seventeen ile çıkmak hangi hislere benziyor,
ot13seungcheol
kanepede uyuyakalmak ve uyumak. çikolata kaplı çilek. romantik komedilerde bulunan bir aşk. pahalı akşam yemekleri. kıyafetlerinize ve çarşaflarınıza bulaşan koku. sımsıkı, kemik kıran kucaklaşmalar. eli neredeyse her zaman gömleğinizin eteğinin altında, ten tene (bu onu yere serer). güreşirken onu yenmene izin veriyor. sevimli saldırganlık kurbanı. şiddetli bir akıntıda yüzeye tutunacak bir kayaya sahip olmak.
jeonghan
sakin, yumuşak su bulmak için çarpan bir dalganın altına dalmak. büyük damlalarla hız trenleri. lavanta tarlaları. tiyatrodan ayrılırken gece olduğunu fark etmek. hep aynı anda aynı şeyleri söylemek (bu Seokmin'i korkutuyor). kanepede uyuklamak. birbirlerine "sen'' veya ''biz'' yazarak birbirinize benzeyen hayvanların resimlerini göndermek. suç ortakları. saçını örmek. Jeonghan sadece bir erkek arkadaş değil aynı zamanda en iyi arkadaş.
joshua
kurutucudan yeni çıkmış sıcak battaniyeler. sabahları krep ve portakal suyu. jambon balı. taze pişmiş ekmek. kokulu mumlar ve eriyen balmumu. beyefendi unvanını hak ediyor. kapılar açılıyor, kalkış kurallarına uyuyor, ceketini sana veriyor vs. hizmet ile ilgili her şeyi yapıyor. hesabı ödemek konusunda kavga edenler (aslında siz daha görmeden, borçlunun ödeme yapması için pusuya düşürülmüştür). evcil, sıradan, hayattan bir aşk türü. hiç bitmeyen bir balayı evresi.
junhui
sokaklarda ihtiyacınız olan yönlendirmeyle yürümek. sabahın erken saatlerindeki aydınlık gökyüzü. akşam yemeğinden sonra yenilen dondurma. kırmızı şarap ve dondurulmuş pizza. Dünya'nın sınırındaki ve Güneydoğusunda yıldızlar. ellere çizilen rastgele karalamalar. gece 3'e kadar güvence altına alınmak. bolca arkadan sarılmak. çenesini başınızın üstüne dayamak. internette ona bir şey gösterirken mümkün olduğu kadar yakında (yanağınızın sizinkine bastırılmasından bahsediyorum). uykulu sabah öpücükleri. hayatının bir döneminde ulaşmayı dileyeceğin bir ilişki.
soonyoung
enerjik kar günleri. kızak, kartopu savaşı, kardan adam yapmak. enerji içecekleri ve bütün gece uyanık kalmak. karides yağı. yaz şenlik ateşleri. kulüp banyolarındaki boğuk ses ortamı. hayvanat bahçesine yardım etmek. karnavallarda her zaman en büyük ödüllerin sana sunulması. başını uzatmak için en sevdiğin yer kucağınız. dans antrenmanı sonrası terli kucaklaşmalar. eğer onsuz bir televizyon kanalını izlemeye başlarsan somurtuyor. sabahın üçünde brownie pişirmek. dinleyecek (ya da dinlemeyecek) herkese durmadan senden bahsetmek. anlık veya erişilebilir olmayan heyecan. hayatı anlamlı kılma heyecanı.
wonwoo
ilkbaharda çiçek açan laleler. büyüyen ayçiçekleri. ametist. uzun ve yoğun bir günün ardından dinlenmek. eski, sararmış kitapların kokusu. klavyenin ritmik tıklaması. sıcak, gözenekli, nehir kıyısı. her öpücükten sonra gözlüklerini ona göre yeniden ayarlamak. video oyunlarında karakterinin kıyafetlerini sizin tasarlamanız. okuduğunuz kitaplar hakkında dedikodu yapmak. her zaman samimiyetle mesafeyi kapatıyor. sessiz sabahlar. aşıklar nasıl aşıklara dönüşür. Aşk ne olduğuna göre değil, nasıl olduğuna göre yargılamak.
jihoon
seni uykuya daldıran fırtınalar. pürüzsüz melodilerle hayat bulan parlak, kırmızı gitarlar. bir ateşin çıtırtısı. biberiye. geceleri boş otoyollar. iki kez düşen yıldırım. evde sabah kahvesi randevuları. çalışırken stüdyo ortamında uyumak. kaliteli zaman. eline geçen her fırsatta seni kesinlikle şımartıyor. onu bakarken yakaladığınızda çok tehlikeliymiş gibi davranıyor. sana şarkılar yazıyor. kaygılı olduğunda eli rutin olarak dizinizi buluyor. alternatif, sade ve özel sevgi eylemleri. Sizin ölümcül zararınız tüm küçük detaylarınız.
seokmin
karahindiba üflemek. mavi gökler. çimenlerin üzerinde sabah çiçeği. altın saat. çok güldüğün zaman ciğerlerinde hissettiğin yanma hissi. buzlu latte. öpmek için her zaman izin istemek. yani çok dikkatli. facetime'da uykuya dalmak. yastık kaleleri. bir sürü, bir sürü, bir sürü burun öpücüğü. sabahları asla ayrılmak istememek. "Beş dakika daha" tipinde bir adam. dünyadaki en sevdiği duygu seni güldürmektedir. Sonunda birisi için yapmak istediği şeyi anlamak kadar sevmenin ne demek olduğunu öğrenmek.
mingyu
güneş yüzünü ısıtırken pencere kenarında uyumak. radyoda en sevdiğin şarkının çaldığı zaman. ipeksi beyaz çarşaflar. ilk buluşma heyecanları. ilk aşk. bir buket gül yer. sana çok ama çok hayran. 7/24 senin hakkında konuşanlardan, bu da üyelerinin canını sıkıyor. (şaka, seni seviyorlar, sadece bu konuda onunla dalga geçmeyi seviyorlar). tam anlamıyla bir sünger, birbirinizin tüm kelimelerini ve hareketlerini almaya başlıyorsunuz. fiziksel olarak yavru köpeğe benziyor... daha fazla desteğe ihtiyaç olursa sık sık seni arar. "O kişiyi" bulduğunuzu bilmenin getirdiği duygu.
minghao
sonbaharın değişimi. kış takımyıldızları. bir güneş yanığı. herkes uyanmadan önceki evin sessizliği. şu anki halimler karesi beyaz şarap. korku filmlerine gülmek. şarap ve resim geceleri. her zaman iki fincan çay yapıyor. sanat müzesi hakkında konuşmak. mutfakta müzik eşliğinde birlikte dans etmek. o gizlice senin hayranlığını ve enayiliğini yapıyor. bir şeylerin ters gittiğini ve bunun bir sonucu olduğunu hep biliyor. Kendini kötü hissettiğinde bir şekilde ne söyleyeceğini ve söylemeyeceğini her zaman bilir. Birlikte büyümek, edinmek ve hayatı deneyimlemek.
seungkwan
sıcak, yaz havası. gizemli aromalı lolipoplar, bir şekilde her lezzetin tadına aynı anda varmak. pembe kırmızı yanaklar. birbirleriyle dalga geçmek ve şakalar yapmak. zavallı, aptal, aptal vb. (şefkatli) gibi takma adlar. kahve ve mandalina rujunun tadını alarak öpüşmek. kelimenin tam anlamıyla herhangi bir kelime söylediğinde gözlerinde yıldızlar beliriyor. onun bölünmemiş dikkatini çekiyor. yıkılmış mutluluk hapı ruhu gerçeğe dönüştürür, maskesinin yaratılıştan geriye düşmesine izin verebileceğini bilirsin.
hansol
geceleri bir aradan sonra yolcu koltuğunda şehir ışıklarının bulanıklaşmasını izlemek. gece 1'de mısır gevreği. televizyon izleyerek uykuya dalmak. kötü el yapımı ama anlamlı hediyeler. çeşitli şekerler. gezinme adımları. tek bir bakışla bir iletişim kurmak. kışın ortasında dondurma yemek. tuhaf bir hal alan gece geç saatlerde yapılan konuşmalar. (Bir zamanlar uzaylıların pizzasının üzerinde ananas isteyip istemeyebileceğini tartışmıştınız). duygusallık. Onun iyi yanları kadar tuhaf, kötü, gizli yanlarını da sevmek.
chan
geceleri metronun rahatlatıcı vızıltısı ve hareketi. en sevdiğiniz çocukluk dönemi çizgi filmlerini tekrarlarını izlemek. sürpriz partiler. yeni yılın ilk karı. konser ışıkları. sabahın 2'sinde araba kullanmak, ciğerlerinin sonuna kadar şarkı söylemek. oturma grubu. rastgele dans partileri. komşulardan gelen gürültü şikayetleri. yastık dövüşleri ve masa oyunları, ancak her ikisi de diğerinin kazanmasına izin vermeye çalışıyor çünkü bu onları mutlu edecektir. ondan kavanozları açmasını istemek. söz konusu kavanozları açmak için son derece sert bir şekilde konuşmak. (bunu yapabilecek kadar kuvvetlisiniz ancak ihtiyaç duyulduğunu bilmekten hoşlandığını biliyorsunuz). Onun içindeki kutsal biyolojik güveni sağlamak.