Faded - Alan Walker
Niall's pov:
Ν: Θελω να ερθω και εγω.
LP: Οχι Niall.
Θελω πραγματικα να παω. Στεναχωρηθηκα που πεθανε ο Alex και ηταν πολυ ενταξει. Αν και ειχα ζηλεψει αρκετα στην αρχη, με ειχε βοηθησει παρα πολλες φορες. Μονο και μονο που την εκανε ευτυχισμενη μου αρκουσε. Αλλα τωρα γαμωτο τον εχασε, οπως και την Gella που εφυγε απο το Λονδινο. Ειπε στα αγορια πριν φυγει να την προσεχουν και σε μενα να μεινω μακρια της. Μπορω να πω οτι με απειλησε κατα καποιο τροπο. Τα λογια της ηταν 'Μην την ξαναπληγωσεις, αλλιως θα σε σκοτωσω.' Μπορει κανεις να το παρει ως απειλη.
Ν: Ειμαι ετοιμος τωρα.
Η: Niall...
Ν: Παρακαλω πολυ. Θα ειμαι ησυχος, δεν θα κανω τιποτα.
LP: Γαμωτο καλα. Αλλα αν την δω να στεναχωριεται για σενα εφυγες.
Ν: Συμφωνοι.
Ο Liam με τον Louis πηγαν να περιμενουν στο αυτοκινητο και εγω εμεινα με τον Harry που δεν ειχε ετοιμαστει ακομα.
Ν: Αντε Harry!
Φωναξα για να ακουστω μεχρι το δωματιο μου.
Η: Τωρα!
Τον ακουσα και καθισα στο καναπε καθως ανοιξα το laptop. Μπηκα λιγο twitter στο λογαριασμο της Eliza.
Τιποτα. Εχει να ανεβασει εδω και τρεις εβδομαδες.
Η: Εχεις μηνυμα!
Ν: Τι λεει;
Η: Μισο να δω.
Ακουσα βηματα να πλησιαζουν και σηκωθηκα ορθιος. Αντικρισα ομως ενα πολυ νευριασμενο Harry να με κοιταει.
Ν: Τι εγιν-
Η: Ποσο μαλακας παιζει να εισαι; Δεν μπορουσες να μας πεις την αληθεια μια γαμημενη φορα;
Ν: Τι λες Harry;
Προσπαθησα να τον ηρεμισω καθως ειδα το χερι του να σχηματιζει γροθια.
Η: Ειχε δικιο γαμωτο. Ειχε δικιο ετσι δεν ειναι;
Ν: Harry τι-
Χωρις να με αφησει να ολοκληρωσω την προταση το χερι του προσγειωθηκε στο προσωπο μου με δυναμη κανοντας με να παραπατησω. Πιανοντας με απροετοιμαστο χρειαστηκε να κρατηθω απο το μπρατσο του καναπε για να μην πεσω.
YOU ARE READING
Tell me the truth
FanfictionΕκείνος μπορούσε να είχε τον ουρανό με τα αστεριά. Εκείνη ήταν ένα μικρό αστέρι στην άκρη του ουρανού με λιγοστό φως. Ασήμαντη. Απο τα εκατομμύρια λαμπερά άστρα του ουρανού εκείνος 'διάλεξε' αυτή γιατί ήταν ξέχωριστη και εκείνη δεν το ήξερε... #49 i...