Part 6

475 52 13
                                    

Κορίτσια έτοιμο το Part 6 όπως σας υποσχέθηκα!!! Επισης θέλω να να ευχαριστησω όλες τις readers❤❤❤( 350+reads) χαιρομαι που σας αρέσει η ιστορία μου!Εύχομαι να σας αρέσει αυτο το Part
ⓔⓝⓖⓞⓨⓨⓨⓨ✌

Eliza's pov:

Γαμωτο! O Alex! Ποσο ηλίθια παιζει να ειμαι? Είμαι απαίσια φιλη.

Σηκωθηκα γρήγορα απο το κρεβατι , επλυνα το προσωπο μου καλά και έβαλα ενα γκρι σορτσακι και μια ροζ κοντή μπλούζα που έλεγε "OH YES! IT'S SUMMER❤". Φορεσα γυαλιά γιατί τα ματια μου ηταν ακόμα λίγο κοκκινα , εκανα ενα κότσο τα μαλλια μου γιατί δεν είχα όρεξη ουτε χρονο να τα φτιαξω και μπήκα στο αυτοκίνητο μου με προορισμό το νοσοκομειο που ηταν ο Alex.

Εφτασα στο νοσοκομειο και κατευθυνθηκα προς το δωμάτιο που είχαν τον Alex, αλλά ο Alex πουθενά! Πήρα το κινητό μου και του εκανα μια κληση. Ξαφνικα ενα κινητό που βρισκοταν στο κομοδινο κουδούνισε. Ηταν του Alex. Αποκλείεται να έφυγε χωρίς το κινητό του, σκέφτηκα. Τοτε πήγα να ρωτησω μια νοσοκόμα.

Ε: Συγνωμη , μπορω να σας ρωτησω κάτι?

Ν(νοσοκόμα): Βεβαίως!

Ε: Στον νεαρό που είχατε σε αυτό το δωμάτιο δώσατε εξητηριο?

Ν: Είστε συγγενης του?

Ε: Όχι είμαι η καλύτερη του φιλη. Είναι καλά?

Ν: Αρχικα ηρεμιστε.

Με κοιτούσε με αυτό το βλέμμα... Και φοβόμουν οτι ο Alex δεν ηταν καλα... Άρχισα να κλαίω.

Ε: Σας παρακαλώ πείτε μου τι συμβαίνει? Πε- πεθανε?

Ν: Ο φίλος σας δεν πεθανε. Είναι στο χειρουργείο σε πολύ κρίσιμη κατάσταση.

Ε: Πως έγινε αυτό? Ο Γιατρός μου είχε πει οτι στο πρωτο χειρουργείο όλα είχαν παει καλά! Τώρα τι άλλαξε?

Ν: Λυπάμαι δεν ξέρω κάτι παραπανω...

Ε: Υπαρχουν ελπίδες να ζησει??

Ν: Οι χειρουργοί κανουν οτι μπορούν , θα έρθουν να σας ενημερώσουν και εσείς καλητερα να ειδοποιησετε την οικογένεια του και να είστε προετοιμασμένη για τα παντα!

Ε: Ε-ε-ενταξει...

Δεν το πιστεύω αυτό. Εγω φταιω έπρεπε να ήμουν εδώ! Έπρεπε να μην του είχα πει να πετάξει τα σκουπίδια! Έκλαιγα με λυγμούς και με τα χέρια μου να τρέμουν πήρα τηλέφωνο την μαμά του.

Tell me the truthWhere stories live. Discover now