oğlanların önündeyken onların kucağına oturup boyunlarını öpüyorsunuz;
seungcheol
"Aishh~ Neden şimdi böyle olmak zorundasın?"
Söylediklerini çocuklardan bir sır olarak saklamaya çalışarak kulağınıza yavaşça sızlanırdı. Bu yüzden sana inmeni söylemek yerine ellerini beline koyacak ve atlamanı sağlamak için hafifçe sıkacak. Kucağından bir sonraki koltuğa atladıktan sonra kolunu omzunuza doluyor.
" Artık ödeştik. "jeonghan:
Kafasında hafiften çıldırırken iyi bir yüz ifadesini korumak için elinden geleni yapıyor çünkü oğlanların ya gerçekten aptalca bir şey söyleyeceğinden korkuyor. Bu yüzden sadece gülümsüyor ve bu onun için gerçekten sıradan bir şeymiş gibi davranıyor, ancak bir noktada sizden yanına oturmanızı isteyecek çünkü kolunun size dolanmasını, dudaklarınızın boynunun her yerinde olmasını tercih ediyor.
joshua:
Kendine biraz fazla güvenecek çünkü bu, tüm o oğlanlara senin onun, onun da senin olduğunun bir işareti.
" Gördünüz mü? O benim, ben de onunum. O senin değil, senin değil, senin değil. O beni seviyor ve sadece beni. "
Herkese okunaklı bir bakış attığında bunu söyleyecektir.junhui
Bu çocuk şu anda kendisiyle ne kadar gurur duysa azdır. Senin onun kucağında olman ve boynunu öpmen konusunda kelimenin tam anlamıyla çok sakin görünüyor. Yaptığı tek şey kollarını beline dolamak ve öpücüklerini kucaklamak. Kötü (iyi anlamda) çocuğu içinden çıkarıyorsun, onun bizim küçük vampirimiz olmasına bir son ver!
soonyoung
Bu çocuk kesinlikle içten içe tedirgin ama bunu dışarıya göstermemek için elinden geleni yapıyor çünkü çocuklar elbette onunla dalga geçecek ve o bunun senin önünde olmasını istemiyor. Bunun yerine sadece gülümsüyor ve inmeniz için birkaç el hareketi yapmaya çalışıyor ama hareketleri çok küçük bu yüzden siz bitene kadar boynunuzu öpmekle uğraşmak zorunda~
wonwoo:
'Doğal davran. Sakin ol. Sen güçlüsün. O senin duvarını kıramaz. Başarılı olacaksın. Seni telaşlandırmaktan o kadar tatmin olmayacak.'
Sakin davranmaya ve yüzünde bir gülümsemeyi korumaya çalışırken aklından geçen tek şey bunlardı. Kelimenin tam anlamıyla ellerinizin boynunun arkasındaki tatlı noktasına dokunmamasını umuyor.jihoon
Kendini başka bir şeyle meşgul etmeye çalışıyor, mesela: Hiçbir sorun olmasa bile saçını düzeltmek, belki üyelerden birinin nasıl daha fazla pratik yapması gerektiğini gündeme getirmek, hatta bir sonraki şarkıyı bestelemeyi neredeyse bitirmek üzere olduğundan bahsetmek! Senin onun boynuna öptüğün gerçeğini aklından çıkaracak herhangi bir şey. Ama ne kadar uğraşırsa uğraşsın yanağı saçları gibi pembeleşiyor.
seokmin
Önce şikayet edecek ama sonra ona bu kadar ilgi göstermenize sevinmeden duramıyor. " Aish jagi, bunu yapabileceğin onca zaman arasından bunu erkeklerin önünde yapmayı seçtin!..Ama yani buna karşı olduğumu söyleyemem~ " Bütün erkekler kusuyormuş gibi yapıyor. omuzlarının arkasında.
mingyu:
O da seni öpmek istiyor ama hyunglarının önünde ve bunu yapamıyor! Bu yüzden seni ve değerli boynunu öpmemek için ağzını kapatıyor. Seni daha sonra yakalayacak, o yüzden dikkatli olsan iyi olur!
minghao
Senin bunu yaptığını görünce suskun kaldı, tamam sadece o suskun kaldı ama üyeler de suskun kaldı. Siz onun ipeksi boynuna öpücükler kondururken o orada öylece soğuk bir şekilde, kafası karışmış suskun bir şekilde oturuyor.
seungkwan:
Hyunglarının onun hakkında ne düşündüğünü önemsemek yerine, onlara kendini beğenmiş bir özgüven bakışı atıyor. "Evet, sizin önünüzde beni öpüyor çocuklar. Sizden o kadar da korkmuyorum çocuklar."
hansol
18 yaşındaki bu iğrenç özenti, pis bir çocuk olduğu için onaylıyor. Bütün oğlanlar onaylamazken, o sizin boynunuzdaki öpücüklerden keyif alıyor çünkü o henüz beş yaşında ve henüz bir kızla el ele bile tutuşmaması gereken bir çocuk.
chan
Ne yaptığınızı anladığında çok telaşlanacak ve onu daha fazla boynundan öpmenizi engellemek için elinden geleni yapacaktır. Seni durdurmanın yolu, seni yanındaki koltuğa oturtmak ve kollarını boynunu korumak için kullanmaktan ibaret. " Jagi, kes şunu! Çok yaramazsın... "