thirteen

220 5 0
                                    

çocuklarla ilgilenmek

wonwoo

Wonwoo, çocukları bir odaya toplayıp onlara kitap okurdu. Hatta hikayedeki karakterler gibi bile davranabilir. Çocuklarla birebir kitap okuduğunda onları kucağına oturtuyor, bazen de çocuğun da okumasına izin veriyordu.

junhui

Jun çocuklarla birlikte hareket etmede çok iyi olurdu, bu yüzden onlar tarafından saldırıya uğruyormuş gibi davranırdı. Jun her çocuğa yemek hazırlayıp beslemek ve güne hazır olmalarını sağlamak gibi iyi bakardı.

hansol

Vernon küçük kızların favorisi olacaktı. Hepsi oyun alanına doğru yürürken her seferinde bir çocukla el ele tutuşurdu. Onları salıncakta ve kaydıraktan aşağı iterdi. Onlarla uçak bile oynardı.

jihoon

Woozi onlarla oynamakta iyi olurdu. Etraftaki çocukları kovalamayı ve onların da kendisini kovalamasını çok isterdi ama sonunda onlara yetişmekte zorlanırdı. 

kız arkadaşlarının bebeklik fotoğrafını ilk kez görüyorlar

Hepsi seni çok tatlı bulur ve gülümseyip ona çok dokunurlardı.

Seungcheol ve Seokmin ilk bakışta sizi utandıracak şekilde bağırırdı.

Jeonghan , Hoshi, Mingyu ve Dino yanaklarınızı çimdikleyecek/gerecek ve bunu hala bebeklik yağlarının olduğu zamanla karşılaştıracak, sonra da buna kıkırdayacaklar.

Joshua, Woozi ve Vernon çok gülümserlerdi ve ne kadar tatlı olduğunuzdan dolayı ses çıkarmak/bir şey söylemek onlar için zor olurdu.

Jun, fotoğraflarınızı çok öper ve sizden bunların fotoğraf kopyalarını yapmasına izin vermenizi isteyebilir.

Wonwoo, Minghao ve Seungkwan da bağırırdı ve neden bu kadar tatlı olduğunu sorarlardı.

beklenmedik bir anda sarılmak

seungcheol

Seungcheol senin ona sadece sarılıp öptüğünü fark etmek için bir anlığına gözlerini kırpıştırdı. Size bunu ona yapıp yapmadığınızı sorardı ve ona söylediğinizde o da aynısını yapar ve size çok kıkırdardı.

jeonghan

Jeonghan, sen bıraktıktan sonra seni tekrar kucaklamak için çeker ve seni öper çünkü sonunda ona açılabileceğin için mutludur.

joshua

Joshua senin sevginden memnun olduğu için kızarır ve elini tutup yüzüne koyardı. Gelecekte daha fazlasını göstereceğinizi umuyordu.

junhui

Jun muhtemelen seni kucaklayarak ve dudaklarına dokunmadan öpücük sesleri çıkararak seninle dalga geçerdi. Daha sonra güler ve burnunuzu öperdi.

soonyoung

Hoshi sana o tüyler ürpertici gülümsemeyle bakıp kaşlarını oynatarak seninle dalga geçerdi.

wonwoo

Wonwoo onu öpüp kucakladığında sana sıkı sıkı sarılırdı. Sevgi dolu hareketlerinizden memnun olduğu için saçınıza sarılırdı.

jihoon

Woozi bu konuda şakacı olurdu ve seni tekrar kucaklamaya çalışırdı. "Bunu yaptığın için başın dertte" diyerek seninle dalga geçerdi .

seokmin

Seokmin bir süre sonra birdenbire yüksek sesle gülmeye başladı. Sırf seninle dalga geçmek için bunu tekrar yapmanı isterdi.

mingyu

Mingyu kıkırdar ve seninkiyle burnunu karalar. "Bunu daha sık yapmalısın" gibi bir şey derdi .

minghao

Minghao çok kızarırdı ve zaman zaman sana bakardı.

seungkwan

Seungkwan çok şaşırırdı. 'Sen az önce beni öptün mü? '

hansol

Vernon zaman zaman bunu yapmanı ister ve soğukkanlılıkla "Gel, tekrar yapar mısın?" gibi bir şey söylerdi.

chan

Chan seni geride tutar ve sana biraz aegyo yapıp "Biraz daha öp/sarıl" derdi.

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin