Part 25

308 46 10
                                    


Eliza's pov:

Ε: Με βιασε.

Του ειπα και ενα δακρυ κυλησε στο μαγουλο μου.

     Καταπια τα δακρυα μου και προσπαθησα να αφοσιωθω στα καταγαλανα, γεματα θυμο, ματια του Niall για να μην θυμηθω οσα ειχαν συμβει εκεινη την νυχτα. Ματαια ομως. Οι αναμνησεις εισηλθαν στο κεφαλι μου σαν αερακι απο ενα ανοιχτο παραθυρο. Εικονες απο εκεινη την βραδια εκαναν την εμφανιση τους.

''Σ'αγαπαω μικρη κι ας εισαι μικρη.''

''Δεν ειμαι και τοσο μικρη.''

''Οχι?''

''Οχι.''

''Χαιρομαι τοτε που δεν θεωρεις τον εαυτο σου μικρη.''

Ειπε και αρχισε να με φιλαει αργα και γλυκα αλλα το φιλι εγινε αγριο και βιαιο. Τα χερια του επιασαν την ακρη της μπλουζας μου και με γρηγορες κινησεις την τραβηξαν προς τα πανω.

''Jake, Jake περιμενε.''

''Τι να περιμενω?''

Ειπε καθως μου αφαιρεσε και το κολαν μου μαζι με το εσωρουχο μου.

''Δεν χρειαζεται να περιμενω. ''

Ειπε και χωρις προλαβω να απαντησω ενιωσα ενα φοβερο πονο.

''Jake! Jake σταματα!''

''Σκασε!''

Μου φωναξε καθως το χερι του προσγειωθηκε με δυναμη στο μαγουλο μου.

''Σταματα με πονας! Σταματα επιτελους! Αφησε με ησυχη γαμωτο! Φυγε! Φυγε!''

Του φωναζα αλλα αυτος δεν με ακουγε. Οχι γιατι δεν φωναζα αρκετα αλλα γιατι ειχε κλεισει με το χερι του το στομα μου.

''Σκασε ειπα! Θα μας ακουσουν!''

Αρχισα να κλαιω καθως κλωτσουσα, κλωτσουσα με ολη μου τη δυναμη. Αλλα τιποτα δεν αλλαζε.  Μετα απο μερικα λεπτα με πεταξε στο πατωμα και εφυγε. Απο τοτε δεν τον ξαναειδα ποτε. Μεχρι χθες.

Ν: Eliza?!

Δεν μπορουσα να συγκρατησω πια τα δακρυα μου. Ξεσπασα σε λυγμους.

Ε: Δε-δεν μπορ-μπορω.

Ν: Τι επαθες? Τι εγινε?

Ε: Σσσσς...Απλως παρε με αγκαλια για να κοιμηθω σε παρακαλω. Θελω να ξεχασω...

Niall's pov:

Ε: Θελω να ξεχασω...

Την βιασε. Την βιασε και εγω ο ηλιθιος την πιεσα. Την πιεσα ενω αυτη- αυτη δεν ηθελε. Γι'αυτο τον λογο δεν ηθελε και εγω- εγω την πιεσα. Γαμωτο γιατι ειμαι τοσο ηλιθιος?! Εγω φταιω. Αυτος, αυτος ο Jake. Εστω και τον πιασω στα χερια μου θα τον σκοτωσω.

Ξαπλωσα διπλα της και την πηρα αγκαλια, προσπαθωντας να την ηρεμισω.

Ν: Eliza εγω- εγω σ'αγαπαω και τωρα -τωρα καταλαβαινω γιατι δεν, γιατι δεν ηθελες -ξερεις και συγνωμη αν σε πιεσα. Εγ-εγω δεν-

Ε: Δεν φταις σε τιποτα. Εισαι... Εισαι απλα τελειος. Σ' ευχαριστω για ολα.

Ειπε και μετα απο λιγο συνεχισε.

Ε: Ξερεις, μετα απο αυτο που εγινε, περασε αρκετος καιρος για να ξαναβγω με καποιον. Δεν μπορουσα να  εμπιστευτω κανεναν. Φοβομουν. Φοβομουν και φοβαμαι.

Ν: Εμενα?

Ε: Οχι. Φοβαμαι τους ανθρωπους που με θελουν δυστυχισμενη.

Τα λογια της με σοκαραν. Γιατι καποιος θα την ηθελε δυστυχισμενη, αφου μπορει να κανει τους ανθρωπους που ειναι διπλα της χαρουμενους?

Ν: Κοιμησου... Και μην ανησυχεις για τιποτα πριγκιπισσα. Δεν χρειαζεται να φοβασαι τιποτα οταν ο πριγκιπας σου ειναι εδω.

       Της ειπα και την φιλησα στο μαγουλο. Μετα απο λιγα λεπτα ειχε κοιμηθει αλλα εγω δεν μπορουσα να κοιμηθω με τιποτα. Σκεφτμουν. Σκεφτομουν τα λογια της. ''Σ' ευχαριστω για ολα.''  Εγω επρεπε να την ευχαριστω που ηρθε στη ζωη μου, που με αγαπησε χωρις να ξερει οτι ειμαι διασημος και την αγαπησα και την αγαπαω και δεν θα την αφησω ποτε να φυγει μακρια μου. 

Ξαφνικα το κινητο μου διπλα στο κομοδινο δονηθηκε.

Απο Αγνωστο:

Κοντα τα χερια σου απο την Eliza μου γιατι θα στα κοψω! Ειναι δικια μου το καταλαβες? ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ! Γι' αυτο ας την ησυχη, μην σε βρουν σε κανα χαντακι!

Στην αρχη διαβαζοντας το εμεινα αφωνος. Καποια πλακα θα ειναι. Αλλα μετα καταλαβα. Ο Jake.


Το ξερω οτι ειναι πολυ μικρο και χιλια συγνωμη :( Λοιπον δεν λεω τιποταα! Περιμενω τα σχολια σας!

#Neliza? ή #Jeliza?

Πιστευετε πως η Eliza θα δωσει στον Jake μια δευτερη ευκαιρια? Ή θα μεινει στην ασφαλη αγκαλια του Niall ( που ειναι τοσο γλυκουλης σε αυτο το παρτ♥)?

Σας ευχαριστω που διαβαζετε την ιστορια μου:) Σας αγαπω πολυ πολυ πολυ♥

Μεχρι το επομενο,

Φιλακιααα :* :*

Mrs. Horan ;)












Tell me the truthWhere stories live. Discover now