Niall's pov:
Ν: Ποσο θα κατσετε?
Την ρωτησα για ακομα μια φορα. Με κοιταξε και συνεχισε να ετοιμαζεται.
Ν: Eliza! Πες μου!
Ε: Σου εχω απαντησει ηδη τρεις φορες Niall. Δεν θα αργησουμε και θα ειναι και ο Alex μαζι μας.
Ν: Για καλο το ειπες αυτο?
Ψυθιρισα αλλα οχι τοσο ψυθιριστα απο οτι φαινεται.
Ε: Τι ειπες?
Ν: Τιποτα.
Της απαντησα κοφτα. Ηρθε κοντα μου και εβαλε τα χερια της στον σβερκο μου.
Ε: Ποσο μου αρεσει οταν ζηλευεις.
Ειπε και αρχισε να γελαει.
Ν: Ει, μην γελας. Ειναι κακο που σε θελω μονο δικη μου?
Ε: Χμ, υποθετω πως οχι.
Μου χαμογελασε και πλησιασα να την φιλισω. Τα χερια της ηταν στα μαγουλα μου και τα δικα μου κατεβηκαν στην μεση της, φερνοντας την πιο κοντα μου. Την κολλησα στον τοιχο διπλα στη ντουλαπα του δωματιου και κολλησα τα σωματα μας.
Ε: Θα αργησω ρε Niall.
Ψυθιρισε μεσα απο το φιλι μας. Χμ...
Ν: Δεν σε εμποδιζω, μπορεις να φυγεις.
Της ειπα καθως τα χειλη μου κατευθυνοντας στον λαιμο της, αφηνοντας μικρα φιλια. Δεν κουνηθηκε, της αρεσε. ''Ενοειται της αρεσει ρε βλακα!'' η φωνη απο το κεφαλι μου με εκανε να χαμογελασω. Συνεχισα να της πιπιλαω σημεια του λαιμου της και το χερι μου κατευθηνθηκε στο αριστερο της ποδι, χαιδευοντας το.
Ε: Πρε-πρεπει να φυγω.
Μου ειπε αναψοκοκκικισμενη, χαχα κερδισα. Συνεχισα ομως να κανω τις ιδιες κινησεις, ερεθιζοντας την περισσοτερο. Ενας μικρος αναστεναγμος βγηκε απο το στομα της κανοντας με να χαμογελασω. Πλησιασα τα χειλη μου στα δικα της και τα ενωσα, δινοντας της ενα τελευταίο φιλι.
Ν: Ενταξει, αλλα πριν φυγεις ριξε λιγο νερο στο προσωπο σου.
Εκανε σαν να μην καταλαβαινει. Χαμογελασα και πλησιασα το αυτι της.
Ν: Δεν χρειαζεται να φαινεσαι τοσο αναμμενη.
Της ψυθιρισα και απομακρυνθηκα.
Ε: Ugh! Εσυ φταις! Θες να με κανεις να μην παω.
Ν: Εγω?
Της ειπα με ''αθωο'' βλεμμα. Χαχα ποσο το απολαμβανα να την βλεπω ετσι. Μπερδεμενη. Κατευθυνθηκε προς το μπανιο και μολις βγηκε ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο.
YOU ARE READING
Tell me the truth
FanfictionΕκείνος μπορούσε να είχε τον ουρανό με τα αστεριά. Εκείνη ήταν ένα μικρό αστέρι στην άκρη του ουρανού με λιγοστό φως. Ασήμαντη. Απο τα εκατομμύρια λαμπερά άστρα του ουρανού εκείνος 'διάλεξε' αυτή γιατί ήταν ξέχωριστη και εκείνη δεν το ήξερε... #49 i...