sixteen

221 2 0
                                    

birlikte film izlerken uyuyakalmak

ot13

seungcheol

Onun omzunda uyuyakalmanı gerçekten sevimli bulurdu. Filmi tamamen unutur ve senin yüzüne odaklanır. Seni bir süre izledikten sonra filme geri dönüyor ama serbest kalan bir eli saçlarını okşuyordu. 

"Aish, uyurken daha da tatlısın. Gerçekten benim ölümüm olacaksın.. "

jeonghan

Kahkahasını ve yarı küçük seslerini bastırmaya çalışıyor çünkü biri aksiyon filmi sırasında uyuyakalmış, sanki bu mümkün olabilirmiş gibi, ve ikincisi o kadar tatlı görünüyorsun ki kendini çok tuttuğu için o anda bağırmak istiyor. "Bir aksiyon filmi sırasında nasıl uyuyakaldın? O kadar  az mı uyudun? " Dedikten sonra sadece içini çekmeye başladı. 

"Salak."

joshua

Onun üzerinde yatma kararına çok katılıyor! Ancak bir süre boyunca ağrısında uyumanıza izin verdikten sonra televizyonu kapatır ve sizi odalardan birine taşımak için ayırırdı, böylece yatakta huzur içinde uyuyabilirsiniz ve sizi tam olarak kucaklayabilirdi. 

"Bana yorgun olduğunu söyleyebilirdin, seni salak."

junhui

Bu konuda o kadar heyecanı varmış ki, güzel bir film sırasında uyuyakalmana biraz sinirlenirdi, ama öte yandan onun üzerinde uyuyakalmanı gerçekten tatlı bulurdu! Seni rahat ettirir ve huzur içinde uyumana izin verirdi. " Hmph, iyi filmlere değer vermiyorsun."

soonyoung

Senin onun üzerinde uyuduğu görse çok heyecanlanırdı. Üzerinde uyuyan sana bakarken öyle parlak bir şekilde gülümserdi ki. " Waah~ Minik güneş ışığı topum üstümde uyuyorsun! Keke ne tatlı." Bir güneş ışığı topunu temsil etmek için yuvarlak el hareketler yaparsınız çünkü siz onun güneş ışığını topusunuz!

wonwoo

Üstünde uyuyakalman onu biraz tedirgin eder çünkü birincisi gerçekten çok sevimli bir uyuyan yüze sahipsin ve ikincisi bir santim bile hareket ederse seni uyandıracağından korkuyor ve kesinlikle bunu yapmak istemiyor! O nedenle orada olmana izin verecek ve belki ara sıra size bakmaya başlayarak küçük bir öpücük konduracaktır.

jihoon

Bir gün bunun olacağını biliyordu ama bugün değil! Kafasından geçen tek şey senin rahat olup olmadığın ve ne zaman uyanacağındır çünkü o yatakta uyumayı tercih eder. Yani uykunuzdan uyanmanızı beklemek yerine, sizi yatak değiştirmiş kadar rahatlatır ve göğsüne yatmanıza izin verirdi.

"İşte bebeğim. Sanırım burada uyumayı daha çok seveceksin~ "

seokmin

Bu konuda çok gülecek ve kırılacak, bu devam ettiği sürece! Kolunda uyuman romantik filmlerdeki gibi geldi! Ama bu o kadar da romantik olmayacak çünkü bir süre seni uyurken izledikten sonra analizlere dalacaktır. Yani sonunda sen sabaha kadar onun omzunda uyuyacaksın ve o da sabaha kadar iki büklüm yaşayacak.

mingyu

Uyumanıza ve film boyunca boyunca planladığınız tüm yiyecekleri yemenize izin verirdi! Aslında uyuduğuna çok sevindi çünkü o brownilerin hepsini kendisi yiyebilecekti! Filmi izlerken brownie tabağını bitirir ve omuzunda uyumanıza izin verirdi. "Keke, artık benim için daha fazlası~"

myunghao

Bu kadar güzel bir film sırasında uyuyakalmana biraz şaşırdı ama tabii ki analize ayrıldı! Neden kucağında uyumak yerine omzunda uyumayı seçtiğinin ayrıntılarını anlamak için düşünürdü. Böylece daha rahat uyuyabilmeniz ve üst parçalarınızı daha kolay hareket ettirebilmeniz için sizi kollarına yatırırdı.

"Aish, uyumak için en tuhaf yerleri seçiyorsun, bunu biliyor musun?"

seungkwan

Film bitene kadar onun üzerinde uyuyakaldığının farkına bile varmazdı ve sana filmle ilgili sorular sorardı! " Hey, filmler hakkında ne düşünürsün? Beğendin mi? Uyuya mı kaldın? Pssh, seni zayıf~ "
Sonra sadece başınızı okşar ve belki kendisi de biraz kestirmeye karar verirdi.

hansol

İlk önce hayal kırıklığına uğrayacak çünkü ilk kimin uyuyacağına dair iddiaya girdimiz ve kesinlikle kazanacağınızı söylemiştiniz! Ama görünen o ki Vernon bu raundu hiç denemeden kazandı!

"Vay, bir de bu bahisi kazanacağını söylemiştin. Aish, bu kadar küçük birine göre büyük konuşuyorsun."

chan

Film sırasında sıkılmanı istemediği için, filmlerin tüm zamanlarının en sevdiğiniz filmlerinden olmasını sağladı. Sadece derin bir iç çeker ve alnınıza hafifçe vurarak sizi şaka yollu azarlamak için son derece çekici davranışlarda bulunur. Ama bunu yapmaması gerektiğini biliyor çünkü uyanmandan korkuyor ve o iki tatlı göz kapalıyken o kadar huzurlu olurdun ki, bunu mahvetmek istemiyordu.

"Neden her zaman bu kadar tatlısın? Bu adil değil!"

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin