fiveteen

220 1 2
                                    

ansızın kalçasına tokat attığınızda

ot13

seungcheol

Şaşkın olduğu için eğlenmeyecektir. Ve o dalga geçilmekten hoşlanmıyor ve öyle olmasının nedeni sen onun kıçına bir tokat indirmen! 

" Kendinle gurur duyuyor musun Jagi? Bunu ne kadar zamandır planladın?"

jeonghan

Buna çok şaşırırdı ama sakin ve kendine hakim bir adam olduğundan, onu şaşırttığın gerçeğini saklamaya ve başından savmaya çalışırdı. "Ah, merhaba Jagi. Bir şeye ihtiyacın mı var?"  Ve içten içe ona tokat attığın gerçeği yüzünden çıldırırken sana güven verici bir gülümseme verir.

joshua

Joshua kesinlikle sana kızmazdı ama onun kıçına tokat atacağın gerçeği karşısında gerçekten şok olurdu. "A-az önce kıçıma tokat mı attın? Bu çok kirli!" Güler ve şakacı bir tavırla seni biraz iterdi.

junhui

Kıçını tokatlamana şaşırmazdı, bu şansı değerlendirip karşılığını verirdi elbette! Bu çocuğun ne kadar ahlaksız olduğunu gördün mü? "Jagi ben de sana pis davranabilirim." Sonra kıçına küçük bir şaplak atardı.

soonyoung

Hoshi nasıl tepki vereceğini bilemezdi. Orada durup sana bakardı. " ..Sen az önce kıçıma tokat mı attın ?"

wonwoo:

 Wonwoo muhtemelen onun kıçına tokat attığın gerçeğine gülerdi. "Jagi ne zaman böyle biri olmaya başladın? Neden daha fazlasını göremiyorum?" Sonra ona yumruk atıp bunun bir şaka olduğunu söylerdin.

jihoon

"Evet, kıçıma tokat atmaya nasıl cesaret edersin!" Sonra da sen ona neden kıçına tokat attığına dair geçerli bir neden verene kadar senin peşinden koşacaktı. Daha sonra yanaklarınızı çilek gibi kızarana kadar çimdikleyerek sizi cezalandırırdı.

mingyu

"Ah, duyduğum şey ne? Noel Baba Noel'in benim için erken geldiğini söylüyor! Şeytani bir şekilde gülümseyerek seni koluna alana kadar kovalar ve karşılığında kıçına küçük bir tokat atardı.

seokmin

Arkasını döner ve sana bakardı. "Peki neyi yanlış yaptın? " Ve sen de onun kıçına tokat attığını söylerdin. "Peki üzgün müsün? " Ve sen hayır cevabını verirdin ve o sana bakmaya ve esprili bir şekilde azarlamaya devam ederdi.

minghao

Kıçına neden tokat attığın konusunda kafası çok karışırdı. " Ne yapıyorsun? Bunu yapmaya ne zaman başladın? " Geçerli bir nedeni olana kadar sana bir sürü soru sorardı. 

"Sana bunu Jun mu yaptırdı? "


seungkwan

 "Böyle bir şey yapmak için çok genç değil miyiz? Biz evlenene kadar bekle Jagiya! O zaman istediğin kadar kıçıma tokat atabilirsin~ " Sana göz kırpardı ve evliliği gündeme getirdiği gerçeği karşısında şaşkına dönerdin.


hansol

O hazırlıksızken kıçına tokat atarsın ve yaptığı tek şey gülmek olur. " Demek ben hiç dikkat etmediğimde kıçıma tokat atarsın, ne salak! Bekle, arkanı kolla! "

chan

Bu yaşananla onu korkutursun. Çığlık atar, sonra dönüp seni görür ve çok sinirlenirdi. "Bunu yapma! Beni ölesiye korkuttun! Ya gerçekten bu kadar korktuğum için ölürsem? Erkek arkadaşını öldürürdün!"

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin