thirty four

142 6 0
                                    

ani bir öpücük verip kaçmak
ot13

seungcheol

Kanepede telefonuyla uğraşırken ona bir şey sormak için yanına gittiğinizde pek fazla düşünmüyor. Varlığınızı onaylayarak mırıldanıyor, sonra hızla eğilip yanağını öptüğünüzde çok şaşırıyor. Topuğunuzun üzerinde dönüp koşmaya başladığınızda, şok içinde birkaç saniye orada oturup peşinden koşmaya başlıyor, sizi kollarına aldığında ve doyana kadar daha fazla öpücük talep etmeye tamamen hazır olduğunuzda iki kat şaşırır.

jeonghan

Muhtemelen Jeonghan'ı evden sürükleyerek parkta yürüyüşe çıkıyorsundur. Şikayet ediyor, içeri geri dönmek istiyor. Yani siz eğilene ve (etrafta çok fazla insan olmadığından emin olmak için etrafınıza baktıktan sonra) ve yürüyüşün tam ortasında onu dudaklarından öpene kadar. Geri çekilirsin, ama o bir şey söyleyemeden, tam bir hareketlenme yapmadan önce yolda koşarsın ve o bağırır ve peşinden koşar, bunun neyle ilgili olduğunu bilmek ister, kısmen bunun onu ele geçirmek için bir hile olduğunun farkındadır. Sözde egzersiz yapmak ama kısmen daha fazla öpücük alıp alamayacağını bilmek istiyor.

joshua

Dürüst olmak gerekirse, Joshua'nın nasıl bir adam olduğunu düşünürsek o da aynı şeyi yapardı diye düşünüyorum. Yüzünü tutup onu sert bir şekilde öptüğünüzde ve sonra aniden kaçtığınızda, uzun bir süre arkasıma bakar ve sonra dönüp ters yöne doğru koşmaya başlar. Joshua'nın neden senin peşinden koşmadığını merak ederek geri dönüyorsun ve onun caddede senden uzağa doğru hızla ilerlediği ve aslında uzakta bir nokta olduğu ortaya çıkıyor. Eninde sonunda sizin için geri gelecektir, özellikle de ona çok sayıda rahatsız edici telefon görüşmesi gönderirseniz çünkü mesajlarına cevap vermez.

junhui

Aniden ondan kaçtığınızda çok tehlikeli bir şey olduğunu düşünüyor ve durumun gerçekten böyle olup olmadığını kontrol etmek için bile arkasına bakmıyor, sonra çığlık atıyor ve sizinle birlikte üst kata koşuyor, birinin ekmek kızartma makinesini yeniden ateşe vermeyi başardığını düşünüyor. Sadece aptallık ettiğini anlar ve sen onu korkuttuğun için özür dileyene ve ona bir öpücük verdikten sonra kaçana kadar yaklaşık bir gün boyunca sana uygun öpücükler vermeyi reddeder.

hoshi

Ani öpücük yüzünden biraz sersemlemiş durumda, bu yüzden artık onun önünde olmadığınızı anlaması tam 3 saniye sürüyor. Yine de diğer odadan güldüğünü duyabiliyor ve tıpkı aşk hastası bir aptal gibi, muhtemelen sadece kıkırdayıp dudaklarına dokunuyor ve yüzünde tatlı, tatlı bir gülümsemeyle kaçtığın kapıdan dışarı bakıyor. seni bulmaya gidiyor ve seni öpüyor ve alaycı bir şekilde utangaç olduğun için kaçıp kaçmadığını soruyor.

wonwoo

Bu adamdan kaçamıyorsun ama iyi deneme. Dürüst olmak gerekirse, muhtemelen bunu 5 kez yapmayı deneyecek ve başarısız olacaksınız, çünkü o, kalbinin çarpıntı gibi onu her öptüğünüzde belinizi, yanağınızı veya bileğinizi tutmaya devam ediyor. İnsanoğlunun bildiği en hızlı öpücüğü yanağına koysan bile, asla kaçacak kadar hızlı olamayacaksın çünkü bir şekilde kolunda bir eli var ve sana daha uzun, daha derin bir öpücük veriyor ve ah tamam belki sonuçta koşmak istemezsin.

jihoon

şaşkınlık içinde, az önce ne olduğu konusunda kafası tamamen karışmış bir şekilde gözlerini kırpıştırıyor. Seni takip etmediği halde kafanı tekrar odaya uzattığında seni gerçekten sevimli buluyor, çünkü hayal kırıklığına uğradığında çok sevimli görünüyorsun. sana bunu tekrar yapmanı ve bu sefer kesinlikle seni kovalayacağını söylüyor, ki bunu yapıyor ve büyük bir güçle ve sen birdenbire evin içinde ve sokaklarda canını kurtarmak için koşuyorsun, woozi de peşinden koşuyor.

minghao

Yanına geldiğinizde kitap okuyor ve beklentiyle yanağını uzatıyor çünkü artık onu rastgele öpmenize gerçekten alışmış durumda. Sen onu yanağından öptükten sonra hızla uzaklaştığında, içini çekerek kitabını bırakıp seni bulmak için koşmaya başladığında birkaç saniye orada hâlâ oturup kitabına bakıyor. sinirlenmiş ve bıkmış gibi davranır, gizlice sevinir. birkaç ay sonra kesinlikle aynı şeyi sana da yapar

mingyu

onun kalbini pırpır ettirebilme şeklin onu etkiledi, çünkü flört etme işi ona ait olmalı ama sen bunu çok iyi başardın. tam bir aptal gibi arkandan sırıtıyor ve sana yetiştikten sonra seni kollarının arasına alıp daha da çok öpüyor. size sık sık bunun şimdiye kadar yapabileceğiniz en tatlı, en yürek parçalayıcı şey olduğunu söyler tekrar yaparsan muhtemelen erir

seokmin

Eğilip onu çok nazik ve tatlı bir şekilde öptüğünüzde, hiçbir şey düşünmüyor, gülümsüyor ve hemen karşılık veriyor. Ama geri çekilip güldüğünüzde ve sonra koşmaya başladığınızda şok oluyor ve hemen sızlanmaya başlıyor, neden kaçmaya başladınız diye soruyor, bu çok acımasız. Bütün bu süre boyunca peşinden koşup şikayet ediyor. yanlışlıkla seni kaybediyor, doğaçlama saklambaç oynayarak bu bebeğe sarılın ve sonrasında onu daha da çok öpün, aksi takdirde günlerce size somurtacak.

seungkwan

Onu o kadar güzel ve nazikçe öptükten sonra kıkırdayıp kaçma cüretini mi gösterdin? Eğer seni yakalayabilirse öleceğini söyleyerek arkandan bağırmaya devam ediyor. Neredeyse kendi ayakları üzerinde takılıyor, seni kovalamaktan vazgeçiyor ve sadece telefon ediyorsun ve geri gelip onu düzgün bir şekilde öpmek için yalvarıyorsun çünkü günün sonunda o hâlâ küçük bir bebek ve sadece, gerçek öpücüklere ihtiyacı var

vernon

en çok kafası karışan. Bir şeyler olmuş olmalı diye düşünür, şaşkınlıkla etrafına bakar ama yanlış bir şey görmez. sonra yanlış bir şey yapanın kendisi olduğunu düşünüyor ama daha önce hiç bu şekilde kaçmanı sağlamamıştı? Bunun neyle ilgili olduğunu sormak için arkanızdan koşmaya başlamadan önce tam otuz saniye düşünüyor. Bilerek yaptığını söylediğinde somurtuyor, ona yiyecek almayı teklif edene kadar seninle konuşmayacak

chan

Eğer kaçarsan, eğer gerçekten dürüst olursam, o sadece gülecektir. arkanızdan göz kırpıyor ve sonra sırıtıyor, el sallıyor ve "güle güle! iyi eğlenceler!" diye bağırıyor. sanki önemli bir toplantıya geç kalıyormuşsun gibi. Sonunda ona döndüğünüzde telefonuyla konuşuyor ve düzgün tepki vermediğinden sızlandığınızda sadece sırıtıyor. özür diler ve bir dahaki sefere iyi tepki vereceğini söyler, gidip yiyecek bir şeyler almak ister misin diye sorar ve sonra, o kesinlikle bir şakayı tekrar kullanan biri, seni yanağından öper ve sonra kendi kendine kaçarak onu kovalamanı sağlar.

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin