

Δεν σε καταλαβαινω καθολου:/ Παμε αυριο για καφε? Στις εντεκα? Θα πω και στον Alex.

Προς Gella:

Οχι μην του πεις! Μονες μας!

Απο Gella:

Eliza με τρομαζεις! Τεσπα δεν θα του πω. Καληνυχτα!

Προς Gella:

Goodnight♥

------------------------------------------------------

Πηγα και εκανα ενα μπανιο να χαλαρωσω. Ημουν πολυ κουρασμενη. Αφου στεγνωσα τα μαλλια μου πηγα στο υπνοδωματιο.

Ε: Niall! Τι εκανες?

Ν: Σαρεσει?

Ε: Πολυ!

Πηγα και τον αγκαλιασα, με φιλησε και καθισαμε προσεκτικα στο κρεβατι. Πανω του ροδοπεταλα που σχηματιζαν μια καρδια γυρω απο την πιτσα και δυο κερακια σε σχημα καρδιας.

Ε: Τι εκανες? Ειναι τοσο ομορφο!

Ν: Χαιρομαι που σου αρεσει!

Φαγαμε και μιλουσαμε για διαφορα θεματα.

(...)

Γελιο. Το ωραιοτερο πραγμα στη ζωη. Η χαρα. Το γελιο του με εκανε να χαμογελαω. Ποσο λατρευω αυτο το γελιο. Ποσο λατρυω να τον βλεπω να χαμογελαει. Να ειναι ευτυχισμενος. Μαζι μου...

Δυστυχως την ωραια αυτη ατμοσφαιρα χαλασε ενα μνμα στο κινητο μου που με εκανε να παψω να χαμογελω.

Ν: Τι εγινε?

Ειπε και συνεχισε να χαμογελαει. Πως να το χαλασω? Πως να χαλασω εγω αυτη τη χαρα? Γιατι να σβησω το χαμογελω του? Γιατι? Γιατι πρεπει να τα καταστρεφω ολα? Γιατι? Γιατι τον κανω παντα δυστυχισμενο? Ειναι ενα λαθος. Ειμαι ενα λαθος. Δεν πρεπει να βρισκομαι εδω. Μαζι του. Πρεπει να τον αφησω να ειναι ευτυχισμενος.

Μακρια μου.

Ε: Τιποτα. Ολα καλα.


Μικρο αλλα ευχομαι να σας αρεσει! Το επομενο θα βγει το σ/κ♥

Τα σχολια δικα σας♥

Σας αγαπω πολυ♥




Tell me the truthWhere stories live. Discover now