Part 37

246 42 10
                                    


Eliza's pov:

?: Γεια σου El.

Γούρλωσα τα μάτια μου. Γιατί ήρθε; Τι θέλει; Γαμώτο. Δεν απάντησα κάτι και πήγα να κλείσω την πόρτα. Άλλα με εμπόδισε, σπρώχνοντας την.

?: Με διώχνεις;

Μου λέει με ειρώνια.

E: Ναι, δεν σε θέλω εδώ.

?: Δεν σε ρώτησα.

Στρυφογύρισα τα μάτια μου εκνευρισμένη.

Ν: Eliza ποιος είναι;

Φώναξε o Niall από την κουζίνα και γούρλωσα τα μάτια μου προσπαθώντας να διώξω τον Jake από το σπίτι μέχρι που άκουσα τα βήματα του Niall να πλησιάζουν και ένα χέρι να με κρατάει από τη μέση.

Τον κοίταξα ανήσυχη περιμένοντας την αντιδρασή του. Όπως το φανταζόμουν με το που τον αντικρίσε, τα χέρια του σχημάτισαν γροθιές.

Ν: Τι κάνει αυτός εδώ;

Γρύλισε.

Ε: Niall, ηρέμισε σε παρακαλώ.

Ν: Όχι αν δεν φύγει αυτός από εδώ.

Ε: Jake τι θέλ-

Σταμάτησα απότομα την πρόταση μου κάθως το είδα να βάζει το χέρι του μέσα από την ζακέτα του και κατευθείαν μπήκα μπροστά στον Niall. Ο Jake μου έριξε ένα χαμόγελο, γιατί τον είχα καταλάβει.

Καθάρισα τον λαιμό μου και πήρα μια ανάσα. Κοίταξα τον Niall από πίσω μου να έχει κοκκιήσει από τον θυμό του. Γαμώτο.

Ε: Τι θέλεις;

Τον ξαναρώτησα.

J: Απλά να μιλήσουμε.

Μου είπε ήρεμα.

J: Οι δυο μας.

Συνέχισε κάνοντας τον Niall να τον πιάσει από τον γιακά και να τον κολλήσει στον τοίχο.

J: Φύγε από πάνω μου μαλάκα.

Φώναξε βγάζοντας το όπλο του.

Ε: Niall!

Φώναξα και τον τράβηξα μακριά. Έριξα ένα 'τι στο κάλο;' βλέμμα στον Jake και αυτός απλά σήκωσε τους ώμους του. Στρυφογύρισα τα μάτια μου.

J: Θα έρθεις μαζί μου.

Ν: Πάνω από το πτώμα μου.

J: Αύτο είναι το μόνο εύκολο ξανθούλη.

Είπε με ένα  χαμόγελο και σημάδεψε τον Niall. Τρόμος με κατέβαλε. Αν τον πυροβολούσε στα αληθειά;

Ε: Ας ηρεμίσουμε καλύτερα. Jake κατέβασε το όπλο.

Του είπα ήρεμα και προς μεγάλη μου έκπληξη με υπάκουσε. Το επόμενο δευτερόλεπτο όμως με είχε αρπάξει από το χέρι και με έφερε προς το μέρος του απότομα. Ο Niall πήγε να κουνηθέι αλλά το όπλο στον κρόταφό μου τον σταμάτησε. Τα χείλη μου σχημάτισαν μόνο μία λέξη : ''Σύγγνωμη.'' Ο Niall με κοίταξε περίεργα.

J: Αν κάνεις έστω και ένα βήμα μπροστά θα την σκοτώσω.

Ο Niall περπάτησε αργά δύο βήματα πίσω. Και τότε ακούστηκε ένας πυροβολισμός. Τα μάτια μου βούρκωσαν και έβγαλα μία κραυγή όταν είδα τον Niall να πέφτει κάτω. Ο Jake με τράβηξε έξω από την πολυκατοικία αφού έκλεισε την πόρτα του διαμερισματός μου.

Ε: ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΕΣ;

J: Πες μου ότι σε νοιάζει.

Μου είπε ειρωνικά.

Ε: Ναι με νοιάζει.

Του είπα θυμωμένα και πήγα να φύγω αλλά μου έπιασε το μπράτσο.

J: Από πότε σε νοιάζει αυτός;

Γέλασε.

Ε: Από πάντα.

J: Μπράβο σου τότε. Ξεχνάς όμως για ποιο λόγο είσαι εδώ Eliza;

Ε: ΣΚΑΣΕ!

J: Δεν υπάρχει περίπτωση να σπαταλήσω άλλο χρόνο εδώ.

Είπε και ένιωσα τον γνώριμο πόνο να με καταβάλει, άρχισα να ζαλίζομαι και

όλα   μ α ύ ρ ι σ α ν.

-

-

-

-

-

Well, μικρούλι ξέρω :/ Αλλά δεν έχω καθόλου χρόνο :(

Soo το επόμενο που ,friendly remind that είναι το τελευταίο, θα αργήσει να ανεβεί, δλδ μέτα τις εξετάσεις.

Γι' αυτοοοο κάντε μια επανάληψη τα κεφάλαια και γράψτε μου στα σχόλια πως πιστεύετε ότι θα τελειώσει:) (το έχω γράψει ήδη το τέλος δν μου αλλάζετε γνώημη :'''')

BYE BABES♥

Tell me the truthWhere stories live. Discover now