seni bigudilerle görüyorlar
ot13ne kadar sevimli göründüğünüzü görünce eriyip gidiyor
Seungcheol, Wonwoo, Minghao, Woozi (Evet Woozi bile çünkü o çok yumuşak biri)
Odaya adım attığınızda hemen eriyor. Bir insan nasıl bu kadar sevimli olabilir? Sana bakmak için bir kez daha hareketlenecek. Saçların bukle maşasıyla toplanmışken ve yatmadan önce en sevdiğin kıyafetleri giymişken ekstra kabarık ve yumuşak görünüyorsun. Kesinlikle sana yaltaklanacak çünkü senin şimdiye kadarki en tatlı şey olduğunu düşünüyor. Ve ayrıca seni bukle maşası çıktığında saçlarını bukleli olarak hayal ettiği için. Çok güzel görüneceksin. Oturabilmeniz için yanındaki koltuğa hafifçe vururken, size cıvıldayacak ve ellerini kavrayacak. Eli bigudilerle her temas ettiğinde kıkırdayarak başınızı okşayacaktır. Görmeyi ve hissetmeyi sevdiği ince bir karmaşıklık var. Ancak dikkat edin, Seventeen yüzükleri bigudilerinize sıkışabilir!
ne kadar komik göründüğüne gülüyor (tabii ki sevimli bir şekilde)
Jeonghan, Joshua, Junhui, Vernon, Dino
O bir baş belasıdır, bu yüzden ısısız saç kıvırma aletlerini çıkarır çıkarmaz size gülecektir. Bir kere saçına sürdün mü? Yerde yuvarlanıyor, karnını tutuyor ve gözlerinden yaşlar gelene kadar gülüyor. Onu yanlış anlamayın, çok sevimli olduğunuzu düşünüyor ama sadece çok komik görünüyorsunuz. Gerçekten rengarenk balon şapka takan bir palyaçoya benziyorsun. Ellerini hafifçe tokatlamanıza rağmen bigudileri dürtüp çekecek. Elinde değil, hem eğleniyor hem de bu işlerin nasıl yürüdüğünü merak ediyor. Sanki saçınıza dokundunuz ve sonra bir sihir gerçekleşerek saçınız saatlerce kıvrılmış mı kaldı? Bir süre daha seni rahatsız etmeye devam edecek. Merak etmeyin, onu kaniş gibi göstermek için saçına bukle maşası takmakla tehdit ettiğinizde hemen susacaktır.
ne kadar korkutucu göründüğünüzü görünce korkudan çığlık atıyor
Hoshi, Dokyeom, Mingyu, Seungkwan
Odaya giren bu canavar nedir? Kafan ve saçın çok büyük ve tuhaf görünüyor. Saçınıza tuhaf şeyler kıvrılmış, aynı anda aynı tuhaf şeyler kafanızdan dışarı çıkıyor. Kesinlikle hayatının şokunu yaşıyor ve korkudan çığlık atıyor. Ona keskin bir bakış atıp bunun sadece bukle maşası olduğuna dair güvence vermene rağmen, o hala kafanın yılanlarla dolu olmadığına ikna olmadı. Sana uzaktan bakacak ve çekingen bir şekilde kafanı dürtecek. Bukle maşaları tüm dürtüklemelerden geri döndüğünde birkaç kez daha çığlık atabilir veya ciyaklayabilir. Ancak bigudi dediğiniz şeylerin güvenli olduğundan emin olduğunda sakinleşecektir. Bununla birlikte, gecenin ortasında hala korkabilir, bu yüzden çığlık atarken bir şeyin çılgınca saçınızı çekmesiyle uyanmaya hazır olun...
bonus: Junhui
Junhui sana güldükten sonra bukle maşalarına karşı aşırı derecede hayran kalırdı. Bukle maşalarının boyutlarının saçınızın uzunluğuna göre farklı olması gibi mi? Sonra düşünmeye başlıyor ve yüzünde arsız, şeytani bir sırıtış beliriyor. Bir sonraki adımda kedinizi yakalıyor ve bukle maşasını kürküne takmaya çalışıyor. Bir şekilde kediniz ona izin veriyor. Ertesi sabah, Junhui neşeyle bukle maşalarını çıkarıyor ve geriye, kürkü güzelce kıvrılmış, çok kabarık, tombul bir kedi kalıyor. Junhui, kkuma'nın yaylarından birini bile ödünç alabilir, böylece kediniz lüks, şımarık bir prenses gibi görünebilir.