Part 13

371 51 14
                                    

Άνοιξα την τηλεόραση. Δεν πρόσεχα καθόλου αλλά τα τελευταία λόγια με έκανα να δυναμώσω την ένταση.

Ε: Τι? Όχι, όχι τώρα...

Δυνάμωσα κι αλλό. Δεν πίστευα στα αφτιά μου!

'' Δεν γνωρίζουμε ακόμα τα στοιχεία της νεαρής κοπέλας. Είναι όμως φανερό πως αυτή η κοπέλα και ο διάσημος τραγουδιστής έχουν κάτι παραπάνω από μία φιλική σχέση. Ο Niall Horan δεν έχει αποκαλύψει τη σχέση του σε κανένα social media. Περισσότερες πληροφορίες αύριο το βράδυ στη ζωντανή συνέντευξη των αγοριών στις 10:30.''

   Γιατί σε μένα? Δεν το πιστεύω. Το κινητό μου διέκοψε τις σκέψεις μου. Σκέφτηκα να μην το σηκώσω αλλά χτυπούσε επίμονα.

~Συνομιλία~

G: Έλα βρε κορίτσι μου. Που χάθηκες?

E: Άστα! Τα έμαθες?

G: Μόλις. Καλά μιλάμε έχω μείνει άφωνη! Πότε πρόλαβαν?

E: Τι θα κάνω?

G: Δεν ξέρω... Τι σου είπε ο Niall?

E: Δεν είναι έδω.

G: Γιατί? Μαλώσατε?

E: Όχι. Άστο. Τι να κάνω? Δεν μπορώ να βγω από το σπίτι.

G: Εεεε μην βγεις!

E: Πας καλά? Θέλω να έρθω να σας δω!

G: Δεν ξέρω. Πάντως τώρα το καλύτερο που μπόρεις να κάνεις είναι να μείνεις μέσα.

E: Οκ... Πρέπει να κλείσω. Θα τα πούμε αργότερα.

G: Εντάξει αγάπη! Τα λέμε!

~ Τέλος κλήσης~

Που είσαι ρε Niall? Τον παίρνω τηλέφωνο, δεν το σηκώνει. Αμάν! Τι να κάνω? Αχα! Θα πάρω τον Liam. Ούτε αυτός μου απαντάει! ΟΚ! Τώρα αρχίζω να ανησυχώ... Κάνω μια τελευταία προσπάθεια και καλώ τον Harry.

~Συνομιλία~

Ε: Harry!

Η: Σσσσσς! Μην φωνάζεις!

Ε: Οκ. Αλλά εσύ γιατί ψιθυρίζεις?

Η: Γιατί μπορεί να με ακούσει ο Niall!

Ε: Είστε μαζί? Φέρ' τον να του μιλήσω!

Η: Όχι! Δεν ξέρει ότι σου μιλάω.

Ε:Γιατί???

Η: Άστο! Δεν επικοινωνούμε!

Ε: Πότε θα γυρίσει? Έχω μείνει κλεισμένη εδώ μέσα!

Η: Δεν ξέρω. Θα του πω να έρθει γρήγορα! Μην ανησυχείς και να μείνεις μέσα στο σπίτι. Τα λέμε αργότερα!

Ε: Μα εγώ----

~ Τέλος κλήσης~

Και αυτός μου το έκλεισε! Πφφφ... Έκλεισα την τηλεόραση και ξάπλωσα στον καναπέ. Ούτε που κατάλαβα πότε με πήρε ο ύπνος.

Niall's pov:

LT: Niall λυπάμαι αλλά αυτό είναι το καλύτερο.

Ν: Το ξέρω, το ξέρω. Αλλά δεν θα αρέσει στην Eliza.

Η: Niall, το θέμα είναι να μην βγουν ασχημές φήμες για αυτήν και για εσένα.

Αναστέναξα και τους κοίταξα. Είχαν δίκιο.

Ν: Εντάξει. Θα το κάνω.

LT: Ωραία! Άντε σπιτάκια μας τώρα. Και ειδικά εσύ Niall γρήγορα. Θα έχει ανησυχήσει το κορίτσι.

Ν: Πάω!

Έφυγα και κατευθήνθηκα γρήγορα προς το σπίτι. Μπήκα μέσα και κοίταξα γύρω μου.

Ν: Eliza?


Hey♥ Αυτό είναι το παρτ 13! Ευχομαι να σας άρεσε! Και η μεγάλη νικήτρια νομίζω πως είναι η..........................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

..............................................................................................δεν σας λέω! χιχιχι :Ρ Θα το δείτε στην αφιέρωση!

Επίσης μην ξεχνάτε να μου αφήνετε από κάτω τα υπέροχα σχόλιά σας που με κάνουν να χαμογελώ σαν χαζό! Καθώς και να δίνετε ζωή σε αυτό το άχαρο αστεράκι που σας περιμένει να το κάνετε χρυσό!

Φιλάκια πολλά♥♥♥

Mrs. Horan♥

Tell me the truthWhere stories live. Discover now