Part 14

343 43 19
                                    

Niall's pov:

Έφυγα και κατευθήνθηκα γρήγορα προς το σπίτι. Μπήκα μέσα και κοίταξα γύρω μου.

Ν: Eliza?

Φώναξα αλλά δεν πήρα απάντηση.

Ν: Eliza? Eliza που είσαι?

         Οκ... Τώρα αρχίζω να τρομάζω. Που είναι? Ψάχνω στο υπνοδωμάτιο,  στο σαλόνι,                στην κουζίνα, ακόμη και στο μπάνιο. Αλλα πουθένα η Eliza. Που στο καλό είναι? Την παίρνω στο κινήτό της. Ακούγεται ο ήχος κλήσης της. Ακουλουθώ τον ήχο και καταλήγω στο δωμάτιό μου.       Η Eliza ποτέ δεν αφήνει το κινήτο της στο σπίτι. Που είναι?        

Που είναι?

Κατευθύνομαι ταραγμένος προς το γραφείο μου για να πάρω το laptop μου. Ανοίγω την πόρτα και την βλέπω εκεί, να κοιμάται στον καναπέ. Γαλήνια και γλύκια. Τόνοι συναισθημάτων με κατακλύουν. Ανακούφιση που είναι καλά. Αγάπη, μεγάλη αγάπη προς αυτην καθώ την κοιτάζω. Δυστύχως όμως με κατακλύει ο θυμός και ξεσπάω χτυπώντας δυνατά το έπιπλο του γραφείου μου. Ξυπνάει τρομαγμένη και με κοιτάει με απορία.

Ν: Γμωτ0 σου Eliza!

E: Niall? Τι έγινε?

Ν: Με κατατρόμαξες! Αυτό έγινε! Δεμ ξέρεις τι πέρασε από το μυαλό μου καθώς σε έψαχνα! Τα χειρότερα!

Ε: Συγνώμη...

Την πλησίσα και βάζοντας τις παλάμες μου στα μάγουλα της, της έδωσα ένα φιλί.

Ν: Εγω συγνώμη που σε ξύπνησα.

Μου χαμογέλασε και ξαναξαπλώνει στον καναπέ κανοντάς μου χώρο δίπλα της. Αποφασίζω τελικά να μην ξαπλώσω δίπλα της αλλά πάνω της.

Ε: Niall Horan? Τι έχεις μέσα στο πονηρό σου μυαλουδάκι?

Ν: Αυτό.

Της λέω και την φιλάω. Βάζει τα ζέστα χέρια της στο σβέρκο μου καθώς με φέρνει κοντά της. Χαμογελάω κρύφα και ζήταω είσοδο στο στόμα της. Στην αρχή παίζει την δύσκολη αλλά στο τέλος υποχώρει. Ενώ οι γλώσσες μας παιζούν τα δικα τους παιχνίδια, κατεβάζω το χέρι μου προς το αριστερό της πόδι.

Ε: Niall!

N: Ηρέμισε μίκρη. Ξέρω.

Της είπα και μείναμε αγκάλια. Πως θα της το πω τώρα?

Alex's pov:

Α:ΗΡΕΜΙΣΕ GELLA!

G: OXI ALEX! ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ?

Α: Ξέρω...

G: Κάποιο λάθος θα έχει γίνει... Δεν μπορεί...

Α: Ηρέμισε. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.

G: Και πως θα της το πεις? Τι θα της πεις? Θα μαραζώσει. Είσαι ο κολλήτος Alex! Ο κολλητός της!

Α: Δεν-δεν θα της το πω...

G: Τι? Δεν είσαι σοβαρός. Δεν γίνεται αυτό. Θα σου θυμώσει πολυ όταν το μάθει.
Alex εσ-εσύ...

Α: Σσσσσς... Ηρέμισε. Μην ανησυχείς. Όλα θα πάνε κάλα.

G: Κι όμως... Δεν θα πάνε...


Helloo everybody♥

Ξέρω ότι είναι μικρό αλλά επιτέλους έχουμε και Alex's pov!

Ελπίζω να μην τρόμαξατε πολύ στην αρχή με την ''εξαφάνιση'' της Eliza.

Επίσης έχουμε και έναν ANGRY-NIALL. Τι αντίδραση ήταν αυτή? Ποπο νεύρα! Ευτύχως δεν κρατάει πολύ και ο γλύκος Niall επιστρέφει!

Την τρυφερή στιγμή του ζευγαριού διακόπτει για άλλη μία φορά η Eliza! Απογοητευτήκατε?

Και τέλος έχουμε και τον Alex και την Gella... Τα σχόλια δικά σας!

Love u all♥♥♥


Tell me the truthWhere stories live. Discover now