yetişkin içerik!
beklenmedik bir şekilde çabuk tepki vermeleri
hiphop lineseungcheol
Seungcheol'ün üzerinde otururken, elleri kalçalarınızı sıkıca kavrarken, üzerinizde bir arzu dalgasının oluştuğunu hissettiniz. Ona binmeye başladığınızda, kalın ve sert aleti sizi tamamen dolduruyordu hareketleriniz her itişte giderek daha çılgın hale geliyordu.
"Tanrım, Seungcheol," diye inledin, "İçimde çok iyi hissettiriyor. O kadar büyük ki beni mükemmel bir şekilde dolduruyor."
Seungcheol'un tepkisinin anında gelmesi sizi şaşırttı. Altınızda gerildi, yüksek sesle inlerken hareketleri titriyordu, beklenmedik bir hızla kendini içinize boşaltırken kalçaları yukarı doğru fırladı.
Nefesini toparlayan Seungcheol, utanç ve somurtkan bir kafa karışıklığı karışımıyla sana baktı. "Neden bunu söylemek zorundaydın?" diye mırıldandı, yanakları kıpkırmızıydı. "Acele ettin ve beni çok hızlı boşalttın."
wonwoo
Ona binerken, yüksek perdeden ve zevkle dolu inlemelerin odayı doldurdu. Wonwoo'nun nefesi bu ses karşısında kesildi, sizin sesinizin sarhoş edici melodisi onun heyecanını da artırdı.
Ama onu çılgına çeviren şey senin inlemelerinin yoğunluğundan daha fazlasıydı; sizden böyle bir yanıt alan kişinin o olduğu bilgisiydi. Sizin zevkiniz onun nihai hedefiydi ve sizi bu kadar coşkulu bir seviyeye getirebilme düşüncesi baş döndürücü bir heyecandı.
Daha ne olduğunu anlayamadan, ezici bir zevk hissi onu tüketti ve ilkel bir kükremeyle Wonwoo üzerinize döküldü, serbest bırakılması teninizi sıcak, yapışkan şeritler halinde boyadı.
Zevkin son dalgaları onu etkisi altına alırken, Wonwoo şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı, sana inanamayarak bakarken ağzı açık kaldı. Kontrolü bu kadar çabuk kaybetmek istememişti ama senin inlemelerin ve onu bu kadar sıkı sarman... Onun sonuydu.
mingyu
Eğilirken damarlarınızda akan gücü hissedebiliyordunuz, ona binerken onu yuttuğunuzu, sıcak nefesinizin kulağına değdiğini hissedebiliyordunuz.
"Bu hoşuna gitti, değil mi?" diye mırıldandın, sesinden alaycılık damlıyordu. "Benim küçük oyuncağımsın, bu geceki zavallı küçük sikiş oyuncağımsın."
Mingyu'nun sözlerin üzerine nefesi kesildi, omurgasından aşağıya bir uyarılma ürpertisi yayıldı. Senin bu hale gelmeni, kontrolü ele geçirmeni ve en karanlık arzularını onun üzerine salıvermeni seviyordu.
"Sen bana aç bir sürtükten başka bir şey değilsin," diye devam ettin, sözlerin sert ve affetmezdi. "İstediğim gibi kullanabileceğim değersiz bir et parçası."
Ve sonra, hiçbir uyarıda bulunmadan, Mingyu ezici bir zevk dalgasının onu sardığını, serbest bırakılmasının hızlı ve sert bir şekilde geldiğini hissetti. Kendinden geçmiş bir halde haykırdı, kendini içinize dökerken bedeni altınızda titriyordu, boşalması duvarlarınızı kaplıyordu.
"Özür dilerim," diye mırıldandı, bakışlarınızla karşılaşmaktan kaçınırken sesi fısıltıdan biraz yüksekti. "Bunu yapmak istemedim... sadece elimde olmadı."
Utanmasına rağmen Mingyu, sizin acımasız ve alaycı sözlerinizle körüklenen zevk dalgasını inkar edemedi. Bu kadar çabuk boşaldığı için utanması gerektiğini biliyordu ama onun üzerinde tuttuğunuz güçten keyif alan bir yanı vardı, sadece birkaç iyi seçilmiş hakaretle onu titreyen bir karmaşaya dönüştürebilme şekliniz.
vernon
Uzanıp bir avuç dolusu saçını tutma dürtüsüne karşı koyamadın, kalçalarını onunkine doğru sallarken saçını nazikçe ama kararlı bir şekilde çekiştirdin.
Bu his, Vernon'un vücudunda bir zevk dalgasının dolaşmasına yol açtı; coşku içinde inlerken uyarılması yeni boyutlara ulaştı. Senin sert oynamanı her zaman sevmişti ama parmaklarının saçlarına dolanması hissinde onu arzudan çılgına çeviren bir şeyler vardı.
Ancak birdenbire, kafa derisinin çekiştirilmesinin verdiği acıyla birleşen, sizin onu saran sıkı sıcaklığınızın verdiği ezici zevk, Vernon'un kaldıramayacağı kadar fazlaydı. Boğuk bir çığlıkla utanç verici derecede hızlı geldi, meni içinden dökülüyordu.
Derin bir nefes alıp yastıklara yığılırken Vernon'un yanakları utançtan kıpkırmızı oldu. Bu kadar çabuk boşaldığına inanamıyordu, özellikle de sen hâlâ onu bu kadar hevesle sürerken. "Aman Tanrım... Çok üzgünüm bebeğim..."