çocuklarının onları iyi geceler öpücüğü için ya da dolabı canavarlara karşı kontrol etmek için çağırması
ot13seungcheol
Şimdiye kadarki en tatlı şey olarak görecek! Çocuğu bir iyi geceler öpücüğü isteseydi ona bir öpücük vermezdi, çünkü daha fazlasını verecek! Yüzünün tamamını öpüyor! Ve eğer çocuğu ondan dolabı canavarlara karşı kontrol etmesini isterse, üç kere yatağın altını kontrol eder ve hatta o uyuyana kadar yatakta kalırdı. "İyi geceler benim küçük dondurmam~"
jeonghan
Çocuğunu daha da çok sevecek çünkü o çok değerli. Eğer çocuğu iyi geceler öpücüğü isterse, o zaman elbette çocuğuna dört öpücük verirdi, biri sağ yanağına, diğeri sol yanağına, alnına bir öpücük ve tabii ki burnuna bir öpücük. Çocuğunun her yerini öptükten sonra çocuğuna ninni söyleyecek. " İyi geceler küçük meleğim~ "
joshua
Joshua, çocuğunun ondan iyi geceler öpücüğü istediği konusunda sıradan davranmaya çalışırdı ama içten içe bunu kaybediyor çünkü bir çocuk nasıl bu kadar tatlı olabilir? Ama bunun dışında Jeonghan'la aynı şeyi yapacaktı, tek fark çocuğunun alnına küçük bir öpücük vermesi ve ona çocuğunun seçeceği küçük bir ninni söylemesiydi! " Parılda, parılda, küçük yıldız, Ne olduğunu nasıl da merak ediyorum. Dünyanın çok üstünde, gökyüzündeki bir elmas gibi. İyi geceler benim küçük parlayan elmasım~ "
junhui
Çocuğunun ne kadar sevimli olduğunu görünce gülümser ama ondan yapmasını istedikleri şeyi yapmadan önce onunla biraz dalga geçer. " Aish~ Benden iyi geceler öpücüğü istemen ve dolabındaki canavarları kontrol etmen için biraz büyük değil misin? Yani ben bir vampir, canavar değil miyim? Bu seni benim küçük canavar çocuğum yapmıyor mu? " Sonra çocuğunun yatağına atlıyor ve hıçkırıncaya kadar onları gıdıklıyordu! "Canavarlar hala korkutucu mu? İyi geceler küçük goblinim~ "
soonyoung
Hoshi'nin tatlı güneş ışığı topunun, çocuğunun bir iyi geceler öpücüğü istediğini veya canavarı kontrol etme isteğini duyması gecenin en önemli anı olurdu çünkü dürüst olmak gerekirse Hoshi çocuğunun yaptığı her şeyi seviyor. Elbette yatağın altı, dolap, yatak odası köşeleri gibi mümkün olan her karanlık alanda canavar olup olmadığını kontrol ederdi! Daha sonra çocuğunu kıkırdatmak ve odasında canavarların olduğunu düşündüğünü unutmak için küçük bir dans yapardı. "Sen benim güneş ışığımsın, tek güneş ışığımsın! Gökyüzü gri olduğunda beni mutlu ediyorsun. Ama artık güneş ışığı topumun yatma vakti geldi, iyi geceler güneş ışığı topum."
wonwoo
Çocuğunun bu kadar tatlı bir şey istediğini duymanın onu ne kadar mutlu ettiğini gizleyemezdi! Öldüğü güne kadar bu anı kafasında hep hatırlayacak! Çocuğunun başına bir öpücük verecek ve uyuyana kadar onunla birlikte yatakta yatacaktır. Onlarla yatarken onlara nasıl aşık olduğunuzun hikayesini anlatıyor ama isimler farklı ve biraz romantik tabii ki~
jihoon
İlk başta çocuğunun isteğine sessizce kıkırdadı ama elbette çok geçmeden bunu yaptı. Gerçi ilk önce çocuğuyla biraz dalga geçerdi, Woozi'nin aklında sert sevgi her zaman iyi sevgidir! "Ya küçük çocuk, neden benden bunları yapmamı istiyorsun? Annene sor, o bu işlerde iyidir.." Bir dakikalığına gidiyormuş gibi yapacak, sonra ağlayan ve burnunu çeken çocuğa geri dönecek, şimdi her şeyi berbat ettiğini biliyor... büyük zaman. Sadece çocuğunun ağlamasını durdurmak zorunda değil, en az 10 dakika boyunca canavarı kontrol etmesi, sonra çocuğuna 20 öpücük vermesi ve daha sonra seninle ilgilenmesi gerekiyor çünkü her şeyin ters gittiğini gördün "Ah, ağlama! Appa seni ağlatmak istemedi! "
seokmin
Çocuğu ondan bunları istediğinde muhtemelen uyuyordu, böylece çocuğuna her ikisine de bir sınır tanıyacaktı! " Tamam... sadece iki öpücük.. ve.. ve iki dakika canavar kontrolü!" Utangaç bir tavırla çocuğunun her iki yanağına da iki öpücük verir, sonra dolaba doğru yürür, canavarları arar ve çocuğunun baş parmağını kaldırırdı! "Şimdi yatağa git benim parlayan elmasım evet...!~" O zamana kadar muhtemelen horlayarak yere yığılırdı.
mingyu
Bu noktada Mingyu sadece yatmak istiyor, çocuğunu falan seviyor ama gece yarısı böyle bir şey için fazla yorgun! Çocuğunun başına bir öpücük verip, yanlarına uzanacak. Çocuk uykuya dalıncaya kadar sadece biraz uzanmak istiyordu ama sonunda uykuya daldı çünkü çocuğu öyle yaptı bile. Yani seninle yatmak yerine çocukla yatıyor.
myunghao
Çocuğunun ondan böyle şeyler istediğini görmek kesinlikle hoşuna gider çünkü buna kesinlikle bayılıyor~ Çocuğuna sadece bir değil, ayrılmadan önce en az 10 öpücük verirdi. Hatta yatmak için odadan çıkmadan önce çocuğuna küçük kalpler bile yapacak. " İyi geceler benim küçük dans eden sincabım, bol bol tatlı rüyalar gör ve omma ve appa hakkında rüyalar gör."
seungkwan
Seungkwan, onları hayır diyemeyecek kadar çok sevdiği için gece geç saatlerde gizlice çocuğuna çikolata yediren babalardan biri olurdu! Bu yüzden çocuğunu öpmek ve dolabında canavar var mı diye kontrol etmek yerine tamamen zıt ve şekerli bir şey yapıyor! Küçük bir çikolata çubuğu çıkarıp çocuğuna uzatıyor. Çocuğu şeker bile istemedi! Tek istediği bir iyi geceler öpücüğüydü! Kral boo gerçekten büyük bir işi berbat ettin. "Anneye söyleme tamam mı? Bu bizim küçük sırrımız olacak~ "
hansol
Bu günün geleceğini düşünmüyordu! Çocuğunun kendisine bunları sormasını bekliyordu çünkü dolaptaki canavarları kontrol etmek ve çocuklarına iyi geceler öpücüğü vermek neredeyse her babanın hayalidir. Ama ilk başta çocuğunun bu şeyleri senin yerine ondan isteyeceğine şaşırdı . "Wah, Appa'nın sana iyi geceler öpücüğü vermesini istediğinden emin misin? Peki tamam o zaman benim küçüğüm~ " Sonra çocuğu tatlı öpücüklerinden bıkıncaya kadar çocuğunun yüzünün her santimini öperdi!
chan
Çocuğundan bu istekleri duymak muhtemelen onu yaşayan en mutlu baba yapacak! O kadar parlak gülümseyecek ve çocuğun senin yerine ondan iyi geceler öpücüğü istediği gerçeğini ölene kadar yüzüne vuracak ki! Çocuğunun yüzünün her tarafına öpücükler konduracak, sonra size geri dönecek ve çocuğun onu ne kadar sevdiğinden övünecek. " Aaah bak Jagi, oğlumuz/kızımız beni seviyor! Beni senden daha çok seviyor~ " Sonra senin tarafından karnından yumruklanacaktı.