seni öpmeyi sevdikleri yer
ot13seungcheol
dudakların. özellikle kiraz kokulu dudak balmınızı sürdükten sonra. bazen, müdahaleci düşüncelerine izin verir ve alt dudağınızı ısırır.
jeonghan
dudaklarının köşesi. sadece seninle dalga geçmek ve seni önce onu dudaklarından öpmeye zorlamak istiyor. o zaman muhtemelen "ah benim y/n'im biraz terbiyeli ol" gibi bir şey söyleyecektir
joshua
alnın. ne kadar samimi hissettirdiğini ve aktarabildiği tüm sevgiyi seviyor. saçınız her dağıldığında bu fırsatı değerlendirip saçınızı kulağınızın arkasına sıkıştırır ve alnınızı öperdi.
junhui
başınızın üstü. çok uzun olduğu için başınızın üstünü öperek bundan tam anlamıyla yararlanmayı seviyor. sana arkandan sarılır ve seni öpmek için eğilirdi.
soonyoung
boynunun arkası. seninle dalga geçmek, flört etmek istiyor, ayrıca vücudunun en sıcak bölgelerinden biri olduğu için seni rahatsız etmekten ve dudakları soğukken seni öpmekten hoşlanıyor.
wonwoo
boynun. jestin samimiyetinden ve her seferinde nasıl da yüz kızartıcı bir karmaşaya dönüşmenden hoşlanıyor.
jihoon
ellerin. ellerinize hayran kalıyor ve size her zaman onların da tıpkı Midas gibi sihir ve altın yaratabileceğini söylüyor. sizi rahatlatmak istediğinde hafifçe bastırıp arkasını öpüyor.
minghao
serçe parmağın. Ona kırmızı ip hikayesini anlattıktan sonra, paylaştığınız bağın bir hatırlatıcısı olarak elinizi, daha doğrusu serçe parmağınızı daha sık öpmeye başladığını fark ettiniz.
mingyu
şakaklarınız. günün sonunda sık sık baş ağrınız oluyor ve mingyu şakaklarınıza yapılan bir masajdan sonra kendinizi her zaman daha iyi hissettiğinizi fark etti. Artık eve her gelişinde onu öpmek onun için bir onur meselesi haline gelmişti.
seokmin
burnun. burnun sürekli soğuk olduğu için onu öpmeyi seviyor ve bahane olarak seni ısıtacağını söylüyor. ayrıca onu öpmek için her eğildiğinde gözlerinin kısılmasını da seviyor.
seungkwan
yanakların. Seungkwan'ın yumuşak yanakları var ama seninki şimdiye kadar gördüğü en güzel ve en mükemmelken senin onları neden bu kadar sevmediğini hiç anlamadı. onları öpmeyi ve sonunda seni dudaklarından öpene kadar somurtmayı seviyor.
vernon
benlerin. Bir keresinde ona, çenenizdeki beni sildirmek istediğinizi çünkü bir keresinde bu konuda kötü yorumlar aldığınızı söylemiştiniz ve o andan itibaren, onları sevdiğini ve size bunu yaptığını göstermek için her zaman onları öpmeye zaman ayırmıştı. Aptalca yorumların seni rahatsız etmesine izin vermemelisin.
chan
Bütün yüzün. Bu çocuk tek bir yeri seçemeyen tutkulu bir çocuk. bu yüzden eve döndüğünüzde sizi gıdıklamak istediğinde, siz gülüp merhamet dileyene kadar başınızın her yerine öpücükler yayar. seni bağışlayabilir.