cartoon network izlediğini ve açılış şarkılarının çoğunu bildiğini/söylediğini gördüklerinde
ot13seungcheol
Bu çocuk utanmadan seninle birlikte şarkı söyleyecek! Şarkı sözlerinin tam anlamını bilmiyor olabilir ama şarkıya eşlik edecek çünkü bunların aslında sizin çocukluğunuz olduğunu biliyor. Ayrıca bu şarkıları sevdiğinizi bildiği için bu ona sevimli geliyor
jeonghan
Bu çocuk çizgi film şarkılarını ezberlediğin için seni azarlayacak.
"Çizgi film şarkılarını değil derslerini ezberlemelisin!" Sonra alnınızı hafifçe vuracak ve yerde yuvarlanıp çizgi filmin açılışını söylemeye çalışmanızı izleyecek.
"Aish, asla akıllanmazsın seni bebek."joshua
Bu çocuk, eskiden sizin olan yere oturup birlikte şarkı söylerken sizi bir sonraki galaksiye itecek. Temelde bu şarkılarla büyüdü, bu yüzden bu şarkıların size olduğu gibi onun kalbinde özel bir yeri var ama şu anda değil. Onun kalbi şu anda Cartoon Network'e ait, ona yaklaşık bir saat ver
junhui
Küçük vampirimiz, çocukça şarkılar olsa bile aşkının şarkı söylemesini onaylıyor. Orada oturup gülümseyerek şarkıyı söylemenizi dinleyecek ve kafası hiç karışmamış gibi davranacak.
soonyoung
Bu çocuk, olup biteni anlamasa bile senin mutlu olduğunu görmekten mutlu. Tek bildiği karikatürün sevimli ve komik olduğu! Ve bunu beğendiğini ve şarkıyı söylerken sevimli göründüğün!
"Vah Jagi! Bu kadar şarkıyı nasıl ezbere biliyorsun? "wonwoo
Çok sevimli ve dikkat dağıtıcı davranarak ona fiziksel olarak zarar veriyorsun. Yürüyecek ve karikatürlerle şarkı söylemenizi izleyecek ve sonra kazara bir rafa veya duvara çarpacak ve siz dikkatinizi karikatürlere verirken acı içinde yere düşecek.
jihoon
Bunu çok sevimli buluyor ama aynı zamanda ona dikkat etmenizi istiyor. Yani bencil bir yengeç olmak yerine, siz küçük bir çocuk gibi çizgi filmlerinizin tadını çıkarırken sizi uzaktan izleyecek.
"Aish, 5 yaşında bir çocukla çıktığıma inanamıyorum."seokmin
Buradaki küçük maymunumuz, gerçek açılışla karışan tatlı sesinize eşlik ediyor. Müziği gerçekten hissediyor ve hatta sizden ona katılmanızı istiyor! "Hadi Jagi, dans etmek istediğini biliyorum! Hadi dans edelim."
mingyu
İlk başta sen sadece bir şarkı söylerken pek şaşırmadı. Ama daha fazla karikatür geçtikçe, tam olarak 12 tane, tüm bu açılışları okuduğunu görünce hayrete düştü.
"Vay, bu açılışları nereden biliyorsun?! Bunu ben bile yapamam! " Mingyu uzun boylu olmaktan başka hiçbir şey yapamaz.minghao
Tam yanınızda oturuyor, açıklıklara ve sesinize doğru dans eden küçük bir bitki gibi sallanıyor. Karikatürün konusuna fazla kapıldığınızda ara sıra sizi atıştırmalıklarla besleyecektir.
seungkwan
Bu çocuk böyle çocukça şeyler için fazla muhteşem olduğunu düşünüyor! "Aish, seni çocuksu Jagi'm!" Bazı çocuk çizgi filmlerini izlemek için odasına çıkmadan önce bunu söylüyor. Ne ikiyüzlü.
vernon
Bu minik özenti, bu çizgi filmlere şarkı söylemeni gerçekten çok sevimli buluyor! Hatta size katılıyor, şarkı sözlerini tam olarak bilmiyor olabilir ama siz birlikte şarkı söylerken onları anlayacaktır. "Hmm, bir gün düet yapmalıyız."
chan
Kanepenin arkasından şarkı söylerken seni gizlice gözetleyecek .
"Vay, bu onun nasıl söyleyeceğini bildiği üçüncü şarkı..Hmph, çizgi film şarkılarını ezberliyor ama doğum günümü bile aklında tutamıyor! " Böylece saklandığı yerden çıkıp üzerinize atlayacak. "Seni yakaladım! Doğum günümün ne zaman olduğunu bana söylersen kimseye söylemeyeceğim."