yağmurlu/fırtınalı bir gecenin geç saatlerinde onları arıyorsunuz ve büyük bir gök gürültüsü fobiniz olduğunu öğreniyorlar
ot13
seungcheolBu zavallı çocuk şu anda çok güçlü olmalı, daha önce hiç bu kadar baskı altında kalmamıştı. Işıkları açacak ve senin odanın köşesine yapışık ağladığını görecek ve içeriden yıkılacak. Ama dışarıdan ikiniz için de güçlü kalması gerektiğini biliyor, bu yüzden yanınıza geliyor ve gözlerinizin içine bakarak güven verici bir gülümsemeyle çömeliyor.
"Artık buradayım, artık korkmana gerek yok. Hadi birlikte yaşayalım, böylece bir daha bununla tek başına yüzleşmek zorunda kalmazsın."jeonghan
Ne kadar zor olursa olsun, ortamı yumuşatmak için elinden geleni yapacaktır. Önünüzde dururken sizinle küçük bir ce-e oyunu oynuyor. "Daha önce burada değildim ama şimdi buradayım."
Sonra tam karşınıza oturacak, elini yüzünüze doğru uzatacak ve başparmağını kullanarak gözyaşlarınızı silecek. "Aish, senin kadar değerli ve tatlı biri asla gözyaşı dökmemeli, hiçbir şey senin gözyaşlarına değmez.. " Artık yanınıza oturarak kendini hazırlayacak ve saçlarınızı okşarken başınızı kucağına yaslayacak.joshua
Bu çocuk senin yıkıldığını duyar duymaz her şeyi tamamen unutuyor ve toplayabildiği, sevdiğin tüm yiyecekleri getiriyor. Yemek ona her zaman yardımcı olur ve o da senin yemeği sevdiğini ve onu sevdiğini biliyor, bu yüzden bu işe yaramalı, değil mi? Işıkları açtığında ve senin bu durumda olduğunu gördüğünde, her şeyi bırakıp yanına koşuyor.
"Jagi, Jagiya! Bir şey söyle lütfen. İyi misin? Lütfen iyi ol, artık buradayım, ben..böyle olacağını düşünmemiştim. Daha erken gelmediğim için üzgünüm."junhui
Bu zavallı çocuk dürüstçe neşelenmene yardım etmeye çalışırken çok zorlanacak. Seni hiç bu tür bir durumda görmedi, kendisi de hiç bu tür bir durumda olmadı. O yüzden yanınıza oturacak, başınızı nazikçe kucağına koyacak ve birlikte geçirdiğiniz tüm eğlenceli zamanları size anlatacak. Belki siz düşene veya uyuyana kadar, hatta dışarıda yağmur yağdığını bile unutana kadar. "Heh, bir gece pizza yerken, ben gazoz içerken burnumdan soda çıkacak kadar beni güldürdüğünü hatırlıyor musun?..Aslında bu hiç de komik değildi! Bu gerçekten canımı sıktı.. "
soonyoung
Yağmura ve gök gürültüsüne karşı savaşmaya o kadar hazır ki, dışarıda yağan yağmurda sanki havaya yumruklar atılırken pencereden dışarı bakmanızı bile sağlıyor. Bunu yaparken saçma sapan çığlıklar atıyor ve sen onun hastalanacağından ya da komşuların polisi arayacaklarından korkuyorsun! Yani onu tekrar içeri sokuyorsunuz ve içeri girer girmez yağmur suyuyla ıslanıyor ve her yere damlıyor. Sana elinden geldiğince sarılıyor ve usulca gülüyor. İkiniz de ertesi gün soğuk algınlığı nedeniyle yatakta mahsur kaldınız.
"Senin için yaptığım şeyler Jagi... [Hapşırık] Aish, şimdi hastayım, aşk hastasıyım~ " kelimenin tam anlamıyla sana sırnaşıyor ve o sırada kusuyorwonwoo
Dürüst olmak gerekirse ne yapması gerektiğini gerçekten bilmiyor. Seni bir köşede hıçkırarak ağlarken görür görmez, kelimenin tam anlamıyla seninle birlikte ağlamak istiyor ama bunu yapamayacağını biliyor çünkü bu, durumu en az 100 kat daha kötü hale getirecek. Böylece en maço yüzünü takınıp doğrudan size bakıyor ve sizi kaldırıp kollarının arasına alıyor. Göğsüne usulca uzandığınızda, sırtınızı usulca ovuşturuyor, güven verici sözler fısıldıyor ve başınızı öpüyor.
jihoon
Bu zavallı çocuk gerçekten çok kayıp. Ne yapacağına dair hiçbir fikri yok ve kendini suçlu hissediyor. Bir süre karşınızda oturuyor ve ara sıra size birkaç soru soruyor. Çıldırmanı izlemek yerine bunun seni rahatlatması gerektiğini anlaması biraz zaman alır. Bu yüzden sürünecek ve sonsuza kadar sürecek gibi görünen bir süre boyunca kollarını etrafınıza dolayacak. "Bunu daha önce yapmadığım için üzgünüm."
seokmin
Kıymetli küçük maymunumuz ortamı o kadar kolay bir şekilde neşelendirecek ki, bu çılgınca bir şey. Oturup ağlamanıza izin vermek yerine sizi kucağına alıp dans ettirecek. Aptal görünebilir ama o senin güldüğünü duyuyor ve bu çocuk için önemli olan tek şey bu! "Dans etmeye devam et Jagi! İkimiz de düşene kadar dans edeceğiz! Düştükten sonra bile seni sırtımda taşıyacağım ve dans edeceğim, bu işte sonsuza kadar birlikteyiz ~"
mingyu
Küçük kralımız çok bencil, çok bencil. Seni bu şekilde görmek onu sinirlendiriyor. Seni böyle görmekten hoşlanmıyor, aslında kimseyi böyle görmekten hoşlanmıyor. Bu yüzden yüzünüze küçük bir gülümseme getirmek için küçük bir kriz geçiriyormuş gibi yapacak. "Hmph, işten eve geliyorum ve tatlı Jagi'm tarafından karşılanmıyorum, öyle mi? Artık beni sevmiyor! Aşk için ne yapmalıyım? Aegyo?~ " Aegyo'nun sesi sizi güldürüyor ve utandırıyor çünkü kimse bunu görmek istemiyor.
minghao
Ah minik bebeğimiz muhtemelen sizi gülümsetmek için elinden geleni yapacak. Odaya gelecek ve sizi göremiyormuş gibi yapacak. " Ah mutlu Jagi'm nerede? Şu anda evde değil mi? Hmm, belki bana şeker almaya gitmiştir ama neden bana şeker alsın ki? İhtiyacım olan tek tatlı o! Belki de ona en sevdiği yemeği pişirebilmem için markete yiyecek almaya gitmiştir? Hm, umarım yapmamıştır çünkü ben zaten dışarıda bizim için akşam yemeği hazırladım. Ooooh Jagi," Sonunda senin konuştuğunu duyana kadar susuyor . "Ah, işte benim tatlı jagim! Neredeydin, hadi akşam yemeği yiyelim..tamam mı?"
seungkwan
Dürüst olmak gerekirse bu ona hayatının en büyük baş ağrısını veriyor çünkü...ne yapacağını bilemiyor. Bu yüzden en iyi olduğunu düşündüğü şeyi yapıyor ve size çocuklara yönelik küçük bir şarkı söylüyor ama küçük bir değişiklikle.
"Ufacık jagi
Yatağa tırmandı
Seungkwan'dan aşağı atlayıp yatağına atladı
Ve yataktaki tüm battaniyeleri fırlattı
Ay çıktı
Ve battaniyeler yerde kaldı
Ve ufacık Jagi
Seungkwan'a yine bağırdı! "vernon
Kelimenin tam anlamıyla oraya varmadan önce kendinizi daha iyi hissetmeniz için dua ediyor çünkü gerçekten ne yapacağına dair hiçbir fikri yok ve bunun nedeni sadece ne yapacağını bilmemesi değil, aynı zamanda sizin bir damla gözyaşı döktüğünü görse bile kendisi ağlayacak. Yani evinize varır varmaz kendini zihinsel olarak hazırlıyor ve odanıza doğru ilerliyor ve kapıyı çalıyor. " Jagi..? Kapıyı açar açmaz köşede ağladığınızı görüyor ve olabildiğince hızlı bir şekilde yanınıza koşup kollarını size doluyor. " Buraya daha erken gelemediğim için özür dilerim, ne düşünüyordum?" Oh hayır, şimdi ağlayan iki kişi var.
chan
Bu çocuk çok hazır çünkü tam olarak ne yapacağını biliyor! Evinize doğru giderken kelimenin tam anlamıyla soyunuyor ve hazırlanıyor. Evinize varır varmaz doğrudan odanıza yöneliyor ve üzerinde kelimenin tam anlamıyla sadece bir atlet ve rahat bir şort var. Seni gelin tarzı kucaklayarak yatağa atlıyor ve yorganın altına giriyor. Dışarıdan, yağmurdan ve gök gürültüsünden güvende. Ama en önemlisi o orada seni koruyor... sevimli bir şekilde.