huzur içinde duş alırken aniden bir hamamböceği belirdiğinde ve çığlık atmaya başladığında,
ot13seungcheol
O çıktı. Dürüst olmak gerekirse, bu çocuk da bu böcekten en az sizin kadar korkuyor, bu yüzden onun çözümü banyoya mümkün olduğu kadar çok çift ayakkabı getirip hepsini o hamamböceğinin üzerine atmak! 5 dakikadan kısa bir sürede banyoda bir yığın ayakkabı olacak.
"Jagi, bunu anladım! Yemin ederim sadece bir ayakkabı daha! Hemen döneceğim, şu çok pahalı sivri uçlu ayakkabılarını alayım!"jeonghan
"Güle güle Jagi" Yavaşça oturma odasına doğru ve banyodan dışarı doğru yürürken el sallıyor. " Seni özleyeceğim Jagi, güçlü kal! Önündeki banyonun kapısını kapattığında diyor. Saniyeler sonra " Heh, şaka yapıyorum! Bu hamamböceği nerede? Temelde bu çocuk hamamböceğini dışarı çıkarmadan önce size birkaç küçük şaka yapar.
joshua
Hepimizin bildiği gibi kesinlikle güzel ellerini kirletmiyor. Yani bu 'beyefendinin' akıllıca fikri, bunu gruptaki en genç kişinin kendisi için yapmasını sağlamaktır, ancak tabii ki gözleri bağlı olarak çünkü ondan başka hiç kimse sizin güzel, yumuşak teninizi göremez . " Hyungunun senden istediğini yap, o hamamböceğini benim için öldür~ " Tamam kaba Joshua
junhui
Tamam şimdi bu çocuk, buradaki çocuk çok akıllı çünkü bu durum karşısında hızlı ve kolay davranacak! Bir bardak ve bir parça kağıt alıp o lanet hamamböceğini arayacak. Bunu gördüğünde, bardağı böceğin üzerine koyacak ve onu dışarı atarken kaçmadığından emin olmak için kağıdı altına koyacak.
soonyoung
O bunu yapmıyor, hayır kendi başınasın. Hamamböceğinden çok korktuğu için duşta size katılacak ve dikkat edin kıyafetleri hâlâ üzerinde. "Evet! ! Öldür onu, o kadar büyük ki neden öldürmüyorsun? " Sonra duş perdelerinin arkasından ayakkabılarını ona fırlatacak, iki zamanı da kaçıracak. "Jagi, bundan sonra duşta yaşamak zorundayız. Ayakkabı stokumuz azalıyor, şimdi ne yapacağız!?"
wonwoo
Bu tatlı, tatlı, tatlı bebek, küçük pis şeyi dışarı çıkarmak için yemeği kullanacak. Banyodan oturma odasına ve kapıdan dışarı çıkan küçük ekmek parçalarını koparacak! Yavaş çalıştı ama o şey kesinlikle bir saat içinde devre dışı kaldı! " ..Jagi, bana biraz ekmek, 8 öpücük ve 4 sarılma borçlusun. "
jihoon
O şeyin banyoya ya da genel olarak eve nasıl girdiğini bile anlamıyor! Tıpkı Woozi'nin evi o kadar temiz tutması gibi, banyoda durup hamamböceğinin banyo zemininde yayılmasını ve paniğini izlerken kafası o kadar karışmıştı ki . " Jagi, sen...her kurabiyeyi gizlice banyoda mı yaptın?"
seokmin
Bu çocuk ilk başta korkuyor ama senin hâlâ minik hamamböceğine bağırdığın gerçeğine gülüyor. " Aish, Jagi tam bir bebeksin~ " diyor hamamböceğinin üzerine basarken
"Artık gitti! " Sonra hamamböceği tembelce ayakkabısının altından çıkıyor ve Seokmin aceleyle seninle duşa atlıyormingyu
Tanrım, bu çocuk Seokmin gibi kendine güvenen, sakin, korkmuş ve ıslak bir şekilde başlayıp bitecek. Böceği görünce elleriyle ona doğru gidiyor ve onu sert bir şekilde fayans zemine vuruyor. Daha sonra eşyanın altından çıkıyor ve çığlık atarak yere düşüyor. " Jagi!! Jagiya!! Jagi!! Kurtar beni! " Sonra bakıyorsun, çocuk seninle ve kıyafetleriyle duş alıyor.
minghao
Bu çocuk hiçbir şey görmemiş gibi yapacak, ne böceği, ne de duştaki çıplak seni! "Wah jagi, beni buraya kadar bir hiç uğruna getirdin! Ben bir hata görmüyorum, belki sen bir şeyler görüyordun. Git duşunu bitir, yoksa suyu boşa harcarsın~ "
seungkwan
Dans eden kraliçe, genç ve tatlı, henüz on yedi yaşında . Buradaki bebek o hamamböceğini değerli jagisinden uzakta step dansı yapacak. Dürüst olmak gerekirse on üç erkek çocuk arasında en zarif olanı o olacak. Attığı her adım o hamamböceğinin üzerindedir, zavallı çocuk hamamböceğinin üzerinde toplam belki 16 adım attıktan sonra pes eder ve böceği pencereden dışarı atar.
"Performans ünitesinde olmam gerekir değil mi? Jagi cevap ver bana, bunun doğru olduğunu biliyorsun! "vernon
Bu çocuk sana acı çektirecek. Hamamböceği 6 veya 8 küçük bacağıyla yerde koşarken, o sadece sizin bağırıp çığlık atmanızı izleyecek. " Jagi~ Yardıma ihtiyacın var mı? HAYIR? Pekala tamam, dışarıda biraz kurabiye yiyeceğim, bana ihtiyacın olursa beni ara."
chan
Eğer bunu senin için yaparsa, senden büyük bir şey isteyecektir. " Hm, hadi bir anlaşma yapalım Jagi! Bu hamamböceğini dışarı çıkarırsam... benim için aegyo yapmak zorunda kalacaksın! Ve eğer bunu çözemezsem, senin için biraz aegyo yapacağım~ " Ve elbette zeki bir çocuk olduğundan, yalnızca yapabileceğini bildiği şeyler üzerine bahis oynuyor. Böylece o sinir bozucu böcekten kurtulur ve günlük sevimli kız arkadaşı aegyosunu alır.