Σηκωθήκαμε από τις καρέκλες μας και κατευθυνθήκαμε προς την έξοδο του εστιατορίου. Κρατιόμασταν χέρι-χέρι και ο Niall άνοιξε την πόρτα. Τότε όμως:
Ε: Niall!
Χωριστήκαμε βίαια και απομακρύνθηκε απότομα. Ένα τσούρμο νεαρά κορίτσια τον είχαν περικυκλώσει και ίσα που τον έβλεπα.Άλλες ήθελα αυτόγραφα άλλες φωτογραφίες και άλλες αγκαλιές.
Ε:Niall!? Φώναξα άλλη μια φορά, αλλά δεν πήρα απάντηση.
Άρχισα να περπατάω προς το αυτοκίνητο. Θα τον περίμενα εκεί. Προχωρούσα προς το αυτοκίνητο μέχρι που ένα χέρι με σταμάτησε.
?: Ποια είσαι εσύ.
Μια γυναικεία φωνή ακούστηκε. Γύρισα και την κοίταξα. Ήταν ξανθιά με καστανά μάτια. Ήταν πολύ ψηλή και έντονα βαμμένη. Φορούσε ένα τζην και μια μπλούζα με τους one direction. Τώρα κατάλαβα. Είναι θαυμάστρια.
Ε: Συγνώμη?
?:Ποια είσαι εσύ μωρη ηλίθια?
Ε: Ποια είσαι εσύ που μου μιλάς έτσι?
?: Εγώ είμαι η μεγαλύτερη και η καλύτερη θαυμάστρια του Niall James Horan.
Ε: Και τι θες από μένα?
?: Να απομακρυνθείς από τον Niall, γιατί του κάνεις κακό.
Ε: Είμαι σίγουρη πως δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάς.
?: Έλα που δεν ξέρεις! Η γκόμενά του είσαι. Το τσουλακι.
Ε: Σου απαγορεύω να μου μιλάς έτσι και να λες πράγματα για μένα που δεν ισχύουν.
?: Θα σου το πω τελευταία φορά. Μείνε μακριά του, αλλιώς θα το πληρώσεις.
Ε: Παράτα με επιτέλους! Όλα αυτά ειναι ανοησίες. Αντίο.
?: Αντίο τσουλακι.
Έφυγα και με γρήγορα βήματα έφτασα στο αυτοκίνητο που με περίμενε ο Niall ανήσυχος. Μόλις τον είδα έπεσα στην αγκαλιά του και άρχισα να κλαίω με λυγμούς.
Ν: Eliza? Τι έπαθες? Μίλα μου Eliza!
Μου ακούστηκε αρκετά θυμωμένος αλλά ανήσυχος ταυτόχρονα.
Ε: Γύρισε με στο σπίτι Niall. Σε παρακαλώ.
Με έβαλε στο αμάξι και ξεκινήσαμε. Η διαδρομή ήταν σχετικά ήσυχη. Το μόνο που ακούγονταν ήταν το κλάμα μου. Ο Niall με κοιτούσε παράξενα. Δεν ήξερε τι είχε συμβεί και δεν ήξερε πως να με καθησυχάσει . Το αυτοκίνητο σταμάτησε. Ο Niall βγήκε πρώτος και μετά ήρθε και μου άνοιξε την πόρτα. Με βοήθησε να σηκωθώ και με έβαλε στην αγκαλιά μου. Καθώς προχωρούσαμε συνειδητοποίησα που ήμασταν.
YOU ARE READING
Tell me the truth
FanfictionΕκείνος μπορούσε να είχε τον ουρανό με τα αστεριά. Εκείνη ήταν ένα μικρό αστέρι στην άκρη του ουρανού με λιγοστό φως. Ασήμαντη. Απο τα εκατομμύρια λαμπερά άστρα του ουρανού εκείνος 'διάλεξε' αυτή γιατί ήταν ξέχωριστη και εκείνη δεν το ήξερε... #49 i...