[7]😻

114 7 4
                                    

Vote+Yorum Yapmayı Unutmayınnn iyi Okumalarrrr

Beden dersinden sonraki dersimiz Türkçe'ydi. Bütün ders boyunca yorgun olduğum için dersi hiç dinlemedim.

Telefonumun yanımda olmasına rağmen Atlas beni bırakmamıştı ve yanında oturmuştum.

Derste uyumuştum ve çıkışta Atlas beni uyandırdı. Zeynep, Hira, Hayrunnisa,Buse, Ada, Baran ve diğerleri ile beraber çıkmıştık.

Hava çok sıcaktı ve aydınlıktı. Hepimiz beraber parka gitmiştik. Buraya gelmeden önce yiyecek bir şeyler almıştık.

Ben telefonuma gelen bilmem kaç milyon(!) tane bildirimle uğraşırken herkes Atlas ve beni konuşuyordu.

Neremiz yakışıyordu ki? Ben kısacık ve küçücüktüm ve artı olarak çok zayıftım. Atlas ise tam tersi. Neredeyse 1.87 ve 82 kiloya yakın. Yani benim iki katım.

-

Beraber eğlendikten sonra evlerimize dağıldık. Annemler yarın gelecek çünkü kardeşim hastalanmış. Aslında eve gitmek istemiyorum çünkü bu evde eğleniyorum.

Eğer benim yerimde olsaydınız sınav haftaları psikolojik baskılar, gün içinde küçük düşürücü hakaretler, bir sürü baskı ve sinir krizleri sonucu boks torbası olma.

Bazen evden kaçtığım olmuştu. Sonucunda da kötü şeyler yaşamıştım. Bütün düşüncelerimden sıyrılıp Sude'yi dinlemeye başladım. Bana Emir'i anlatıyordu.

Bunlar birbirlerine sırılsıklam aşık mı bana mı öyle geliyo? Sude ile konuşmaya devam ederken Sude'nin telefonu benim yanımda olduğu için telefonunu alırken eli karnıma değdi ve tikimi öğrendi.

Bunu da sağ olsun Atlas'ın önünde yaptığı için Hazreti Atlas'ta öğrenmiş oldu. Sude biraz benimle uğraştıktan sonra beraber televizyon izledik.

Akşam saat 22.08'de Atlas ile aynı anda telefonlarımıa bildirim geldi.

Telefonun ekranını açtığımda 'Tuba Öğretmen adlı kullanıcı
12/R Grubuna Mesaj Attı.'

Merak edip hemen gelen bildirime tıkladım ve mesajı dikkatle okumaya başldım.

Tuba Öğretmen:Dünki geziye giden kişiler yarın saat 08.30'da okulun önünde olsun ve çanta hazırlasınlar. Bir otobüs ile gezinin olduğu yere gidecekler.

Okuduğum mesajla gözlerim fal taşı gibi açıldı. Buz geçen okukda kaldıysak Kim bilir yarın nereye gidecektik.


Bu sefer burada bıraktım. Sol alttaki yıldıza basıp Vote verebilirsinizz.

KumralımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin