Part 21!

358 55 5
                                    


Ν: Τι κανεις?

Μου ειπε με κοιμησμενη φωνη. Δεν του απαντησα. Σηκωθηκε απο το κρεβατι και σταθηκε μπροστα μου.

Ν: Eliza τι κανεις?

Ε: Αυτο που επρεπε να κανω εδω και καιρο.

Ν: Δηλαδη?

Τον κοιταξα και καθως εκλεινα την βαλιτσα του ειπα:

Ε: Φευγω Niall.

Ν: Τι? Που πας?

Ε: Καπου μακρια. Καπου τοσο μακρια ωστε να μην υπαρχω στη ζωη σου.

Ν: Eliza σοβαρεψου! Τι ανοησιες λες? Γιατι να φυγεις απο τη ζωη μου?

Ε: Γιατι εκανα κατι φρικτο. Και δεν πρεπει να με συγχωρησεις.

Ν: Τι εκανες? Πες μου.

Ε: Δεν μπορω...

Ν: Γιατι?

Ε: Γιατι θα σε πληγωσω κι αλλο. Και δεν το θελω.

Ν: Αφου δεν το θελεις μην φευγεις! Βασικα δεν θα σε αφησω να φυγεις! Οχι αν δεν μου δωσεις εξηγησεις.

Ε: Niall...εγω δε-

Ν: Δεν ακουω λεξη Eliza! Τι μπορει να εκανες και να ειναι τοσο φρικτο ωστε να θες να φυγεις?

Ε: Niall συγνωμη...

Ν: Για ποιο πραγμα? Εξηγησε μου!

Καθισα στο κρεβατι και διπλα μου αυτος. Ηρθε κοντα μου και ενωσε τα χειλη του με τα δικα μου. Με κρατησε σφικτα απο τη μεση μου και εγω απο τον σβερκο του. Μακαρι να μπορουσαμε να ειμαστε παντα ετσι. Το φιλι σταματησε ο Niall, αλλα δεν απομακρυθηκε πολυ απο το προσωπο μου. Σχεδον καθολου δηλαδη. Τα μετωπα μας ακουμπουσαν. Κοιτυσα τα ματια του, τα οποια ειχαν παρει ενα απαλο γαλαζιο χρωμα που σε μαγευε. Μπορουσα να χαθω ωρες σε αυτα τα ματια, να περασω ωρες για να τα κοιταω. Γιατι εκει νιωθω ασφαλεια, μαζι του νιωθω ασφαλης, κατι που ποτε δεν εχω νιωσει.

Ν: Δεν μπορω να ζησω μακρια σου. Δεν μπορω να ζησω αν ξερω πως δεν εισαι διπλα μου. Σε χρειαζομαι στη ζωη μου. Και το πιο φρικτο πραγμα να μου κανεις και οσο και να με πληγωσεις, ποτε δεν θα σταματησω να σε αγαπαω. Εισαι ο αγγελος μου και δεν μπορω να σε αφησω να φυγεις...Δεν θα αντεξω να σε χασω.

Ε: Niall...

Ν: Απλα πες μου Eliza. Και μετα βλεπουμε.

Ε: Θα θυμωσεις Niall, θα σε πληγωσω.

Ν: Δεν με νοιαζει. Απλα πες μου και σου υποσχομαι πως δεν θα σου θυμωσω πολυ.

Ε: Υποσχεσαι? (Directioners: Promise?)

Tell me the truthWhere stories live. Discover now