ilk öpücük
ot13
seungcheol
Seninle ilk öpücüğü derin ve tutkulu olurdu. Unutulmaz olmasını istiyor, bu yüzden özensiz olma ihtimali yok.
jeonghan
Jeonghan seni öptüğünde, bir eli sırtının üzerinde olacak şekilde seni kendine yakın tutardı. Ne yaptığını bildiği için lezzetli bir öpücük olurdu.
joshua
Joshua seni öptüğünde uyuşmuş hissedeceksin. Öpücüğü, senden gerçekten hoşlandığına dair gerçek duygularla dolu olurdu.
junhui
Jun ellerini tutar ve seni öpmeden önce harika bir gün geçirdiğini söylerdi. Tatlı ve romantik olurdu.
soonyoung
Hoshi sana önce seni öpmek istediğini söylerdi. Seni öpmeden önce derin bir nefes alabilir. Dikkatli ve çok keyifli olurdu.
wonwoo
Wonwoo seni öpmeden önce bir süre gözlerinin içine bakardı. Kendinizi güvende ve emniyette hissetmeniz için kolunuzu tutardı.
jihoon
Woozi ilk öpücükte şakacı olurdu. Seni utandırmak için öpüyormuş gibi yapar, sonra da seni gerçekten öperdi. Sıcak ve tatmin edici olurdu.
seokmin
Seokmin seni sadece ikinizin olduğu yerde özel olarak öperdi. Öpücüğünü dudaklarının üzerinde tutardı ve bu nazik ve yumuşak olurdu.
mingyu
Mingyu seni tereddüt etmeden öperdi. Doğrudan, cızırtılı ve tutkulu olurdu. Geri çekilmeden önce birkaç saniye dudaklarınızı emebilir.
minghao
Minghao dudaklarını gagalardı. Utangaçlık duygusuyla birlikte hızlı ve oldukça eğlenceli olurdu.
seungkwan
Seungkwan'ın seninle ilk öpücüğü çok basit olurdu ve sadece ikinizin birlikte olduğu özel bir yerde olurdu. Çılgın bir şey yok, vahşi bir şey yok.
hansol
Vernon'un öpücüğü heyecanla dolu olurdu. Dudakları seninkilere dokunduğunda seni ürpertir ve ayaklarının üzerine düşmene neden olurdu.
chan
Chan'in ilk öpücüğü utangaç olurdu. Onunla geçirilen uzun, enerjik bir günün ardından öpücüğü buna değecekti.