seven

284 12 0
                                    

ilk buluşma teklifi,
ot13

seungcheol

Seung Cheol abartılı bir şekilde sana çıkma teklif ederdi, bu onun aklında konserin sonunda sahneye çıkmanı isterdi ve soruyu o anda ve orada sorardı. Evet dediğinizde, tüm bu olaya dahil olan tüm üyelere Adore U'yu gerçekleştirme zamanının geldiğini söylerdi. Ya büyük olun ya da eve gidin, değil mi?

wonwoo

Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, Wonwoo sizi sakin bir randevuya, bir kafeye ve kitapçıya götürürdü. Sana istediğin kitabı alacağını söyledi! İkiniz de göz attınız ve sonunda çok ilginizi çeken bir kitap buldunuz. Wonwoo ve ikiniz, kitabınızı bitirip kitabınızı onunkiyle takas ederseniz onun kız arkadaşı olacağınız konusunda bir anlaşma yaptınız. O kitabı bir gecede okudunuz.

vernon

Kendine güvenen dış görünüşünün aksine, Vernon aslında yanınızdayken çok utangaç olurdu, hatta size çıkma teklif ederken daha da çekingen olurdu. Büyük olasılıkla sinemaya gitmek ve sonrasında dondurma yemek gibi klasik tarzdaki randevulara kalacaktı. Seni eve götürürken kısaca "Kız arkadaşım olur musun?" diye sorardı.

mingyu

Mingyu, S.Coups gibi herkesin önünde bir hayran buluşmasında açıkça sana çıkma teklif ederdi. Herkesin senin kendisine ait olduğunu bilmesini ve bunun ikiniz için unutulmaz olmasını isterdi. Tüm üyeler bu işin içinde olacak ve her üye, siz masaya doğru yürürken size küçük bir hediye verecek. Mingyu'ya ulaştığınızda size "kız arkadaşım olmak ister misin?" sorusunu içeren bir post-it notu kaydırırdı. üzerinde yazılı. Hayranlardan ziyade senin için düzenlenmiş bir hayran buluşması gibi geldi.

jun

Kendine güvenmenin kralı olan Jun, sana çıkma teklif ederken hiç tedirginlik yaşamazdı. Biraz kekeleyebilir ama oldukça erkeksi ve cesur bir görünüme sahip olmaya devam edecektir. Kendisi ve ekibin geri kalanı sizin için özel bir dans sergiledikten sonra size çıkma teklif ederdi. Vokal ekibi sadece siz ve Jun için küçük bir şarkı hazırlayacak ve Hip-Hop ekibi de şarkının kendi rap'lerine ayrılmış küçük bir bölümüyle aksiyona katılabilir. Jun'un senin gibi harika bir insanı hak ettiğini bilseydin herkes ilişkini çok desteklerdi.

soonyoung

Herkesin hayran olduğu bir lider olan Hoshi, size çok takdire şayan bir şekilde çıkma teklif etmesi gerektiğini biliyordu. Kendini biraz baskı altında hissettiğinden, diğer tüm oğlanlar saklandıkları yerden izlerken dans antrenmanından sonra soruyu sorduğunda gergin olabilir. Gizli bir saklanma yerinden sizin için büyük bir demet gül ve içinde küçük bir kalp tutan sevimli bir oyuncak ayı çıkarırdı. Sevimsiz mi? Evet. Ama işe yaradı mı? Bir cazibe gibi.

minghao

KABARIK BİR KARIŞIKLIĞA HAZIR OLUN.
Minghao sana çıkma teklif etse çok gergin olurdu. Planı, siz ikiniz yurtta paket servisi olan bir film izlerken bir gece size bunu sormaktı. Bütün oğlanların bu işe karışmasını istemiyordu ve olayın çok sessiz ve gerçekçi olmasını istiyordu. Evet dediğinizde, size o kadar sıkı sarılırdı ki, sizinle bir ilişki içinde olabileceği ve kendi üzerine koyduğu stres yüzünden neredeyse ağlayacaktı. Seni mümkün olduğu kadar uzun süre kucaklayacak, kız arkadaşını asla bırakmak istemeyecek.

chan

Tam bir bebek olduğundan Dino'nun birine çıkma teklif etme konusunda pek tecrübesi yoktur. Şimdiye kadarki her K-Drama'da olduğu gibi size büyük dramatik bir soru sormak isterdi. Aslında hiçbir şey planlamazdı ama bir gün ikiniz yağmur yağmaya başladığında gelişigüzel yürüyor olurdunuz. Bu mükemmeldi! Yağmur yağarken seni çevirip kız arkadaşı olmanı isterdi. Gülüp aceleyle evet dediğinde, seni hemen oracıkta öperdi. Tıpkı bir drama gibi.

jihoon

Jihoon sana çıkma teklif etme cesaretini kazandığında romantik ama sıradan olmak isterdi. Seventeen kazandığında bir ödül töreninden sonra size çıkma teklif edebilir ya da sadece kendisi veya Seventeen'in tamamıyla güzel bir akşam yemeğinin ardından sizi eve bırakırken size çıkma teklif edebilir. Çok büyük ya da gösterişli bir şey değil ama onun için yeterli.

seokmin

DK kendinden emin gibi görünse bile size soru sorarken çok utangaç olacaktır. İkinizin birlikte yapabileceği, tekerlekli paten gibi eğlenceli bir şeyler planlar ve gecenin sonunda size teklif eder ve siz evet dediğinizde neredeyse bir sonraki haftaya kadar gülümserdi.

jeonghan

Jeonghan seni zarif ve gösterişli bir akşam yemeğine çıkarır ve o gece için giyinmeni söylerdi. Bir parça cheesecake paylaşırken sana resmi olarak onun kız arkadaşı olmak isteyip istemediğini sorardı. 'Evet' dersen dilimin üstüne kiraz koyabileceğini, 'hayır' dersen alacağını söyledi. O pastadaki kirazdan gerçekten hoşlandınız. :)

seungkwan

Tıpkı DK gibi Seungkwan da sana çıkma teklif etme konusunda çok gergin olurdu. Sonunda vücudundaki tüm cesareti gösterdiğinde, siz eve gitmeden önce belki size cevap vermeniz ve ertesi gün ona vermeniz için küçük bir not iletebilir. Sana lise dizilerini çok mu hatırlatıyor?

joshua

Joshua sana çıkma teklif etmeden önce ikinizin zaten harika arkadaşlar olduğunuzdan emin olurdu. İkiniz tatlılarınızın tadını çıkarırken sizi bir dondurmacıya ya da fırına götürür ve soruyu sorardı.

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin