Part 2

944 76 3
                                    

Ξυπνησα το πρωι στις 10.30 με τρομερο πονοκέφαλο μετα απο το όνειρο που είχα δει. Δεν ξέρω τι ακριβως σημαίνει, αλλά το μονο που ξέρω είναι οτι με βασανίζει εβδομαδες τώρα. Βράδυα ολόκληρα είχα μείνει ξύπνια για να μην το δω.

Ειχα κανονισει να βγω με τις φιλες μου σε δυο ωρες καθως το σχολειο ειχε τελειωσει αλλα το κεφαλι μου ηταν ετοιμο να σπασει. Σηκωθηκα απο το κρεβατι μου και αφου πηρα ενα παυσιπονο κατευθυνθηκα προς το μπανιο. Εκανα ενα ζεστο μπάνιο για να νιώσω καλυτερα. Αρχισα να ετοιμαζομαι οταν χτυπησε το κινητο μου. Γαμωτο, ηταν ο James. Δεν του είχα μιλήσει για το ονειρο-εφιαλτη μου και δεν είχα καμια όρεξη να του μιλήσω τώρα. Δεν μπορουσα όμως να ακούω τον ήχο να ακούγεται και τελικά το σηκωσα.

~Συνομιλια~

Ε: James.

J: Καλημερα Eliza.

E: Τι θέλεις?

J: Είσαι θυμωμένη?

Ε: Όχι, απλώς βιαζομαι.

J: Αα εντάξει.

Ε: Ποτε θα έρθεις James? Σε θέλω εδώ.

J: Σε λιγες μερες θα ειμαι πισω.

E: Σε ποσες μερες?

J: Πρεπει να φύγω.

E: James?? James??

~Τελος κλησης~

  Ωραία, απλα τέλεια. Αυτή η σχέση δεν παει άλλο. Εκτός οτι τον βλέπω πεντε μέρες το μήνα είμαι σίγουρη οτι με έχει φλομωσει στο ψέμα. Δεν ξέρω καν που βρίσκεται, δεν ξέρω τι κανει. Δεν ξέρω απολύτως τίποτα. Σαν να είμαι σε σχέση με το τηλέφωνο, αφού μονο τοτε μπορω να ακουω τη φωνη του.

   Πηγα τσατισμενη στο δωματιο μου και εβαλα μια μαυρη μπλουζα που ελεγε << I DONT EVEN CARE>> , ενα τζην και τα γκρι σταρακια μου.Βαφτηκα ελαφρια και πηρα την τσαντα μου. Βγηκα εξω απο το σπιτι και αρχισα να περπαταω.

Τι γινετε με τον James? τι στο διαολο μου κρυβει?Χωρις να το εχω καταλαβει ημουν ετοιμη να κλαψω."Τι μου συμβαινει?"

Τον αγαπάς ηλίθια, αυτό συμβαίνει.

Η φωνουλα απο το κεφαλι μου φωναξε. Τον αγαπαω?

Βρήκα την  Gella με την Angi να με περιμενουν. Καθιστά σε μια καρέκλα και παρεγγειλα μια σοκολάτα.

G: Καλημερα!

Α: Γεια σου Eliza! Όλα καλα?

Ε: Όλα καλα. Ολα μια χαρα... Εσείς?

Tell me the truthWhere stories live. Discover now