Part 22

364 46 9
                                    


Απο Gella:

Σημερα ειναι το παρτυ :) Θα παμε μαζι με τον Alex ετσι? Η εχεις κανονισει με τον Niall?

Γαμωτο, ειχα ξεχασει εντελως το παρτυ. Πραγματικα βαριεμαι να παω, θελω να καθισω με τον Niall εδω. Απο την αλλη το ειχα υποσχεθει στον Alex... Πφφ...

Προς Gella:

Θα παμε :) 10:30 σπιτι σου ;) Να ειστε ετοιμοι :P

Αφησα το κινητο μου και κοιταξα τον Niall τον ειχε παρει ο υπνος. Γυρισα ολο το σωμα μου ωστε να τον κοιταω καλυτερα. Ομορφος και γλυκος, οπως παντα.

Αραγε θα εχει καποια σκοτεινη πλευρα? Μπαα, ο Niall δεν μπορει να εχει... Η μηπως οχι? Καπου διαβασα πως ολοι εχουν μια σκοτεινη πλευρα ακομα και οι πιο ηρεμοι ανθρωποι, οι πιο ευγενικοι και οι πιο καλοκαρδοι. Ολοι κρυβουμε καποιον μεσα μας. Καποιον που δεν βγαζουμε στην επιφανεια, αλλα τον κραταμε μεσα μας για παντα. Ισως τελικα να μην τον ξερω καθολου. Ισως πισω απο αυτο το ευγενικο προσωπο, πισω απο αυτα τα καταγαλανα ματια, πισω απο αυτον τον χαμογελαστο ανθρωπο κρυβεται καποιος που δεν ξερω. Καποιος που δεν μπορω να φανταστω. Καποιος που δεν τον εχω μαθει. Θελω ομως να τον μαθω? Θελω αραγε να μαθω την σκοτεινη του πλευρα? Να μαθω αυτα που κρυβει και κραταει μονο για τον εαυτο του?

Θελω?

Σηκωθηκα και πηγα στην κουζινα. Πως μου ηρθαν αυτα στο μυαλο μου? Μπερδεμενη για αλλη μια φορα, κοιταξα εξω απο το παραθυρο, καθως οι σκεψεις μου συνεχιζαν να με ζαλιζουν. Γιατι βαζω στο νου μου τα πιο ακραια πραγματα? Γιατι ειμαι τοσο καχυποπτη? Τοσο ανησυχη? Τοσο απαισιοδοξη?

Ο ηχος κλησης του κινητου μου αντηχησε. Ετρεξα οσο πιο γρηγορα μπορω στο δωματιο για να μην ξυπνησει ο Niall. Σκονταψα στα μισα επιπλα αλλα συνεχιζα να τρεχω σαν τρελη. Αν με εβλεπε ετσι ο Niall θα ειχε σκασει στα γελια, σκεφτηκα και χαμογελασα μονο στην ιδεα. Πηρα το κινητο στα χερια μου. O Liam. Αφου κοιταξα τον Niall που κοιμοταν, εφυγα απο το δωματιο και απαντησα το κινητο μου.

~Συνομιλια~

Ε: Liam?

Απο την αλλη γραμμη δεν ακουγοταν τιποτα.

Ε: Liam? Με ακους?

Παλι τιποτα. Τι στο καλο?

L: Ναι, εδω ειμαι. Γεια.

Μου ειπε πολυ αποτομα, καπως περιεργα.

Ε: Liam εισαι καλα?

Tell me the truthDonde viven las historias. Descúbrelo ahora